E-ROD ’55: starý Chevrolet s novým srdcem

E-ROD ’55: starý Chevrolet s novým srdcem: titulní fotka General Motors Performance Parts na SEMA Show prostřednictvím Chevroletu z roku 1955 představuje paket E-ROD, obsahující osmiválec LS3 s příslušenstvím.

General Motors Performance Parts (GMPP) v konceptu E- ROD ’55 představuje svou novu položku v katalogu náhradních dílů, jíž je osmiválec LS3 o objemu 6,2 litru s veškerým potřebným příslušenstvím.

Tato pohonná jednotka, která je montována do Chevroletů Camaro SS a Corvette, je nyní nabízena v paketu E-ROD, v němž disponuje výkonem 430 koní (316 kW) a točivým momentem 575 Nm.

Pod objednávkovým číslem 19244805 se ukrývá paket, v němž je motor LS3, sada kabelů k motoru, řídící jednotka, výfukové svody, katalyzátory, řada senzorů, příslušenství k přívodu paliva, vzduchový filtr, elektronický plynový pedál a návod k montáži do vozu.

V roli příslušenství k tomuto paketu je palivový systém včetně nádrže na palivo a koncové díly výfukového systému. Paket E-ROD je dodáván bez převodovky a General Motors Performance Parts k němu doporučuje použít čtyřstupňovou automatickou převodovku GM Hydra-Matic 4L60-E nabízenou pod katalogovým číslem 19156260.

GMPP nabízí paket E-ROD všem stavitelům hot rodů, street rodů a customů. Právě proto se osmiválec LS3 představil v Las Vegas pod kapotou zrenovovaného Chevoletu Bel Air z roku 1955, aby tak demonstroval, že je možné jej použít i do klasického amerického křižníku silnic. Tisková zpráva ovšem uvádí, že není problém se zástavbou do klasického hot rodu s šasi a karoserií z třicátých let nebo street rodu v podobě Camara z šedesátých a sedmsdesátých let.

Fotogalerie

  • E-ROD ’55: starý Chevrolet s novým srdcem: fotka 1
  • E-ROD ’55: starý Chevrolet s novým srdcem: fotka 2
  • E-ROD ’55: starý Chevrolet s novým srdcem: fotka 3
  • E-ROD ’55: starý Chevrolet s novým srdcem: fotka 4

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.