Dodge Challenger SRT Hellcat od Liberty Walk vypadá jako z Tokijské jízdy

Dodge Challenger SRT Hellcat od Liberty Walk vypadá jako z Tokijské jízdy: titulní fotka Některé vozy by se měly tuningu vyhýbat jako čert kříži. Zářným příkladem tohoto tvrzení je Dodge Challenger SRT Hellcat od Liberty Walk.

Příchod pekelných koček dílen automobilky Dodge vzbudil před časem obrovský rozruch. Modely Charger a Challenger jsou už samy o sobě dost odvážné, vidlicový osmiválec o výkonu 527 kW je ale posunul ještě o level dál. Pokud uvážíme, že jde veškerý výkon pouze na zadní nápravu, je celkem risk pustit takové stádo naplno do běžného provozu, naštěstí si ale můžete vybrat, zda využijete veškerou sílu, nebo jenom její část.

Podle nás je Dodge Challenger SRT Hellcat nejhezčí tak, jak vyjede z fabriky, a rozhodně by se jej neměl dotýkat někdo zabývající se tuningem. Výsledkem totiž může být podobný paskvil, jaký vidíte na fotografiích. Nástavce blatníků s přiznanými spoji by seděly spíše Datsunu 240Z, brutálně snížený podvozek (vzduchový od Airrexu) a geometrie kol do „áčka“ je už ale opravdu hodně. Zelený lak karoserie jsme schopni s přimhouřením všech očí akceptovat, dvacetipalcová kola s obrovskými límci jsou ale opět přes čáru.

Důvodem, proč tento Hellcat vypadá jako z filmu Rychle a zběsile: Tokijská jízda, je prostý – firmu Liberty Walk totiž v polovině minulé dekády založil Wataru Kato, japonský prodejce ojetých automobilů. Značka se prý v zemi dobře uchytila, což je skvělé, pokud uvážíme, že zakladateli bylo v roce 2005 pouhých 26 let. Američan ale pro jeho výtvor nemusí mít pochopení…

Fotogalerie

  • Dodge Challenger SRT Hellcat od Liberty Walk vypadá jako z Tokijské jízdy: fotka 1
  • Dodge Challenger SRT Hellcat od Liberty Walk vypadá jako z Tokijské jízdy: fotka 2
  • Dodge Challenger SRT Hellcat od Liberty Walk vypadá jako z Tokijské jízdy: fotka 3
  • Dodge Challenger SRT Hellcat od Liberty Walk vypadá jako z Tokijské jízdy: fotka 4
  • Dodge Challenger SRT Hellcat od Liberty Walk vypadá jako z Tokijské jízdy: fotka 5

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.