Diskuse: Brabus představuje první dieselový Euro 6 Performance Kit na světě

zpět na článek
  • Robec

    Re: Pro redaktora

    03.02.11 22:14 Reagovat

    No v realu zmenit tocak? No prave tym, co ma na starosti. Zmeni prevodovy stupen >:D

  • Robec

    panove

    03.02.11 22:09 Reagovat

    Ta definicia Brabusu je naozaj presna, co sa ale neda povedat o tom ako je to napisane v clanku. Ak sa zdvihne "točák" tak sa musi zdvihnut vykon (nemylit si s maximalnym vykonom). Ale predomnou to uz vysvetlil "skyline".

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: :-)

    03.02.11 14:09 Reagovat

    Ale jdi, brepto. Do témat, kterým nerozumím, se nemotám. Tvou hysterickou reakci vyvolalo, když jsem napsal, že u tuningu každého zajímá výhradně maximální výkon, což je prostý fakt. Tak málo ti stačilo, aby sis tu začal honit triko. Jestli do něčeho vidíš nebo ne je podružné, konstruktivní přínos hlubších znalostí do diskuze předvedl Redmex. Kontrast mezi přístupem dvou lidí, co se asi vyznají, jsem jasně vyjádřil 2.2. v 17:07. Jestli si z toho něco zvládneš odnést pro příště, to už záleží na tobě. Zatím se to zjevně nedaří.

    A "my" znamená zdejší komunita s podobným nazíráním na auta, která se tady za poslední cca 2 roky, co sem chodím utvořila kolem těch "brakových článků" a která spolu na poměry českého netu velmi slušně vychází. Pokud se s ní nejsi ochotný ztotožnit a tvým cílem je prudit, tak proč nejít prudit jinam? Webů o autech jsou kvanta.

  • mhmm

    :-)

    03.02.11 12:46 Reagovat

    tvoje ubohost je dojemná.
    Jediný co ti nesedlo bylo, když jsem napsal, že GT-R nemá dost image, takže se mu musí dodat videama s akcelerací nebo porážením Veyrona. Tu samou generalizaci předvedeš jenom v podobě jak BMW děsně upadá, když ubírá válce a jak už to není ono.
    Zbytek je o tom, že jsem neodkýval pár tvých výplodů, což je z tvé strany jenom uražená ješitnost.
    Tak jako "vám" jak o sobě mluvíš bych tu nechyběl, tak mě by tu zase nechyběly tvoje bláboly o věcech kterým nerozumíš.
    :-) easy viď? A nemusím tě napadat, stylem, že jsi našel skripta když jsi jel se starým papírem, nebo že když máš pravdu a já ne, tak jsou to jenom nabiflované poučky kterým nerozumíš.

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: neztrapňuj se,

    03.02.11 08:11 Reagovat

    Exote, těší mě tvá péče o mě, ale neboj se. Spíš by ses měl zamyslet nad svou zoufalou snahou při každé příležitosti zamachrovat nabiflovanými poučkami vytvářením umělých takzvaně problémů vyvolaných jistě trestuhodně nízkým stupněm neakademičnosti článku nebo diskuze. Můžete třeba s bubusem vytvořit fórum pro skutečné experty, popřípadě rovnou poradenskou firmu ve stylu Lotus Engineering a patřičně se tak realizovat. Smutno nám tu opravdu nebude, bez starostí.

  • Streetak

    RE: Pro redaktora

    02.02.11 18:05 Reagovat

    Michal Fokt: Chápu potřebu čtivosti a pochopení článku pro širší veřejnost. Bohužel ale v poslední době se zde vyskytuje podobných "technických" termínů tolik, že je to na úrovni puberťálního klučiny co si nad auty "ulevuje". Bohužel s takovými to lidmi se pak setkávám v reálu a při jednání s nimi se nestačím divit jaké bludy jsou schopny vyplodit a ještě jsou na to hrdý. nechtěl jsem aby to bylo bráno jako napadání, spíš podnět k zamyšlení.

    Pro astatní. Okamžitý výkon je funkcí okamžitého točivého momentu a okamžitých otáček. Samozřejmně se jmenovitý (nejvyšší) výkon nemusí změnit dojde-li k nárustu točivého momentu jen v určitých otáčkách. To na upřesněnpou co moje poznámka měla vyjádřit.

