Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou

Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: titulní fotka Mít supersport s automatem je jako hrát si s Playstationem...je to bezva, ale manuál vás zkrátka víc vtáhne do hry.

Ferrari California je sice určena hlavně na uvolněné jízdy po bulvárech, určitě ale bude umět pořádně zatnout drápky.

A aby s ní byla v serpentinách větší zábava připravuje prý Ferrari i manuální převodovku. Ano, zní to trochu jako aprílová zpráva ale je to tak – zhruba 10% kupců by prý ve svém autě raději vidělo manuál než výborně odladěný dvouspojkový automat.

Movití zákazníci tak dostanou možnost (tvrdí to prý jakési uniklé materiály) „kvrdlat“ řadičkou ovládající šestistupňový manuál. Bude se jednat o trans-axle, čili převodovka zatíží hlavně zadní nápravu. To znamená rozložení hmotnosti stejné jako v případě podobně uloženého automatu; 47:53.

Člověk nikdy nebude řadit tak rychle jako dvouspojka, nepřekvapí tedy zhoršení času při sprintu z 0 na 100 km/h na 4,2 sekundy (automat to umí o tři desetinky rychleji). Má se také zvýšit spotřeba (prý poskočí zhruba o 11%), nejvyšší rychlost zůstane stejná; o svých 311 km/h tak nepřijdete. Pokud vás to zajímá, zeptejte se na manuál svého prodejce Ferrari…do výroby by se měl dostat už v průběhu jara.

Fotogalerie

  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 1
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 2
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 3
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 4
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 5
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 6
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 7
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 8
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 9
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 10
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 11
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 12
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 13
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 14
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 15
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 16
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 17
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 18
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 19
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 20
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 21
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 22
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 23
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 24
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 25
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 26
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 27
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 28
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 29
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 30
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 31
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 32
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 33
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 34
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 35
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 36
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 37
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 38
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 39
  • Ferrari California: jaro vítá manuální převodovkou: fotka 40


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.