Diskuse: Test - Ducati 1098: kladivo na japonské čarodějnice

zpět na článek
  • jLSCYVskkOTpB

    POPYrTMVVKqJEEe

    13.09.08 13:15 Reagovat

    JAJA, UPYACHKA! UG NE PROIDET, BLYA!

  • waldo

    Re: AD Rejpal

    18.04.08 20:03 Reagovat

    Kaslite na Rejpala, mne sa tie testy pacia. Vyborne je, ak motorku vyskusa niekto s vacsou vyskou (pan Danek), aspon mam predstavu o tom, ci sa mi oplati rozmyslat nad danym modelom.

  • RDR1

    Re: AD Rejpal

    05.02.08 00:25 Reagovat

    Seš ubohej, zamindrákovanej hňup co závidí lidem úspěch a v tomhle případě konkrétně to, že pan Daňek se může vozit každej tejden na fungl nový motorce, má tu čest zdělit svoje dojmy národu a ten s ním prostřednictvím týhle diskuse může o těch názorech polemizovat a ty tuhle čest, být novinářem a testovacim jezdcem nemáš!A všichni zde názorně vidíme proč!Máš totiž handicap v hlavě a mindráky méněcennosti a takhle si to zřejmě kompenzuješ! :-)

  • delphfoto delph

    Re: gumy

    07.01.08 12:09 Reagovat

    proč to dělám? Zvyk.
    Mám spoustu známých, kteří jsou "slavní" ať z rodiny jako brácha, nebo několik bratranců. Pak i mimo rodinu a nechci dělat hele já se s ním znám a půjčuje mi to a támhleto. A viděl jsme dřív něž jiní tohlencto a tak. Proto volím formální jazyk i při rozmluvě s bráchem na internetu, protože to stejně nikdo nevěděl...

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: gumy

    02.01.08 15:47 Reagovat

    Konečně se dostáváme k dotazům, které mají nějakou přímou souvislost s testy ;-) Chválím.

    AD1: Ještě byste se mohl vyjádřit k té diskuzi s vaším bratrem. // Ve Tvarožné už dva roky nebydlím, takže si to s bratrem neřeknem. Když se zeptal pod článkem, odpověděl jsem mu pod článkem, aby bylo vidět, že mě diskuze pod článkem zajímá ... A proč se ptal můj bratr pod článkem? Nevím, zeptejte se ho.

    AD2: Gumy // Většina motorek se vyzvedává v Praze, v létě jsem pravidelně v pondělí vracel motorku do prahy a ve středu si půjčoval novou ... Z toho přesunu Pha-Brno se stala rutina a snažil jsem se ji odbýt co nejdříve, abych to měl za sebou a ušetřený čas věnoval např. kvalitnějšímu ježdění někde v okolí Brna. Mimo dálnici jsem jel všehovšudy 3x a taky to není žádný med.

    Jinak importéři počítají, že se na supersportech najezdí stejně, jako na ostatním motorkách (a mnohdy i více, protože je o ně vyšší zájem), proto obouvají motky do více cestovního obutí, než přilnavější a měkčí směsi, kterou obouvají kluci, co si jedou jednou-dvakrát týdně zajezdit na okruh.

    Díky za pochvalu testu R1 :yes:

  • Rejpal

    gumy

    02.01.08 14:52 Reagovat

    Jen taková otázečka, proč jezdíte na sportovních motorkách po d1 a nezvolíte nějakou alternativu, kdy už samotný přesun by bylo 200 km testu. Na d1 zjistíte akorát to, že má na prd povrch a blbě si sjedete gumu, která se pak do zatáček skládá hůř.

  • Rejpal

    Re: Rozhovor Daňků

    02.01.08 14:49 Reagovat

    Ještě byste se mohl vyjádřit k té diskuzi s vaším bratrem.

    Co se týče tech zaručených informací tak co třeba
    "nemůžu zařadit neutrál, ta motorka nemá indikátor neutrálu"

    Jinak tu 999 mám půl roku, takže se nedivím, že vůbec nevíte.

