Diskuse: Ferrari představí v Ženevě koncept hybridního 599 GTB!

zpět na článek
  • %Petr B.foto

    Re: Panebože,

    01.02.10 15:15 Reagovat

    nikdy sem se technologií hybridů moc nezaobíral, takže nevím jak moc jsou a nejsou prospěšný, ale ůspora paliva u tohodle auta 35% si myslím, že stojí za řeč a to i v případě, že globální oteplování neexistuje a CO2 je dezinfekce. Mimochodem, nechci vyvolávat stresy, ale zjišťoval si někdy, kolik ušetříš paliva, když nebudeš používat klimatizaci? Je to míň jak destina litru na 100km u osobního auta. V procentech asi tak 1,5% U náklaďáku se dostaneš na neměřitelný čísla. A uvědom si, že klimatizace přispívá k pohodě při řízení a tudíž i větší bezpečnosti. Podstatně větší ůsporu paliva než vypnutím klimatizace dosáhneš třeba automatickou převodovkou, nebo taky stylem jízdy. Což soudě podle obrázků na profilech tady soudím, že nikdo nedělá.
    Sem velkej milovník Ferrari a tohle auto bych si s radostí koupil i snad raši než obyčejný Fiorano. King má u mě :yes:

  • Enthusiastic.driverfoto Enthusiastic-driver

    Re: Panebože,

    30.01.10 02:32 Reagovat

    ono už se to provaluje... globální oteplovací teorie poslední dobou dostávají pěkně na pr*el. A hybridy jsou pro mě naprosto slepá cesta, podobně jako biopaliva. Místy mi přijde, že všichni přes stromy nevidí les (jak typické pro zelené palice)... Co to kadmium? Náročná výroba a recyklace? a prakticky nulový přínos oproti supermini dieselům?

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Panebože,

    30.01.10 00:44 Reagovat

    Kingu, nic ve zlem, ale to bys mohl prestat jist maso. A vubec, pouzivat vetsinu vymozenosti moderni doby. Mohl bys namitnout, ze hybridy jsou jednou z tech vymozenosti, ale neni tomu tak, jen se vezou na vlne ekoterorismu, korupce, umele vyvolane mody, vychazeji jednak ze strachu lidi pred katastrofou, a taky ze snahy zalibit se a dat lidem na jevo, "jak je to spravne" (viz. zname osobnosti a Toyota Prius). Proc se starat o splodiny automobilu, ktere jsou kristalove ciste, kdyz je porovname se splodinami elektraren, lodni dopravy, letecke dopravy, dobytkem atd.? Navic existuji teorie, ktere tvrdi, ze CO2 je ve skutecnosti prospesne... Osobne si myslim, ze se jedna o nejvetsi podvod, jakeho jsme kdy byli svedky a moc se tesim na to, az se to provali a auticka na baterky budou zase vysadou jen malych chlapcu s dalkovym ovladanim...

  • Kingfoto King

    Re: Panebože,

    29.01.10 22:44 Reagovat

    Řekl bych, že mezi CR-Z a 599 bude trošku rozdíl. ;-) Ale já prostě tomuhle nápadu (hybridům obecně) zatím fandím.

    A nejde ani tak o oteplování neebo ropu, jde o to, že zplodiny způsobují znečištění, které škodí, ať se ti to líbí, nebo ne.

    Me2d: na odlehčování taky dojde. Tak proč nemít lehkého hybrida? ;-) Je určitě špatné to odsuzovat. Důležité je, abychom měli možnost volby, jaké auto chceme. Extrémní postoj hybrid nebo nic je taky špatně.

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Panebože,

    29.01.10 20:19 Reagovat

    Kingu, nerikas tohle vsechno nahodou proto, ze Honda dela CRZ? Jinak si to totiz nedovedu vysvetlit >:D Vzhledem k tomu, ze vsechno to oteplovani je blbost (ja to rikal >:D ), tak hybridy postradaji jakykoliv smysl. Ropy je zatim dost, a az ji bude min, tak nam ekonomika sama ukaze nejlepsi cestu... Kdyz uz teda sporit, tak racionalne. Taky nechci znecistovat prostredi vic, nez je nezbytne nutne, ale to delam tak, ze nepouzivam klimatizaci a podobne kravoviny. A kdyz mi nekdo postavi lehke auto, ktere bude i ekonomictejsi, tak si i rad priplatim, protoze mam doma kalkulacku...

  • %amero

    Není to tak špatné

    29.01.10 18:14 Reagovat

    POdle mě to tak špatné nebude bude to mít lepší spotřebu a dojezd. A díky šílenému výkonu 620PS bude i rychlost dobrá. Hlavně at nedělají lehká a spartánská auta ty jsou na prd. Nepohodlná a málo bezpečná. Ikdyž těžká být taky nemusí nejlepší příklad je třeba aston martin DB9, ten umí vše pohodlí, rychlost a nezesměšní se ani na okruhu.

  • oIoo

    Re: Panebože,

    29.01.10 15:31 Reagovat

    Kingu na KERSu si vylámali zuby i v F1. Nejlepší je varianta udělat ty auta lehký. Takže by se průmysl měl soustředit na masovou výrobu carbonových dílů, aby šly dělat ve velkým, aby šly recyklovat, aby se i na jejich výrobu ušetřila energie. Není řešení vybavit stovky aut debilnostma, který se v důsledku zbytečně vozej v kufru.

  • Kingfoto King

    Re: Panebože,

    29.01.10 13:20 Reagovat

    BRoy: Právě jsi popsal tu nejdražší, nejtěžší a nejméně zábavnou variantu hybridů. Ano, spotřeba asi bude u plug-in hybridu nejlepší, ale zážitky z jízdy veškeré žádné.

    Jinak ano, hybrid je určitě nejpitomější způsob, jak snížit spotřebu, mnohem lepší třeba je, nechat energii, vzniklou při brzdění, nechat vyhřát v brzdách a ve vzduchu. :-! A koupit si nafťák. 8-s

  • Enthusiastic.driverfoto Enthusiastic-driver

    Marjááápano...

    29.01.10 13:03 Reagovat

    ...už je to tady !!! Už je to tady !! SODOMA GOMORA 8-s :-O :no:

  • BRoy

    Panebože,

    29.01.10 13:01 Reagovat

    zatrať ty zelené šmejdy!!! Hybrid je nejpitomější (a nejdražší) způsob, jak snížit spotřebu. Hybrid, když si odmyslíme tristní účinnost baterií v mrazu, má smysl pouze tehdy, když je elektromotor hnací, a nějaký turbodiesel, běžící v optimálním režimu, mu vyrábí proud. Obvyklá varianta, kdy elektromotor jen připrcává spalovacímu krouťák, je nebetyčná kravina.

  • oIoo

    Re: pani

    29.01.10 12:17 Reagovat

    to je jinak = HYBRID znamená, že to pálí jak benzín, tak pneumatiky :-!

  • Hrubisfoto Hrubis

    pani

    29.01.10 12:08 Reagovat

    No to je vyborny, uz vidim jak si tisice zbohatliku jde pro elektricky ferrko ;-\ :no:

zpět na článek