Chevron GR8: na závody i do běžného provozu
Společnost Chevron Racing Cars navazuje s modelem GR8 na svou tradiční činnost vývoje a výroby sportovních a závodních automobilů, které ji proslavily především v šedesátých a sedmdesátých letech.
Chevron GR8 představuje nejnovější výtvor malé anglické společnosti. Toto dvoumístné kupé s motorem před zadní nápravou má být nabízeno v provedení pro silniční provoz a také v závodní verzi pro značkový pohár, jehož první ročník se pojede již letos.
Linie karoserie odkazují na původní modely Chevron ze sedmdesátých a šedesátých let a jejich autorem je bývalý designér General Motors Lester Allen. Pod karoserií z kompozitních materiálů se ukrývá kombinace hliníkového monokoku s prostorovým trubkovým rámem.
K pohonu poslouží atmosférický řadový čtyřválec Cosworth YD o objemu 2,0 litru. Tento motor má disponovat výkonem 255 až 260 koní (188 – 191 kW) při 8200 min-1 a točivý momentem 258 Nm při 7500 min-1. Síla pohonné jednotky bude přenášena na kola zadní nápravy prostřednictvím sekvenční pětistupňové převodovky Hewland JFR.
Nejprve se Chevron GR8 představí ve své závodní podobě a to již tento víkend na okruhu Silverstone, kde se má jet první závod značkového poháru. Následovat má ještě šest dalších závodů na různých britských tratích v průběhu sezóny. Provedení pro běžný provoz má následovat později.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
www | T77 | 07.05.2010 02:05 |
Re: alternativ | Hrubis | 06.05.2010 21:40 |
Re: alternativ | Redmex | 06.05.2010 20:53 |
alternativ | Hrubis | 06.05.2010 16:55 |
Vstoupit do diskuse › |