    Jinak máte pravdu, s těma 26 lety jsem to přepískl, ale znám vás od té doby co jste si na dvorku hrával s bratrem s dřevěnými traktůrky.

    No a pravdou je tak, že testy jste začal psat, v době kdy jste neměl žádné skušenosti s auty ani motorkami, ale to víte sám dobře.
    Dnes jste na tom určitě lépe, ale ne dost na testování supersportů.
    Jinak chválím test R1, konečně tam byla znát určitá pokora snaha o objektivitu.
    Co se týče závěrů testu tak jsou ale opět jinde než např. test Vámi zmiňovaných angličanů v motohouse.

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: Rozhovor Daňků

    02.01.08 13:34 Reagovat

    AD1: Mluvím zde pouze o nedostatečné kvalifikaci pana Daňka. // Copak jsou nějaká kritéria na to stát se novinářem? Mohu vás ujistit, že jsem plnoprávným členem Syndikátu novinářů České republiky.

    AD2: Ani například jeho vzdělání nemá s novinařinou, natož motorizmem nic společného. "Matematické gymnázium a vyhození z vysoké školy v prvním ročníku." // Evidentně nemáte zmapovanou poslední etapu mého života. Psal jste, že mě znáte 26 let mého života, ale zřejmě máte rozsáhlé nedostatky. Matematické gymnázium, maturita s vyznamenáním. Odchod z VUT strojní v prvním ročníku na vlastní žádost. (to mi bylo 21).

    Copak jsem asi dělal dalších 5 let? Že by třebas další vysokou? Nebudu vás napínat, udělal jsem státní bakalářské zkoušky (opět s vyznamenáním) a v současné chvíli jsem v pátém ročníku ;-)

    AD3: K té multistrádě: neřekl jsem, že to nejde, jen že je to pitomost a navíc, že vy to neumíte. // Na závěr by mě zajímalo, odkud víte, jak jezdím? Nikdy jsem na žádné vyjížďce nebyl s člověkem, který vlastní Ducati 999.

    Zřejmě posuzujete člověka jen na základě fotek a případných "zprostředkovaných a zaručeně pravdivých" informací (typu jedna paní povídala, že Roman Daněk z Tvarožné bral anabolika a v současné době je drogový baron, protože se doma u rodičů často ukazuje pokaždé ukazuje s jinou motorkou ... kde na to asi bere?) .. Ano, i takové zvěsti jsem o sobě slyšel :-) ;-)

  • Rejpal

    Rozhovor Daňků

    01.01.08 23:52 Reagovat

    www.autofun.cz/motorky/testy/kawasaki-z7… />
    Víte co mě ovšem nevíce rozesmálo?
    Když delph - !!!bratr Romana daňka píše!!!

    "už není focen na motorkách proč? snad né po té poznámce, kterou tu kdosi pronesl v minulosti, že pod ním všechny ty motorky vypadají jako minibike"

    Daněk odpovídá
    Odhadl jste to velmi dobře, sám se na motocyklech moc nefotím, protože mám krapet větší postavu, než by měl "typický" motorkář mít... A kolega Ondra je vhodným kandidátem na fotky do testu :-) ;-)
    Ale nebojte, v dalších pár testech ještě budu, jsou to ale větší motorky, jako je např. Kawasaki 1400GTR, BMW R1200RT nebo Yamaha 1900 Midnight Star

    Bratři si vykají a kominukují přes diskuzi, no a také je třeba bratrovi říci jak vypadá, že!?
    To bratr asi netuší

    Trapná etuda jak si hrát na diskuzi

  • Rejpal

    Nesrovnávejte mě s Daňkem

    01.01.08 23:14 Reagovat

    Nesrovnávejte mě s Daňkem, nejsem novinář, ale čtenář.