    Skyline: Chtěl jsi moje vyjádření o tom co jde a nejde. tak já ti ho poskytnu. Výkon motoru je závislý na zdvihovém objemu, středním efektivním tlaku na píst (stanocvení jeho hodnoty nechme stranou), otáček motoru a součinitelu dobosti. Matematicky P=Vzdvih*pef*n*k. Správná byla oznámka o změne plnícího tlaku. Jiná možnost totiž v tomto případě není.

  • Guessfoto Guess

    Re: ...vyfukem s lepsim zvukem

    02.02.11 18:01 Reagovat

    Henry: ale joo .. >:D

  • mhmm

    neztrapňuj se,

    02.02.11 17:33 Reagovat

    už ses předved s momentem ty střední výkone.

    Běž si dát radši točáku z Lidlu s cibulí...

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: aha!

    02.02.11 17:07 Reagovat

    Starší brácha ti půjčil skripta? :-!

  • flajtr

    Re: kroutící moment

    02.02.11 17:05 Reagovat

    >:D nejdeš s dobou :-!

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: kroutící moment

    02.02.11 17:03 Reagovat

    Když jsem já dělával strojárnu, tak za kroutící moment byly lepáky. >:D Ale to už je pár let a změnilo se toho dost.

  • T.J.

    aha!

    02.02.11 17:03 Reagovat

    "Ještě jsem neslyšel, že by se mluvilo při tuningu o jiném než maximálním výkonu"

    ...to je docela smutný :-( v tom případě jsi exot sám. Poslední odstavec je vůbec docela perla, prý "střední výkon" - graficky jde o obsah plochy pod křivkou výkonu v použitelných otáčkách. Proto "maximální výkon" (asi bych měl napsat "nejhustčí brutfors voe" je zajímavý leda pro děcka.

    Pro pomalejšího Skylina rozeberu proč je článek kočkopes: kdo pochopí obsah pojmů které jsou osa článku nepotřebuje argotové výrazy a naopak, komu se styl garážového tuningangsta líbí, ten zase neocení technickou podstatu sdělení, která je navíc přeložená se ztrátami informace.

  • flajtr

    kroutící moment

    02.02.11 16:56 Reagovat

    Kroutící moment je dobře, aspoň podle toho co čtu tady. cs.wikipedia.org/wiki/Krout%C3%ADc%C3%AD…

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: no,

    02.02.11 16:54 Reagovat

    Souhlas, řada z nás si myslí, že do techniky trošku vidí, ale pak se objeví tak přelomová věc, jako je převodovka řídící motor a člověk je najednou v koncích a zkoumá hodinu na netu, jestli mu náhodou naprosto neujel vlak. :-O To byla narážka na mě, aby si to zase někdo nevysvětlil jinak. >:D Mimochodem, je krásné, když strážce čistoty odborného jazyka použije termín "kroutící moment". To by mě zajímalo, čím ten motor vlastně kroutí a proč. :-!

  • Redmex

    Re: no,

    02.02.11 16:36 Reagovat

    Text je jednoduchý, aby ho pochopil kde kto. Veľa ľudí autami jazdí, ale málo má vedomosti aspoň na pokročilejšej úrovni, odborníkov v republike sa dá spočítať na pár rukách a tí nemajú potrebu vypisovať na nete :-)
    Takže nejaká tá úroveň slangu je akceptovateľná, mne nepríde prehnaná, ale to je každého osobná vec.

    Podstatu článku pochopil snáď každý, ľudia s vedomosťami si domyslia o čo ide aj zjednodušenej formulácii a tí čo tomu nerozumejú plkajú o ničom. Faktický preklep je vec iná, to sa musí opraviť, ale to autori robia...

    PS. Mám pocit, že ľudia čo tu písali o odborných termínoch nikdy odborný článok nevideli. Niečo už o technike v autách viem, za odborníka sa nepovažujem, ale pri čítaní serióznych dokumentov s nimi doslova bojujem. Tlačová správa tým fakt nie je ;)

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: no,

    02.02.11 15:51 Reagovat

    Ze zvědavosti hledím, co se asi tak může řešit světoborného v diskuzi pod dieselem a on se tu sjel kongres odborníků na techniku. >:D

    Což mě opět přivádí k zamyšlení nad buranstvím přispivatelů. Obvinit kohokoli z neodbornosti a následně se projevit jako naprostá lama s takovou perlou, jako že převodovka ovlivní parametry motoru (jediný způsob, jak to dokáže je, když hydrodynamický měnič prokluzováním požere více či méně síly), to vyžaduje silný žaludek, jenž bohužel spousta internetových anonymů má.

