Diskuse: Fast Tuning Meeting Olomouc: Rychle a deštivě

zpět na článek
  • LXmkeRRekDHTd

    TSwllfQIZPl

    18.12.12 21:15 Reagovat

    rxm7FY tovnbbbkhikb

  • oYTvZaLXY

    BvukWcbPP

    16.12.12 08:45 Reagovat

    Hello Faby and Sandra,glad to see you! Our meeting, we rellay, enjoyed, it was amazing! I look forward to make the time to view news on your blogs. Bye now a nice Saturday to Argentina and Chile!:-D

  • %Petr B.foto

    Re: Ach děti... teda podložky

    07.06.09 22:42 Reagovat

    už mlčím

  • Rapid666

    Re: Ach děti... teda podložky

    07.06.09 20:47 Reagovat

    Petr B.: pokud s podložkama nemuáš zkušenosti, tak tu neval pi....ny. protože když to dáš na rapida, tak Ti to tu stabilitu zvíší

  • %Petr B.foto

    Ach děti... teda podložky

    07.06.09 12:59 Reagovat

    Někdo tu zmínil, že podložky díky rozšíření zvýší stabilitu auta. To je sice teoreticky možný, ale díky narušení geometrie auto nebude tolik držet na silnici. Takže pokud maj mít podložky smysl, musí se s tím kopletně předělat podvozek tak aby si všechno rozunělo jako z výroby.
    Nebo se daj použít když driftuješ a dáš si jen na předek... auto sice není moc ovladatelný k jízdě, ale při pálení gum chodí auto jako přesně jak pískáš, nebo spíš motáš volantem.

  • Johnny_Pfoto Johnny-P

    Re: Koukám-li na fotky...

    07.06.09 09:57 Reagovat

    ¨rychle ani ne. Tito majitelé vyplácají většinu peněz na styling ale mají obvykle motory TDi a HTP 8-s

  • Rapid666

    Re: Koukám-li na fotky...

    05.06.09 09:06 Reagovat

    Kvasoň: máš pravdu, byl by to výstižnější název :yes:

  • Kvasoň

    Koukám-li na fotky...

    05.06.09 01:02 Reagovat

    ... neměl by se článek jmenovat "Rychle a DĚSIVĚ"??? 8-s

  • Rapid666

    Re: shrnuti

    04.06.09 21:46 Reagovat

    V celé galerii sem našel max. 5 aut, se kterýma by se dalo vyjet do normálního provozu >:-[] , takže už z toho plyne využití těch aut

  • Rapid666

    Re: shrnuti

    04.06.09 21:38 Reagovat

    Wawris: máš pravdu :yes: . styling je o něčem jiném. a proto se mi většina těch "aut" nelíbí :no:

  • Enthusiastic.driverfoto Enthusiastic-driver

    Re: shrnuti

    04.06.09 20:56 Reagovat

    riderhenry: styling je velmi specifická věc. Vždyť to vidíš v galerii, že se to normálně nedá používat, jen to maximálně vystavit někde na srazu a obtáhnout páskou. I kdyby tam nebylo 1.9 TDI, ale nějaká schopnější motorizace, tak ty úpravy podvozku a všeho možného jsou natolik brutální, že to 1. koliduje s původním nastavením šasi, rozchodu a závěsů kol. 2.nefunguje jinde, než na superrovné silnici :-) A v tom mi ty kreace přijdu naprosto absurdní.

  • Rapid666

    Re: shrnuti

    04.06.09 16:39 Reagovat

    Tak já si myslím, že když je ten motor dělaný od profi firmy, tak to takové problémy dělat nemůže( ten volnoběh atd.) a teď sem zjistil, že je tam i leštěná klika a ojnice. A jinak s tím motorem nejsou žádné, vůbec žádné problémy

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: shrnuti

    04.06.09 13:51 Reagovat

    nemyslim si ze takove upravy musi ovlivnit nejak zasadne zivotnost motoru, jen kdyz se tech uprav naplno vyuziva, to potom roste i hodne spotreba, oprotoi serii, pochopiltne. Navic takove auto se muze stat dosti nepraktickym (hluk, nedrzi volnobeh), ale to by mi az tak nevadilo. Ja netvrdil ze objem je nejak dulezity, mluvil jsem o sile. Osobne mam auto, ktere vazi 1000-1100 kg a ma 140 koni. Do provozu dostatek, na predjizdeni fajn, ale na okruh? To uz vubec...

    K tem podlozkam - auto je ladene na urcity rozmer kol, sirku pneumatik atd. Zmena rozvoru autu pomoct bez ostatnich zasahu, podle me, rozhodne nemuze, ba naopak.

