Diskuse: Corvette C6.R GT2: nový motor a další fotografie

zpět na článek
  • oIoo

    Re: GT2

    26.02.10 03:20 Reagovat

    ... In accordance with the aerodynamic regulations, the rear wing is reduced 25 percent in width, the diffuser is a flat panel without fences or strakes, and the splitter extends only as far as its production ZR1 counterpart

    ...možná jako motor je to regulace pro 2010, nevím.
    FIA je banda *, takže možná to ožije, ale FIA tomu nepomůže.

  • %Transporterfoto

    Re: GT2

    25.02.10 19:34 Reagovat

    Jasne, v ALMS má Vette prevahu. Myslel som skôr FIA GT, pretože to podľa organizátorov má chytiť druhý dych, hlavne čo sa prihlásených týka. Do GT1 sa vráti Aston Martin DB9R s Engem za volantom... Teším sa.

    - O tom že nesmú byť horizontálne odtrhy som doteraz netušil, teda vo FIA GT v sezóne 2009 boli na všetkých autách. Kde a od kedy regula platí?

  • oIoo

    Re: GT2

    25.02.10 19:05 Reagovat

    ...difuzor je dle regulí = nesmí mít podélná křidýlka, tj. tohle je maximum.

    Co se týče konkurenceschopnosti = koukni na YouTube, ALMS+Corvette Racing a uvidíš ty masakry v posledních kolech mnohahodinovek >:D :yes: nádherný závody

  • %Transporterfoto

    GT2

    25.02.10 18:16 Reagovat

    No, auto dosť inovovali, až som prekvapený po tom aká konkurencie schopná je táto evolúcia aeropaketu v GT1. Nj, iné technické regule a konštrukcia motora spustili reťazovú reakciu nových riešení. Tak dúfajme že v GT budú poriadna konkurencia pre F430 GT2 a RSR :-) BTW, veľmi, veľmi zaujímavý difúzor v porovnaní s konkurenciou

  • miso818

    vetta

    25.02.10 15:01 Reagovat

    joooooj vzdy som rad jazdil v grand turisme s vette :-)

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 19532 | Zobrazit seznam všech anket