    Že mi potom nepřísluší hodnotit?
    HLOUPOST!
    Lékaře také posuzují pacijenti, politiky občané, herce a zpěváky diváci a kritikové...

  • Rejpal

    Vyjadřování

    01.01.08 23:10 Reagovat

    Daněk: Každý máme svůj styl vyjadřování a když se ti moje testy nelíbí, tak je nečtěte

    Krásný příklad! Na začátku tykání na konci vykání - velmi profesionální :-)

    K té multistrádě: neřekl jsem, že to nejde, jen že je to pitomost a navíc, že vy to neumíte.
    Ze supersporem taky nebudu řádit na ploché dráze.

  • Rejpal

    Závist

    01.01.08 22:59 Reagovat

    PANU DAŇKOVI OPRAVDU NIC NEZÁVIDÍM, MÁM SVOJI PRÁCI, KTERÁ MĚ BAVÍ, JE DOBŘE PLACENÁ A PLNĚ MĚ USPOKOJUJE.

    Mluvím zde pouze o nedostatečné kvalifikaci pana Daňka.
    Ani například jeho vzdělání nemá s novinařinou, natož motorizmem nic společného. "Matematické gymnázium a vyhození z vysoké školy v prvním ročníku."

    Kdyby někdo z diskutujících ležel v nemocnici, taky by asi neocenil, kdyby ho přišel operovat noční hlídač.

    No nic, nechte si pana Daňka a moje příspěvky berte jako službu pro čtenáře, že se dozvěděli, jaké jsou jeho skutečné kvality.
    Pokud jim to nevadí, je to jen jejich věc, já si podobné testy rád přečtu na apríla.

  • Rejpal

    Re: AD Rejpal

    01.01.08 22:48 Reagovat

    Pane Daněk zveřejněte alespoň jednu fotku, kde jeden na koleno s multistrádou, případně na limitu s jinou motorkou.

    Vaše testy se dost podstatně lišší od zbytku testů jiných periodik, ačkoliv výsledky několika nezávislých testérů bývají podobné. Že byste byl jediný kdo tomu rozumí????

    Parametry máme podobné jelikož měřím 189 cm a vážím něco přes metrák.

    V současné době vlastním ducati 999, na které se po městě jezdit opravdu nedá, stejně tak jako na 1098, na které jsem odjel cca 300km, což je dost na utvoření vlastního názoru.

    Na motorkách mám celkem najeto cca 110-120tis. km, což je rozhodně více než vy a myslím si, že bez alespoň částečných závodních a okruhových zkušeností není možné kvalitně testovat sportovní motocykly.
    Takže se opět opakuji, ale vzhledem k inteligenci některých vulgárních přispěvatelů chápu nepochopení...

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: AD Rejpal

    26.12.07 19:35 Reagovat

    Panu Rejpalovi se nelíbí můj styl psaní testů a veřejně to tu napíše. V pořádku.

    Každý máme svůj styl vyjadřování a když se ti moje testy nelíbí, tak je nečtěte ;-)

    AD1: Ale co podvozek, brzdy a jejich vadnutí, aerodynamika, převodovka.... // u některých testů, kdy to bylo časově a kvůli počasí možné, zveřejňujeme pod testem tabulku, kde jsou otáčky na různé převodové stupně, pružná akcelerace a měření brzdné dráhy (kde je vidět vadnutí brzd). Vím, že to není dokonalé a údaje jsou pouze orientační, ale je to lepší, než nic. Takové údaje např. váš oblíbený časopis Motohouse neposkytuje vůbec (pokud nejde o přeložený test od kolegů z Anglie).

    AD2: Pan Daněk nejezdí na žádné motorce, ale vesele nám testuje supersporty. // Ano, správně. Nejezdím na žádné vlastní motorce. Ale pane Rejpale, nenapsal jste důvod. Rád to vysvětlím. Testuji motorky už dvě sezóny a měl jsem motorku jen na první z nich. Na své motorce jsem během léta najezdil 300 km, na testovacích strojích 24t km (letos 37t km). Takže vzhledem k tomu, že jsem svojivlastní motorku absolutně nevyužil, raději jsem ji prodal.