    Jediné, co se s tím bohužel dá dělat je, počkat, až je to začne víc bavit někde jinde.

    Zajímavý je také náhlý výskyt těchto nových "přátel AUTOFUN" v posledních týdnech. Buď to souvisí s příchodem konzumentů Blesku nebo někdo není líný vystřídat pár "nicků", popřípadě redakce někomu šlápla na ...mužství. Možná by pomohlo odtajnění IP, na spoustě webů to dost zlepšilo situaci a tady to už je místy dost neradostné. Doufejme že bubus svůj poslední příspěvek myslel opravdu vážně. :yes:

    ...a vidím, že se přidal i můj nový favorit z poslední doby - Exot. :-!

    Skyline: asi nemá smysl mlátit prázdnou slámu, dost možná se ani nezměnil na druhé straně diskutující... Ještě jsem neslyšel, že by se mluvilo při tuningu o jiném než maximálním výkonu. Nebo se udává někde nějaký střední výkon? Dalším zásadním termínem je výkonová křivka a průběh točivého momentu, aby zase nějaký chytrák neřekl, že na tom přece také záleží a jak jsem kolosálně mimo. 8-s

  • riderhenryfoto riderhenry

    ...vyfukem s lepsim zvukem

    02.02.11 15:47 Reagovat

    neeeee >:D

  • Skyline

    Re: no,

    02.02.11 15:06 Reagovat

    mhmm: koukam, ze je velky problem uznat, ze by utok na redakci byl mimo misu i tvari v tvar argumentum.

    Ctenar si nemusi domyslet vubec nic, v clanku je napsano doslova toto:

    "Nejde přitom o tvrdé přenastavení řídicí jednotky, ale o přídavný modul, jenž zvyšuje výkon pouze v módech Manual a Sport, zatímco v režimu Eco dojde pouze k nárůstu točivého momentu."

    Nikde tam slovicko "maximalni" nechybi - ono tam sice neni, ale pro chapani textu to neni podstatne. Muzeme se bavit o tom, jestli je/neni nutne tam mit fakt, ze se kroutak zmeni pouze v urcitem pasmu otacek, nicmene tak, jak je to napsano, to smysl dava. Navic pises, ze clanek predoklada "neodborneho ctenare" a kvuli nemu by to melo byt napsano jinak. No nevim, jediny, kdo se tady certi, jsou Streetak a bubus, kteri ovsem sami sebe povazuji za odborniky.

    Z toho mi vyplyva, ze:
    - clanek je napsany spravne
    - neodborny ctenar pochopil, o cem to je a vic nad tim nemel potrebu hloubat, proc taky
    - odborny ctenar to taky pochopil (pokud tu nejaky byl, kazdopadne zadny takovy si nestezoval)
    - nechapavy "takyodbornik" blabolil mimo misu

    Za teto situace skutecne nechapu, v cem je ten clanek "kockopsem" a jake dva pristupy se tu michaji. Mozna bys to mohl rozebrat.

  • mhmm

    no,

    02.02.11 14:51 Reagovat

    jedna věc je, že v překladu se ztratil přívlastek "maximální" což mění význam.

    Podstatné je ale vnímání textu. Těžko lze označit umělé a nadměrné použití slangu označit jako "fun".
    Současně pokud předpokládám neodborného čtenáře, nemůžu predpokládát, že si domyslí ono "maximální" protože chápe, že se mnohdy dá špičkový výkon obětovat pokud se výrazně posune jeho dostupnost do nižších otáček a to ve velké části spektra.
    Protože se ale míchají dva přístupy, jsou výsledné články kočkopes.

    A ještě mi nedá to "směřování Autofun od začátku" což je zřejmá výmluva. V počátcích to bylo tak, že lidi znusení kecama GTIho a osobními invektivami dalších "děcek z auto.cz" našli útočiště na Autofun.cz kde články měly hlavu a patu a diskuze taky. To bylo původní směr Autofun, né krouťák, točák a močák

  • Redmex

    Re: Pro redaktora

    02.02.11 14:03 Reagovat

    :yes: Nedalo mi to :-)
    Už aby som sa vrátil k produktívnejšej činnosti >:-[]

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 20377 | Zobrazit seznam všech anket