Diskuse: Bugatti Veyron vs. Yamaha YZF-R1

zpět na článek
  • =Ic3g3org3=

    Re: O ničom

    23.01.08 02:26 Reagovat

    Seš prostě zarytej motorkář kterej se chytá nesmyslů, aby mohl ukázat že je motorka lepší než plechovka. Bohužel na tenhle tvuj jeden hloupej případ připadá dalších 1001 případů kdy veyron zmizí R1čce ani nebudeš vědět jak. Jinak si všimni na videu, že řidič veyronu si s motorkářem hraje a čeká na něj... Jen tak pro zábavu, když už vytahuješ ty tvoje situace: Já jsem si kousek zazávodil s R1 když jsem jel v corvette a vyhrál jsem. A víš proč? Protože jsme dojeli policajty a on na to neměl koule, tak to radši otočil. Znamená to snad že jsem měl rychlejší káru? NE... Jen že situace mu nepřála...

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: O ničom

    22.01.08 19:52 Reagovat

    Zdravím R3KCUDe, když si můžu tykat se šéfem, tak proč ne s tebou :-)

    ADD: "když semtam vjede něco do cesty" to je PŘESNĚ ten důvod, proč si myslím, že Veyron eRjednici neujede... Jak jsem psal, auto může být sebe rychlejší, ale silné motorce nemá šanci ujet. Vím to z vlastní zkušenosti, několikrát jsem se tahkle bavil na D1 Pha-Brno, kdy si mě prostě musel někdo v té své nadupané káře dát... Neujedu ani dvacet kiláčků a vidím šňuru aut za dvojicí kamionů. Tak si je dám pěkně zleva, jsem první za kamionem a první odjíždím z kolony... ujedu dalších pár km a maník se mi směje, že mě předjíždí znova... ale ouha, je tu avia a karavan a jsme zase tam, kde jsme byli ;-)

    Takže asi tak...

  • R3KCUD

    Re: O ničom

    22.01.08 18:56 Reagovat

    To chcaní nebyl úlet, ale holej fakt ;-)
    add2: jestli si potrpíš na Vykání, já teda ne ...
    add3: to moje přirovnání letadel bylo záměrně stejně mimo jako to Tvoje s Veyronem a R1 na dálnici v provozu "když semtam vjede něco do cesty"
    add4: do nikoho se nevopírám, hážu slovo do pranice. Nemusíš se hned čertit, když Ti někdo napíše, když za Tvym X+Y nevidí "=" (rovná se) a už vůbec ne výsledek. čau Vy Daňku, pane, Romane >:D

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: O ničom

    22.01.08 16:19 Reagovat

    Ještě bych rád připomněl, že jsem v textu a komentářích uváděl jen to, že kdyby jel Veyron např. Mnichov-Berlín po dálnici spolu s R1, tuším (ale opět netvrdím!), že by Veyron do Berlína nepřijel rychleji. Prostě v provozu na dálnici by Veyron neujel.

    Na druhou stranu je asi pravda, že by řidič moto musel být hodně trénovaný, aby vydržel jet ve vysokém tempu takovou štreku...

    Jinak souhlasím s některými, nejde o porovnávání akcelerace a top speed (však o tom v článku taky nikde nepíšu). Na tohle srovnání by bylo vhodné letiště, jak psal Golias.

  • Golias

    Re: O ničom

    22.01.08 16:07 Reagovat

    Už jsem to tu jednou psal: Srovnání na dálnici, je "nicneříkající". Nejlepší by bylo dlouhé letiště, zkušeného jedce moto a dobrého řidiče pro Veyron, semafor a nějakou dobrou mašinku na porovnávání rychlosti a akcelerace. Hm? ;-) :yes:

  • "anonym"

    Re: O ničom

    22.01.08 16:05 Reagovat

    To:R3: Už som sto krát povedal, že na youtube je to tak označené. Ako Bugatti vs. motorka. Autofun to len skopíroval. Takže určite nebudem redaktora kritizovať. :-!

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: O ničom

    22.01.08 15:48 Reagovat

    To R3KCUD: My si tykáme?

    ADD1: Vy nechápete moje myšlenky, já zase vaše... Srovnávat letadla na letišti je jako srovnávat auta a motorky v garážovém domě (na letišti letadla přistávají a stojí; v garážovém domě auta a motorky taky), takže přirovnání taky trochu mimo... Vymyslete lepší.

    ADD2: neulítávat si ve svejch nepochopitelnejch úvahách. // a o větu dřív píšete, že jste se málem pochcal... Tak kdo z nás tady ulítává? >:D ;-)

  • R3KCUD

    O ničom

    22.01.08 14:17 Reagovat

    Plně souhlasim... Nesmyslnej nadpis, nesmyslný vysvětlení záměru ála: "Na videu je jasně vidět, že v běžném provozu na dálnici, kde se musí občas přibrzdit, než vám někdo uhne, nemá Veyron šanci supersportovní motorce ujet." (tomu nerozumim, jakej to zamyšlení má smysl. Když bude F15ce na letištní ploše překážet Boeing, taky mi asi těžko ujede, byť pojedu na Stelle). A hlášku "a pokud jste jel někdy po dálnici na silné motorce v rychlostech řádově kolem 200 km/h (jen odhaduji!), tak byste věděl, že odestup řidiče motocyklu od Veyronu je adekvátní" nebudu snad ani komentovat. Daňku, měls tam akorát nandat to video, protože Veyrona na dálnici jentak nepotkáme (já jednou potkal MC12 a málem sem se z tý placky pochcal)a neulítávat si ve svejch nepochopitelnejch úvahách.

