Evropská lobby bojuje za zákaz reklamy na alkohol ve Formuli 1
Poté, co aktivisté vyštípali z F1 tabákové firmy, teď to samé hrozí také výrobcům alkoholických nápojů. Zmizí z F1 Martini, Johnnie Walker a další značky?
Formule 1 měla až donedávna velmi silné napojení na tabákové giganty, ti do značné míry ovlivnili vzhled monopostů různých značek, vždyť kdo by si nevzpomněl na outfit Marlboro, West nebo JPS. jenže pak přišel zákaz tabákové reklamy a motorsport o značnou část svých příjmů.
Teď se možná bude situace opakovat i s výrobci alkoholických nápojů. Ti dnes sponzorují McLaren (Johnnie Walker), Williams (Martini), Force India (Smirnoff) a musí se smířit s tím, že jejich loga jsou z monopostů odstraňována při závodech, konaných v muslimských zemích.
Ovšem aby toho nebylo málo, teď chystá protialkoholní tažení European Alcohol Policy Alliance, která poslala na FIA Jeanu Todtovi otevřený dopis, vyzývající k zákazu i tohoto typu reklamy. Argumentuje tím, že alkohol za volantem zapříčinil na evropských silnicích 6500 úmrtí, což je čtvrtina z celkového počtu mrtvých.
Jak to ovšem souvisí s F1, je mi záhadou. Ještě by také mohl projít
zákaz reklamy na energetické nápoje v motorsportu, související s dalším
stupidním euronávrhem na zákaz prodeje slazených nápojů osobám do 18 let
věku a svět závodních aut a motorek to může rovnou zabalit.
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
... | AUDIRS6 | 17.11.2014 20:13 |
Re: Velká cena nudy | škoda času sledováním F1 | 17.11.2014 15:23 |
Re: Velká cena nudy | DBS | 17.11.2014 13:46 |
Velká cena nudy | flyboyeda2 | 17.11.2014 10:53 |
zákaz | hugo z hor | 17.11.2014 10:30 |
Vstoupit do diskuse › |