Diskuse: Bugatti plánuje 1200 koní pro nový model

zpět na článek
  • oIoo

    Re: K čemu tolik kW ???

    22.05.10 19:40 Reagovat

    >:D >:D >:D

  • Hrubisfoto Hrubis

    Re: K čemu tolik kW ???

    22.05.10 19:36 Reagovat

    riderhenry: luxus :yes: :yes: :yes: ...

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: K čemu tolik kW ???

    22.05.10 18:21 Reagovat

    a to mame teda vsichni jezdit na autech s max. konstrukcni rychlosti 130km/h? >:D

    Staci hledat na youtube . com, nebo podobnych serverech. Ja to videl konkretne na navratdoreality . cz. Tady je odkaz na prvni dil - zbytek bude pobliz... [odkaz]

    Anglictina celkem asi nutna ;-)

  • Hrubisfoto Hrubis

    Re: K čemu tolik kW ???

    22.05.10 16:26 Reagovat

    tady nejde o to, jesi to vyuzijes, ale o to, ze to mas, ukazat, ze si to muzes dovolit ;-) :yes:

  • %foxy25

    K čemu tolik kW ???

    22.05.10 15:36 Reagovat

    Na dálnici stejně můžeme jet maximálně 130 km / h a v drtivé většině států světa podobně ! Argumentaci s Německem si strčte za klobouk ! protože hodně Veyronů jde do USA, kde je rovněž přísně omezená rychlost na dálnicích jako v ČR. Tak naco platit 30 mega, že to pojede 400 km / h, když já s tím tak rychle jet stejně nemůžu, protože bych porušil zákon ! A víte, jak se špatně dodržuje 50 km /h s Veyronem v obci, no to je hrozně stresující ! stačí o 1 mm zavadit o plyn. pedál a hned je tam 200 km / h.

  • XY

    Re: Re: :

    22.05.10 11:12 Reagovat

    Plně souhlasím. O Type 41 Royale taky nikdo neřekne že je to těžká kráva, protože si to nikdo netroufne. EB110 taky nikdo nehaní. A 16.4 je úžasnej stroj, perfektní v každém detailu. Není úhel, ze kterého by to auto vypadalo špatně

  • Hrubisfoto Hrubis

    Re: :

    22.05.10 09:06 Reagovat

    JJ ... ja uz zacinam bejt trochu alergickej na reci "Veyron je tezka krava" atd. Tohle auto nikdy nebylo staveny kvuli tomu aby dalo NS pod 7min. Je to proste staveny s maximalnim ohledem na exkluzivitu. A to se jim povedlo. Ktery auto sem jeste behem svych aktivnich let stalo takovou legendou jako Veyron? A myslim, ze jeho exkluzivnost lety ani nebude mizet .... ja sem do Veyronu dost zapalenej uz od doby co se o nem zaclo mluvit, a podle myho je to ukazka dokonalosti automobilismu soucasnosti :yes:

  • Flajtr

    :

    22.05.10 00:44 Reagovat

    já jen doufám, že se nové bugatti nebude moc lišit od veyronu, bugatti si nemá na co hrátm protože je to dokonalé a mistrovské dílo, pěkně to popsal clarkson z top gearu který řekl něco na způsob, ikdyž možná bugatti bude překonané rychlostí, nikdy a nebo aspon za naseho zivota nebude prekonané svou preciznsotí a exkluzivitou, a přorovnal to k concordu....nějaké namachrované bugatti bych viděl opravdu nerad a to už i s ohledem na historii

  • Pierre Baguette

    Hmmm...mm...m?...ne

    21.05.10 23:31 Reagovat

    1200 koní? A prečo, keď bude vážiť 2,5 tony minimálne? A k tým skiciam. To je niečo ako veľmi zle skombinované Audi R15TDi a Veyron, jednoducho toto netreba brať vážne... veď si to auto musí aj niekto kúpiť! >:-[]

  • stanci269

    Re: re: ;-)

    21.05.10 22:59 Reagovat

    Niekde som cital, ze Veyron ma 1051 koni. Z marketingoveho hladiska znie lepsie 1001 koni a tych 50 je tam preto, aby vyrobcom deklarovanu rychlost 407 km/h sa dala dosiahnut hocikde na svete. Aj na severnom pole, na sahare, v dzungli, vo velkej nadmorskej vyske a pod.

  • x_ghost

    riderhenry

    21.05.10 21:47 Reagovat

    mas link na ten dokument kde sa to da stiahnut, alebo to bolo len daco kratke z youtube? rad by som si to pozrel :-)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: re: ;-)

    21.05.10 21:15 Reagovat

    Pokud si dobre pomatuju, tak ve skutecnosti by cele auto zvladlo o dost vic vykonu, ale seskrtili ho na 1001 koni z marketingovych duvodu, aby to dobre vypadalo... Kazdopadne Veyron je podle me o necem jinem, nez jen o vykonu - to auto jsem nesnasel, dokud jsem o nem nevidel dokument - ted uz ho respktuju :-)

  • Vysnan1foto Vysnan1

    Re: re: ;-)

    21.05.10 19:57 Reagovat

    No tak 1200 koni by som nechcel so zadnym nahonom >:D

  • laufík

    re: re: re: ;-)

    21.05.10 18:16 Reagovat

    ...no tak ty skicy budou bugatti asi k ničemu, pokud se nebude chtít připojit do závodu Le Mans >:D a aby měla 1200 koní takováhle (z obrázku vypadající) lehká věc, to už by bylo tak neříditelné, že by se to snad ani prodávat nemohlo >:D navíc ten design je opravdu hnusný, ale něco takového by nemohlo mít pohon 4x4 ;-) ...věřím tomu, že nástupce Veyronu, co má dostat tenhle motor bude mít k vzhledu Veyronu hodně blízko... nemyslím si, že by bugatti najednou zavítala do takových výstředností, jako je na té skice ;-)

    ...každopádně o tom výkonu si myslím akorát to, že je to jen předhánění se s Koenigseggem a ostatními malosériovými výrobci tak výkonných aut (Zenvo atd.) o to, kdo bude mít silnější motor ;-) nevidím v tom žádné reálné využití :-!
    ...kromě na sprinty, to bude opravdu k ničemu :yes: ...ale být bugatti, tak tomu dám zadohrab a snížím váhu na míň, než má to dvoutunové letadlo jménem Veyron >:-[] ale to by bylo už konkurencí pro Koenigsegg a já myslím, že si bugatti bude chtít zachovat prestiž a originalitu ;-) :yes:

  • adm

    Re: Lydia

    21.05.10 17:29 Reagovat

    Mě při pohledu na ty skicy hned napadl Italdesign Scighera.

  • Vysnan1foto Vysnan1

    Re: Lydia

    21.05.10 15:10 Reagovat

    tak to je fakt hnus :no: ale trochu sa to ponasa na Maserati MC12

  • x_ghost

    Re: Lydia

    21.05.10 14:42 Reagovat

    verim, ze to bola len nahodna praca studentika designu. pevne v to verim!! 8-s

  • Hugo23

    Re: Lydia

    21.05.10 14:07 Reagovat

    Tak to snad ne!!!

  • Hrubisfoto Hrubis

    Lydia

    21.05.10 13:42 Reagovat

    pred nakou dobou se na netu vylouply tyhle skicy, tak uvidime >:-[] [odkaz]

zpět na článek