  • "anonym"

    Re: O ničom

    21.01.08 19:05 Reagovat

    invi:Jasné, že nie.

  • "anonym"

    Re: O ničom

    21.01.08 19:04 Reagovat

    To Daněk: Neohováral som auto.cz a už vôbec nie vás. Já som len reagoval na tak hlúpy nadpis, ktorý na to video dali.

  • Smajlo

    Re: O ničom

    21.01.08 16:55 Reagovat

    Jj to je fakt, doba reakce mi nějak utekla. Je fakt, že poměr hmotnost/výkon hraje do karet R1, ale tady jde spíš o ten brutální krouťák ne ? Letiště by to vyřešilo :-)

  • Golias

    Re: O ničom

    21.01.08 16:46 Reagovat

    Podle mě je to o reakční době = když maník ve Veyronu vidí, že má před sebou volno, dupne na to a jede (4x4 je přeci jen matroš ;-) ) ... V té chvli motorkář vidí, že Veyron akceleruje, tak teprve přidává a než dostane R1 do těch správných otáček, Veyron se vzdálí...

    Nejlepší by bylo dlouhé letiště, zkušeného jedce moto a dobrého řidiče pro Veyron, semafor a nějakou dobrou mašinku na porovnávání rychlosti a akcelerace. Hm? ;-) :yes:

  • Smajlo

    Re: O ničom

    21.01.08 16:33 Reagovat

    Nezdá se mi, že by Yama měla nějak navrch. Veyron ji docela slušně vyklepal řekl bych. Akceleraci Veyronu evidentně R1 nestíhá :yes:

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: O ničom

    21.01.08 15:37 Reagovat

    ADD1 pro více přispivatelů: na youtube.com je spousta videí, které "už někdo viděl a že to je starý...". Ne každý má čas sjíždět videa a sledovat stále nové snímky = pro AF spíše vybíráme kousky, které jsou něčím zajímavé (a ne, že jsou nové ;-) )

    ADD2: Nikde v článku nepíšu, že je Yam lepší, pouze jsem poukázal, že: "Na videu je jasně vidět, že v běžném provozu na dálnici, kde se musí občas přibrzdit, než vám někdo uhne, nemá Veyron šanci supersportovní motorce ujet."

    Mno, a že se jednou Veyron na chvíli ztratí z dohledu !kamery! ?Je celkem logické, že přimonovaná digitálnín kamera má omezené možnosti a pokud jste jel někdy po dálnici na silné motorce v rychlostech řádově kolem 200 km/h (jen odhaduji!), tak byste věděl, že odestup řidiče motocyklu od Veyronu je adekvátní ;-)

  • "anonym"

    O ničom

    21.01.08 15:11 Reagovat

    Už som to videl. Kde tam tá Yama súperí? Ona len ide s ním. Ale potom jej krásne ujde a ona ide stále rovnakou rýchlosťou. Žiadne Vs.

  • x

    Re: VIDEL

    21.01.08 14:37 Reagovat

    jestli to nebude tím přeplňováním... ;-) kdyby to srovnávali s Ghost riderovou přeplňovanou Busou 500 HP, asi by to vypadalo jinak...

  • APRILIA

    VIDEL

    21.01.08 13:46 Reagovat

    stare to je ale keby si dal racej pokracovanie nooo :-O

  • skejpafoto skejpa

    veyron rulez

    21.01.08 13:00 Reagovat

    podle me to spis vypada jako by obcas veyron vypoustel. a kdo vi proc to sestrihal. treba mu ujel a musel ho dojizdet... skoda ze neukazali to s tou carrerou GT. jeji zvuk je hodne navykovej a ten odpich taky nebyl spatnej :-) :yes:

  • kos

    :-)

    21.01.08 10:04 Reagovat

    V každém přápadě je veyron brutální auto...:-) Jen je opravdu škoda, že není pokračování poté, co se zjevila carera GT

  • R3KCUD

    nesmysl

    21.01.08 09:58 Reagovat

    Tenhle "srovnávací test" na dálnici je naprosto nicneříkající. V provozu se to asi těžko srovná, jestli R1čce Veyron ujede nebo ne. Každopádně co je na videu vidět, to je uchvacující nástup Veyronu (zrychlení). Kdy R1 trvá než se zbudí z těch nízkejch otáček, kde je laxní. Test by se měl odehrát na letištní ploše, ne v provozu.

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 17493 | Zobrazit seznam všech anket