Ženeva 2011: Ferrari 599 GTO by Novitec Rosso

Ženeva 2011: Ferrari 599 GTO by Novitec Rosso: titulní fotka Nejrychlejší silniční Ferrari všech doby si myslím zaslouží vaši pozornost, zvláště potom co bylo nadopováno pány z Novitecu Rosso.

V sériovém GTO tluče dvanáctiválcové srdce o výkonu 670 koní, ovšem pánům tunerům se to zdá moc fádní.

A tak přidali dva kompresory, čipli řídící jednotku a vyhnali výkon na teď už prý „dostatečných“ 888 koní a 862 Nm. Přitom se prý ještě drželi při zemi, plnící tlak je velmi jemný, pouhých 6,5 psi (0,45 bar).

Aby motor něco vydržel bylo přidáno speciální vodní chlazení, upraveno bylo také sání s novými vzduchovými filtry a použity vysokovýkonné vstřikovače paliva. Klasikou je zcela nový nerezový výfuk s kouzelným tlačítkem na volantu, které zvyšuje řvavost díky zabudovaným klapkám.

Z nuly na 100 km/h to upravené 599 GTO stihne za 3,2 sekundy, přičemž maximální rychlost prý leží za hranicí 330 km/h. Nemáme důvod nevěřit. Novitec Rosso vyměnil pružiny a instaloval i systém hydraulického zvedání přední části, která se umí zvýšit o 40 mm. Neodpruženou hmotnost snižují speciální kovaná kola, obutá do pneumatik o rozměru 295/25 ZR21 vpředu a 335/25 ZR22 vzadu.

Pokud přemýšlíte, zda barevné schéma náhodou něco neznamená, máte dobrý postřeh. Jde totiž o reminiscenci na závodní Ferrari 250 GTO, číslo karoserie 4153, ve kterém Belgičané Lucien Bianchi a Georges Berger vyhráli slavné automobilové Tour de France v roce 1964.

Fotogalerie

  • Ženeva 2011: Ferrari 599 GTO by Novitec Rosso: fotka 1
  • Ženeva 2011: Ferrari 599 GTO by Novitec Rosso: fotka 2
  • Ženeva 2011: Ferrari 599 GTO by Novitec Rosso: fotka 3
  • Ženeva 2011: Ferrari 599 GTO by Novitec Rosso: fotka 4
  • Ženeva 2011: Ferrari 599 GTO by Novitec Rosso: fotka 5
  • Ženeva 2011: Ferrari 599 GTO by Novitec Rosso: fotka 6

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
wow Enthusiastic.driver 01.03.2011  09:21
:( Transporte00 28.02.2011  15:46
Vstoupit do diskuse ›