Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec

Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: titulní fotka Německý specialista na úpravy strojů italských značek se tentokrát zaměřil na Fiat Punto Evo. Vedle stylistických úprav karoserie, nových litých kol a sportovního podvozku věnují u Novitec pozornost i řadě pohonných jednotek.

Novitec si pro majitele Fiatu Punto Evo připravil kompletní nabídku úprav, díky nimž se může z rodinného hatchbacku stát ostrý italský hot-hatch. První krokem, který sice nijak nevylepší výkony motoru ani jízdní vlastnosti, ale je nejvíc vidět, jsou úpravy karoserie.

Němečtí tuneři mají pro Fiat v nabídce řadu karosářských doplňků. Pro přední partie je připraven poměrně decentní spoiler připevněný k spodní části sériového nárazníku. Společnost mu může dělat extrémně tvarovaná kapota s řadou průduchů. K úpravám přídě patří i zamračení hlavních světlometů.

Další karosářské díly představují nástavce prahů, spoiler nad zadním oknem a spodní díl zadního nárazníku s integrovaným difuzorem, který je nabízen ve třech různých verzích.

K úpravám vzhledu exteriéru patří i nová litá kola. Novitec má v nabídce litá kola N10 s deseti paprsky, které jsou dispozici v černém nebo černo-stříbrném provedení. Na výběr je také z průměru 17 nebo 18 palců. Největší provedení obouvá pneumatiky o rozměrech 215/35 R18.

Pro podvozek Punta Evo jsou k dispozici nové sportovní pružiny i stavitelné tlumiče, jejichž prostřednictvím lze snížit světlou výšku v rozmezí od 35 do 75 mm. Nabídka sportovních výfukových systémů obsahuje 26 různých verzí a majitelé Fiatů si mohou vybírat z jedné, dvou nebo čtyř koncovek.

V případě pohonných jednotek nabízí Novitec zvýšení výkonu pro dva přeplňované benzinové motory a všechny vznětové agregáty. Jako příklad uvádí tiskové materiály zvýšení výkonu pro přeplňovaný benzinový 1,4 16V MultiAir. Ten v sériovém provedení nabízí výkon 135 koní (99 kW) a točivý moment 206 Nm.

Po zákroku německých ladičů disponuje motor výkonem 160 koní (118 kW) a točivým momentem 246 Nm. Těchto hodnot je dosaženo díky řídící jednotce Novitec PowerJet 2. Maximální rychlost Fiatu se pak zvýší z 205 na 209 km/h a čas potřebný k akceleraci z 0 na 100 km/h se zkrátí z 8,5 s na 7,9 s.

U turbodieselu 1,6 16V MultiJet je možné díky elektronickému modulu Novitec PowerRail 5 dosáhnout zvýšení výkonu ze 120 koní (88 kW) na 144 koní (106 kW). Hodnota točivého momentu vzroste z 320 na 356 Nm.

Fotogalerie

  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 1
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 2
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 3
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 4
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 5
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 6
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 7
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 8
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 9
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 10
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 11
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 12
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 13
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 14
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 15
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 16
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 17
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 18
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 19
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 20
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 21
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 22
  • Fiat Punto Evo: Rudý poplach od Novitec: fotka 23


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: prasata "neregistrovaný" 25.09.2010  20:27
Re: prasata Stillborn 25.09.2010  01:58
prasata tomino421 24.09.2010  22:06
Vstoupit do diskuse ›