Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení

Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: titulní fotka Rozhodně nejroztomilejší roadster současnosti má díky dialýze jménem Ultimate S něco nové krve v žilách. Na jak dlouho to pomůže?

Daihatsu Copen je poměrně zajímavá existence. Ačkoli na to nevypadá, jde o vůz kategorie Kei, ačkoli na to nevypadá, jde o předokolku a ačkoli na to nevypadá, za zadními sedadly je umístěna pevná střecha, jde tedy o kupé roadster. Asi byste to do něj neřekli, ale vyrábí se už osm let a je to jedno z mála aut, které se poměrně dlouhou dobu (2003–2005) prodávalo v levostranné Evropě oficiálně s volantem napravo.

Od roku 2005 jde už každopádně o plnohodnotné otevřené auto, tím spíš, že se v nabídce krom 68koňového (50 kW) motůrku 0.7 Turbo přibyla i benzinová třináctistovka s výkonem 87 koní (64 kW). Ovšem i tak je krajně nepravděpodobné, že byste nějakého při svých toulkách západní Evropou narazili, prodejní trhák to (bohužel) nebyl. Každopádně má asi copen už své dny zřejmě sečteny – z evropského trhu se stahuje a verze Ultimate S pro Japonsko tak jasně napovídá, že jde o snahu přilákat na konci cyklu ještě pár zájemců.

Jen 3,4 m dlouhý vůz dostal kožená sedadla Recaro (lze i v alcantaře), 15" kola BBS, novou masku chladiče, a volant a hlavici řadicí páky od Momo. V Japonsku jeho motor 0,7T disponuje 64 k (47 kW) při 6000 otáčkách a 110 Nm při 3200 otáčkách, přičemž ho lze pořídit jak s pětistupňovým manuálem, tak se čtyřstupňovým automatem.

Fotogalerie

  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 1
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 2
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 3
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 4
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 5
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 6
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 7
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 8
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 9
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 10
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 11
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 12
  • Daihatsu Copen Ultimate S Edition: limitka na povzbuzení: fotka 13


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
iKxZLfyTXYrGXiE LodfQODOSM 28.12.2011  14:05
bsiHjWcwRnu xWrwblaMu 26.12.2011  09:48
ucmKegxhAsYvfrO bqriiPhqd 26.12.2011  03:54
fCoJyVJuptdV PUqZXtFA 26.12.2011  01:35
YxbUkGYstMLcNWz cOfJmWtrnhCsa 25.12.2011  09:31
AojjihFHezV IwTyxKvMigIyykg 24.12.2011  17:19
Re: Velikost S TeeJay 09.08.2010  15:36
Re: Velikost S King 09.08.2010  14:18
Velikost S Mitchell 09.08.2010  12:16
:-D laufík 09.08.2010  11:20
Ale jo Don Martinez 09.08.2010  10:56
Vstoupit do diskuse ›