Diskuse: Bridgestone Potenza S001: návrat (na) Pole Position?

zpět na článek
  • Hugos7

    Re: 050A nic moc, uz sa tesime

    25.05.11 15:58 Reagovat

    Pozor, T1R je normální pneumatika, R1R a R888 jsou "polozávodní", to se vůbec nedá srovnávat, pochopitelně také cena je úplně jinde (proč asi).

  • Vajtusfoto Vajtus

    Re: 050A nic moc, uz sa tesime

    29.03.10 22:08 Reagovat

    Henry to Teejay: Moje řeč...

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: 050A nic moc, uz sa tesime

    29.03.10 19:37 Reagovat

    TeeJay: Tak treba v mem rozmeru (195/50) moc vyber neni, navic nektere ty gumy jsou nechutne drahe a pritom levnejsi znacky muzou byt srovnatelne. Potenzy ti neberu, i kdyz ani u nich nejde moc zobecnovat (je jich x druhu), na P Zero Nero jsme toho neslysel sice moc, ale vetsinou chvalu, o Continentalech jsem neslysel vubec nic a Micheliny PS1 byly nejhorsi gumy, co jsem mel moznost jezdit...

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: 050A nic moc, uz sa tesime

    29.03.10 15:36 Reagovat

    Tyhle experimenty nějak nechápu. Prostě pořiďte osvědčenou klasiku - Potenza, P Zero Nero, CSC3, nebo když na to máte, PS2 a hotovo. A nebo přestaňte dělat kompromisy a kupte semislicky. Pak je ale potřeba za mokra zvolnit. ;-)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: 050A nic moc, uz sa tesime

    29.03.10 14:45 Reagovat

    Na podobne testy se divam az jako posledni, nebo treba u zimaku... U sporotvnich gum pro me opravdu neni spotreba, hluk, komfort, vydrz a odolnost tak dulezita, abych jejich hodnoceni melo stejnou vahu jako treba prilnavost... :-)

  • Vajtusfoto Vajtus

    Re: 050A nic moc, uz sa tesime

    27.03.10 14:22 Reagovat

    Podle čeho tedy nakonec vybírat, že? :-) .Fóra, kde se píší hlášky typu: "nikdy mi to neustřelilo a to jezdím dvěstě v městě" se brát jako doporučení nedají :-(.

  • Vajtusfoto Vajtus

    Re: 050A nic moc, uz sa tesime

    27.03.10 14:17 Reagovat

    Právě T1R, tuším v testech ADAC odepsal, ale to se mi nějak nezdá, dál jsem chtěl na léto obout Avonky ZV3, ty má třeba Caterham Roadsport v základu, jenže ani ty ADAC nehodnotí zrovna kladně...

    Rozporuplné výsledky testů mě odrazují, ačkoli je mi jasné, že ADAC testuje v jiných podmínkách než sportovním gumám svědčí, ale i tak si nemyslím, že gumy sestřelili bez důvodně...

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: 050A nic moc, uz sa tesime

    26.03.10 18:45 Reagovat

    ja porad nejak nevim, oc vsechno se radi do UHP a co uz ne a vubec jak je tato kategorie definovana. Zrovna Toyo ma u vsech sporotvnich gum "cool" design - T1R, R1R, R888... Pokud vim, tak ani jedna z tech dvou gum neni jen na efekt, GY bude celkove asi lepsi, podle testu (kterym mam tendenci spis neverit...), ale zase jsem slysel historky, souvisejici s tim, ze se vyrabi ve dvou ruznych tovarnach - jedna chrly F1 v dobre kvalite, druha uz ne - slysel jsme o tom, ze napriklad sjel cely plast z pneumatiky pri jizde na okruhu... T1R jsou za suprove penize a navic docela lehke gumy, ale zase to bude chtit pouzivat mozek na mokru, coz nepovazuju za moc velky problem :-) Ani jednu jsem ale nevyzkousel, jen se snazim sepsat co jsem slysel. Osobne zvazuju jako nahradu za Toya R1R prave T1R ;-)

  • Vajtusfoto Vajtus

    Re: 050A nic moc, uz sa tesime

    26.03.10 12:53 Reagovat

    Dostává mě, že UHP pneumatiky mají většinou naprosto konvenční vzorek.

    Co si tedy mám myslet o designově mnohem zajímavějších gumách typu Toyo T1R nebo Goodyear Eagle F1? Tuzing? Snad ne :-|

  • babo83

    Re: 050A nic moc, uz sa tesime

    26.03.10 12:17 Reagovat

    hm, tak zatial v 225/40 R18 nie su :-(

  • babo83

    050A nic moc, uz sa tesime

    26.03.10 11:40 Reagovat

    050A ako prvoobutie na CTR je naozaj divne, treba orhrievat gumu dlho, az neuveritelne (s niekolkymi kamaramti az nechaopeme). Tut vlastnost paradoxne ale nemaju vsetky 050A.
    Voda je tak pomerne problem, v beznej premavke to clovek neohreje a nefunguju ako by mali. Ale na okruhu to bolo super na vode

    Ako dalsi problem 050A vidim zivtonost, strasne skoro sa jeden pas dezenu na nich zoderie pod 2mm a teoreticky by moholi policajti rozdavat pokuty. UTQG hovori za vsetko, bezne UHP maju vacsinou 220/AA/A , 050a maju 140/A/A (takze podla americkych testov maju zivotnost na 2/3 beznych UHP a dokonca horsiu trakciu pri brzdeni). Pri tom ale nemaju makksiu zmes, ako trebars PIRELLI ZERO NERO (co maju tych 220).

    Ako velka vyhoda naopak u 050A patri slusne tvrda mocnica. Sice nie je reinforced, ale aj bezna verzia je fakt dost tvrda, co je casto dolezitejsie, ako zmes. 050A XL su uz na urovni skoro praych ReinForced.

    Na S001 sa tesime, zacinaju na 18kach, ale aby vobec v 225/40 R18 boli :-(

zpět na článek