    AD3: test multistrady - napsal jsem SVOJE pocity a dojmy z motorky. Pokud jsou vaše zkušenosti jiné, je to celkem logické: nemáme stejnou postavu, což je u ježdění na moto HODNĚ podstatná věc. Mezi námi, Mutlina se dá v pohodě složit na kolínko. Pořád tu melete cosi o limitech a když napíšu, že se v utažené zatáčce s dobrým asfaltem dá poslat Mutlina na limit = na kolínko, taky se vám to nelíbí. Hovadina to není, jak už tu někdo psal, kluci z jiných redakcí to taky umí a psali o tom...

    AD test 1098: ... předjíždění pomalu jedoucích plechovek na dálnici (blábol!!! jak může na dálnici akcelerovat tak že se mu zvedá přední kolo ve 130?na šestku! ukaž to nejde ani na moto GP!!!) // hehehe... kde v tom odstavci píšu, že jedu 130 km/h a na šestý rychlostní stupeň?? >:D

    Závěrem: nikde nepíšu, že moje testy jsou dokonalé a že jsem sežral všechen rozum světa... Prostě jen píšu dojmy a pocity, které ve mně motorka za nechala...

    Díky za vaše "absolutně věcné" připomínky, je vidět, že na 1098 jste nejel (já ano) a nemáte ani páru o tom, jak ta motorka jede a jaké má vlastnosti.

    Dotázek jako tečka: Vy, pane Rejpale, máte vlastní motorku? Jakou?

  • HNET

    Re: AD Rejpal

    26.12.07 12:49 Reagovat

    REJPAL:"Pan Daněk nejezdí na žádné motorce, ale vesele nám testuje supersporty"...
    A supersport je co ty marode?Sám máš problém vyjádřit své myšlenkové pochody a hodnotíš tady práci někoho jiného,jako by si rozuměl všemu.Přečti si někdy co píšeš, pak ti to třeba dojde.Vím, že takových závistivých sr.čů jako jsi ty,je hromada, ale že by se nějaký vydržel tak dlouho veřejně ztrapňovat, tak to je opravdu ojedinělé...

  • Mad

    Re: AD Rejpal

    26.12.07 12:27 Reagovat

    No tak nevím přoč by se na 1098 nemohlo zvedat kolo při prudké akceleraci tak,aby ti rozkmitalo řídítka i ve vysokých rychlostech. Víš, ono se sní dá jet 130 i na 2 ostatně jako na hromadě dalších mašin. Že je s ní jízda po městě ok, tak to myslel autor vzhledem k jejímu určení...to ale všichni kromě tebe pochopili. Na multistradě si asi taky nikdy neseděl(na rozdíl od gynekologického křesla),protože bys jinak věděl, že vyšším postavám nápor větru nohy tlačí od sebe a na kolínko se položit dá. Mrkni na tvůj oblíbený motočasák, který si vzpomínal a taky to tam najdeš! A na dálniciá je taky někdy třeba rychleji předjet, například když se ze zadu k tobě rychle přibližuje jiné vozidlo! Víš velký kulový podle toho co tady píšeš.Je to fakt sranda. Neznám nikoho, kdo by se dobrovolně,sám a veřejně tak ztrapňoval.Jen tak dál,pokračuj, jseš fak těžkej borec!!!

  • Rejpal

    Re: AD Rejpal

    26.12.07 00:30 Reagovat

    Pan Daněk se prostě sveze a pak o tom napíše. No a my čteme článek o tom jak se svezl. Když si sednu do ferrari enzo tak se z toho taky poseru jak dokonalý. Ale co podvozek, brzdy a jejich vadnutí, aerodynamika, převodovka. Jak bych to mohl otestovat když řídím jen obyčejné osobáky a i na okruhu bych to na limit v životě nedostal. A těma osobákama jezdím prakticky deně.
    Pan Daněk nejezdí na žádné motorce, ale vesele nám testuje supersporty.
    Kdo nepochopil co jsem se tím snažil říct, tak si takhle fundované testéry zaslouží.
    A až si na základě takového testu něco koupí, bude si říkat bože jak na to ten d..bil přišel? Jel na tom vůbec?

