Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?

Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: titulní fotka Sháníte zelený sporťák bez baterek v kufru? No tak to si zkuste zavolat do Lotusu…

Automobilka Lotus totiž hrdě hlásí do světa, že jí dopady na životní prostředí nejsou vůbec lhostejné a proto její sportovní vozy vypouštějí jen málo škodlivin. A přeborníkem je nový Elise.

Faceliftovaná verze se čtyřválcem o objemu 1,6 litru totiž v mimoměstském jízdním cyklu dosahuje výborné spotřeby 5,04 litrů benzinu na 100 kilometrů a je tak nejzelenějším autem ve třídě (a mimochodem… jeho dojezd je v tomto případě fantastických 800 km). Jde viditelně ve stopách staršího Elise S s osmnáctistovkou pod kapotou – oproti němu se ale spotřeba snížila o dalších 16 procent. Nynějších 149 gramů CO2 na kilometr ekology určitě zahřeje u srdíčka.

Rozhodně ale nový Elise se šestnáctistovkou nepodceňujme! Její výkon 100 kW je na hmotnost pouze 876 kilogramů zajisté dostatečný, čemuž odpovídá i hodnota zrychlení: na stovku se tenhle malý sporťáček dostane za 6,5 sekundy.

Fotogalerie

  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 7
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 8
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 9
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 10
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 11
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 12
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 13
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 14
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 15
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 16
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 17
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 18
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 19
  • Faceliftovaný Lotus Elise: nejúspornější sporťák na trhu?: fotka 20

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: Pekna diskuse riderhenry 14.04.2010  19:05
Re: Pekna diskuse Enthusiastic.driver 14.04.2010  18:01
Re: Pekna diskuse StormShadow 14.04.2010  17:08
Re: Pekna diskuse riderhenry 14.04.2010  17:05
Re: Pekna diskuse King 14.04.2010  16:27
Re: Pekna diskuse StormShadow 14.04.2010  13:42
Re: Pekna diskuse riderhenry 14.04.2010  13:20
Re: Pekna diskuse Skyline 14.04.2010  13:12
Re: Pekna diskuse StormShadow 14.04.2010  11:48
Re: Pekna diskuse Skyline 14.04.2010  11:13
Re: Pekna diskuse StormShadow 14.04.2010  08:31
Re: Hybrid vs. nehybrid riderhenry 13.04.2010  22:31
Re: Hybrid vs. nehybrid King 13.04.2010  22:07
Re: Hybrid vs. nehybrid riderhenry 13.04.2010  19:34
Pekna diskuse Skyline 13.04.2010  18:26
Re: Hybrid vs. nehybrid TeeJay 13.04.2010  15:36
Re: Hybrid vs. nehybrid Enthusiastic.driver 13.04.2010  15:21
Re: Hybrid vs. nehybrid Vajtus 13.04.2010  14:29
Re: Hybrid vs. nehybrid TeeJay 13.04.2010  14:09
Re: Hybrid vs. nehybrid Vajtus 13.04.2010  13:57
Re: Hybrid vs. nehybrid Vajtus 13.04.2010  13:52
Re: Hybrid vs. nehybrid Enthusiastic.driver 13.04.2010  13:20
Re: Hybrid vs. nehybrid StormShadow 13.04.2010  10:44
Re: Hybrid vs. nehybrid TeeJay 13.04.2010  10:06
Re: Hybrid vs. nehybrid StormShadow 13.04.2010  09:14
Re: Hybrid vs. nehybrid TeeJay 13.04.2010  08:56
Re: Hybrid vs. nehybrid Aleš Jungmann (Auto.cz) 13.04.2010  08:50
Re: Hybrid vs. nehybrid StormShadow 13.04.2010  08:49
Re: Hybrid vs. nehybrid TeeJay 13.04.2010  08:34
Re: Hybrid vs. nehybrid riderhenry 13.04.2010  01:19
Vstoupit do diskuse ›


Tato značka na Moje.auto

Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 17937 | Zobrazit seznam všech anket