Detroit 2009: Jaguar XFR
Tady se nám jedna šelmička chystá lovit v revíru BMW M5. Z toho by mohla být slušná bitka...
Sláva! Zdá se, že se z ještě nedávno docela vyčpělého britského výrobce staře vypadajících aut stává ten Jaguar, jenž byl ve své době doslova ikonou. Po velmi dobře disponovaném kupé XKR přichází pěkně nabroušená erková verze i do fešného sedanu XF.
Proč vyvíjet pro zbrusu nový XFR nějaké převratné novinky, když lze použít dobrý základ z XKR. Také pod kapotou iksefka v nejostřejším provedení pracuje vidlicový osmiválec o objemu pět litrů, jenž má díky přeplňování kompresorem výkon 510 koní 510 k (380 kW) a točivý moment 625 Nm. Zrychlení z nuly na 96 km/h zvládne sedan za 4,7 s a jeho maximální rychlost je gentlemansky omezena na 250 km/h.
Vůz stojí na 20" kolech Nevis, pod nimiž najdete masivní třmeny s logem R. Určitě nepřehlédnete ani přepracovanou příď, prahové nástavce, ventilační otvory v kapotě, decentní chromování, zadní spoiler a nový zadní nárazník se čtyřmi koncovkami výfuku. Interiér je tvořen kůží, tmavým hliníkem, sportovními sedadly s příslušným logem a speciálním volantem. Tahle čičinka má prostě pěkně ostře nabroušené drápky.
Fotogalerie
Tapety na plochu
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Re: Jag | rmcccx | 14.01.2009 19:43 |
Re: Jag | %Horways | 14.01.2009 19:13 |
Re: Jag | DBS | 14.01.2009 17:13 |
Jag | Uživatel | 14.01.2009 15:48 |
Vstoupit do diskuse › |