  • Rejpal

    Re: AD Rejpal

    26.12.07 00:22 Reagovat

    Test ducati multisrada
    1.Daněk-mohl jsem skládat motorku „na kolínko“ (totální hovadina)
    2.Daněk-Při jízdě měla Multistrada vždy dostatek sil, ale nebylo na škodu občas o jeden, dva stupně podřadit, když jsem potřeboval rychleji předjet auto na dálnici.(proč?Jelo snad na dálnici něco v protisměru)
    3.Daněk-Multistrada má boční plasty málo rozevřené a proudící vzduch mi rozevíral stehna(hovadina jedině jestli na tom seděl jak na gynekologickém křesle)
    Test Ducati 1098
    1. Daněk jízda po městě-OK.(Jízda po městě je skoro nemyslitelná)
    2.Daněk-Jelikož se během akcelerace zvedá přední kolo do vzduchu i ve značně vysokých rychlostech, měl jsem možnost několikrát okusit, že kmitající řídítka nejsou to pravé, co zrovna potřebujete při předjíždění pomalu jedoucích plechovek na dálnici(blábol!!! jak může na dálnici akcelerovat tak že se mu zvedá přední kolo ve 130?na šestku! ukaž to nejde ani na moto GP!!!
    3.Daněk Dovedu si představit, jak s ní jezdím každý den do práce (pitomost, na dení ježdění prostě není)
    Jo a pokud jsou tam nějaké pravopisné chyby, tak je to možný. Nebudu to číst ještě jednou zbytečně bych se vytočil.
    VZKAZ PRO LIBORA DAŇKA: MÁŠ NAPROSTOU PRAVDU, KDYŽ NĚKDO NEUMÍ VŮBEC ŘÍDIT, TAK SE TO MŮŽE ZA ROK NAUČIT. ROZHODNĚ ALE NÉ TAK ABY MOHL TESTOVAT VŠECHNY MOŽNÉ MOTORKY RŮZNÝCH PARAMETRŮ TYPU A URČENÍ A DOSTAT JE NALIMIT.
    O TOM TOTIŽ TESTOVÁNÍ MOTOREK JE VÍŠ A KDYŽ NEDOSTANEŠ MOTORKU NA LIMIT, NEVÍŠ O NÍ ABSOLUTNĚ NIC.

  • delphfoto delph

    Re: AD Rejpal

    23.12.07 13:17 Reagovat

    Rejpale už asi vím kdo jsi a jestli ano tak se divím, že tě to baví. Jinak to, že někdo před rokem neuměl řídit, neznamená že teď to pořád neumí. Stačí prostě denně jezdit, dostávat rady od někoho kdo to umí a pak zase jezdit. Vlastní zkušenost: Bratranec má teď 21 a řídí carga občas i kamiony po celé Evropě. A to že před dvěmi lety auta skupiny C neuměl řídit na věci nic nemění. A není to jen řízení po dálnicích. Musí se vyznat po městech, nezazmatkovt. Řídit za všech podmínek atd...

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    AD Rejpal

    22.12.07 20:50 Reagovat

    Člověk se vrátí z dovolené a nestačí se divit, jak kvalitně se diskutuje pod moto-testem >:D

    Rejpale, my že se zname 26 let? No, nevím, nevím.

    Díky za pochvalu stylistiky.

    K tomu dalšímu se, myslím, nemá smysl vyjadřovat. O tom si každý čtenář udělá obrázek sám.

    Pokud bude někdo mít zájem o nějaká podložená fakta, klidně je sem písnu, teď na to nemám čas.

zpět na článek