Diskuse: Děsivá bouračka ve starém závodním Fiatu ukazuje, jak důležitá je bezpečnostní klec

zpět na článek
  • "anonym"

    Re: Tomu věříte?

    03.11.18 09:12 Reagovat

    Plně s vámi souhlasím, článek je dokonce napsaný tak jako kdyby ve starých rally autech nebyla klec nutná ale opak je pravdou... Kola original či ne, to by až tak velkou roli jako rám nehrálo, přeci jenom kola na rally auto dostávaj pěkně zabrat, pochybuji že sada disků vydrží víc jak jednu či dvě sezóny, už jenom lehký materiál atd. ... můžu se mýlit a budu rád když mi to někdo vyvrátí

  • Buba89

    Re: Tomu věříte?

    03.11.18 09:12 Reagovat

    Plně s vámi souhlasím, článek je dokonce napsaný tak jako kdyby ve starých rally autech nebyla klec nutná ale opak je pravdou... Kola original či ne, to by až tak velkou roli jako rám nehrálo, přeci jenom kola na rally auto dostávaj pěkně zabrat, pochybuji že sada disků vydrží víc jak jednu či dvě sezóny, už jenom lehký materiál atd. ... můžu se mýlit a budu rád když mi to někdo vyvrátí

  • A Payday Loan

    Fastest Payday Loan

    18.10.18 04:02 Reagovat

    bad credit money loans poor credit loans guaranteed approval credit loans guaranteed approval credit loans guaranteed approval

  • "anonym"

    Tomu věříte?

    16.10.18 18:25 Reagovat

    Fakt si myslíte, že někdo rozřeže originál fabrický Abarth 131 aby do něj vevařil jiný, nový rám neodpovídající době ani homologaci? Kdepak, takový blázen, aby auto totálně znehodnotil, skutečně nikdo nebyl. To auto má zjevně dobový bezpečnostní rám se šroubovanými bočnicemi, což je dnes zakázané. Stačí se podívat na fotografie, a je zcela jasné, že auto bylo až do havárie v úplně původním stavu. Ony se dneska musí ty rámy dělat jinak, protože skelety jsou zcela jiné a nemají nosníky tam, kde tehdy bývaly.
    Snad jen ta rozvodová kola Vernier dobová nejsou...

zpět na článek