  • Rapid666

    Re: shrnuti

    04.06.09 09:42 Reagovat

    Rád bych upřesnil co je na tom motoru všechno upraveno, ale asi to nedokážu, protože to skládala irma v Praze, která již před pár lety zanikla, ale celá úprava motoru vyšla zhruba na 30000kč. Jenom tak něco málo z úprav, vačka 290°/290°, leštěné kanálky, T-písty - ale zbytek zůstane asi neodhalen, po 5ti letech provozu motoru, bez jakýchkoliv oprav, kromě rozvoďáku a podobných věcí, mně naměřili na válcích pořád 105k

  • Smec_m

    Re: shrnuti

    04.06.09 07:56 Reagovat

    Ono to s tema podlozkama taky neni az tak jednoduche, ja osobne s nimam mam zkusenost pouze se zimnima kolama a pri pridani plynu v zatacce nebo rychlejsim prujezdu jsem sel do hodin(asfalt) mam 4x4, ET stejne ve predu i vzadu. Je mozne ze kombinovanim vetsiho/mensiho ET v predu/zadu by se to nechalo odladit, ale na internetu jsem nasel dost odbornych clanku, kde se vetsinou podlozky nedoporucuji. I 1,3 se necha slusne upravit, viz. auta na zavody do vrchu. Ale kdyz chces s autem jezdit kazdy den, tak snizeni hlavy a ostrejsi vacky ti rapidne snizej zivotnost motoru. Nebo jestli si tech 100ps+ dosahl necim jinym nez temito upravami necham se rad poucit. Jinak Rapid supr auto :yes: , videl jsem par uprav s 1,8 turbo.

  • Rapid666

    Re: shrnuti

    03.06.09 23:10 Reagovat

    Jenom pro upřesnění, motor je před úpravami orig. favorit 135. a když chci, tak ten výkon využiji, jinak jezdím za 5 až 6 litrů na 100km. takže si nemůžu stěžovat, lepší než živit nejaký traktor :-! , který stejně předjedu

  • Rapid666

    Re: shrnuti

    03.06.09 23:03 Reagovat

    riderhenry: asi je vidět, že znáš jenom podložky na zvětšení rozchodu z domácí výroby :no: .To se potom nedivím, že na to nadáváš. ale větší šířka znamená i větší stabilitu. a k těm motorům: nepotřebuju velkoobjemový motor, mám 1.3ku přestavěnou, která má přes 100k. 3litry audi to předjede na sprint bez problémů, protože mám nižší váhu- rapid 860 kg( po menších úpravách sem se dostal o nějakých 100kg dolů) takže nemusím mít až zas tak silný motor

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: shrnuti

    03.06.09 20:38 Reagovat

    K cemu silny motor? Vetsi pohodli, bezpecnost a v neposledni rade taky zabava.

    Je to porad dokola. Ano, at si kazdej "stylinguje" svoje auto jak chce, ale kdyz si nekdo auto "posadi" na zem tak, ze nemuze prejet kanal, ma spickovy podvozek za desitky tisic, obrovsky difuzor a "zehlici prkno" na zadku, ale pod kapotou mu chrochta tezka, nesportovni ale zato usporna 1.9 TDI, tak je pro smich. A to uz ani neresim veci, jako jsou 21" kola na Octavii, podlozky na zvetseni rozchodu a podobne veci, ktere posilaji jizdni vlastnosti do kytek... Ale to je skoda mluvit, porad jeste vetsinu lidi fascinuji vic bodykity od Milotecu nez funkcni zalezitosti... ;-\

  • %Katrinfoto

    Re: shrnuti

    03.06.09 17:26 Reagovat

    Nuže dobrá, budu Ti věřit :-)
    Když už jsem začala na začátku obhajovat slabší motory, jejichž kastle si klidně může projít nějakým tím stylingem (nevidím totiž důvod, proč by se mělo stylizovat jen auto s minimálně dvoulitrovým motorem), ráda bych věděla ještě další výhodu třeba takovýho třílitru nebo čtyřlitru...

  • ghotic.ghotic(new Mazlík)foto ghotic-ghotic-new-Mazlik-

    Re: shrnuti

    03.06.09 17:13 Reagovat

    Dobrá příště tam dám rozesmáté smajlíky dva... Bylo to myšleno ironicky. Kdybys se mnou seděla v autě poznala bys jak nadávám, když se mě před horizontem, nebo před křižovatkou snaží někdo předjíždět. Zároveň i radši ubírám, aby to stihl. Asi nejezdím nebezpečně když za 2 roky s asi 5 auty za 40tis. km bez nehody. Ano občas jedu víc než 90 ale jen tam kde vidím a vím že můžu(prázdná rovná silnice) ale ve vsi zásadně 50 dodržuji.

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 19562 | Zobrazit seznam všech anket