Ženeva 2011: Brabus 700 biturbo aneb přifouknuté SLS AMG
Ani Brabus není zvyklý stát stranou a tak si do Ženevy přivezl svou verzi supersportu SLS AMG.
Podobně jako Mansory i Brabus chtěl Ženevě ukázat že umí a upravit SLS AMG. A podle našeho názoru to ukázal víc než jasně.
Jak už název napovídá, výkon vidlicového osmiválce o objemu 6,2 litru stoupl z 571 koní na rovných 700 při 6600 otáčkách a to díky sportovnímu výfuku, přemapované jednotce, novému sání, novým svodům…jo a málem bych zapomněl, také dvojici turbodmychadel. Točivý moment poskočil ze 650 na 849 Nm (při 4300 ot.), což znamená jediné – tohle auto pojede jako pekelná dělová koule.
A čísla to dokazují – z nuly na stovku to Brabus 700 Biturbo zvládne za 3,7 sekundy a maximální rychlost se posunula na hranici 340 km/h. Z nuly na 200 to upravený supersport stihne za skvělých 10,2 sekundy. O zdravou hudební kulisu se stará čtveřice 84 mm koncovek, o výbornou aerodynamiku pak pečlivě vyladěný bodykit, mimo jiné rozšiřující zadní rozchod kol o 20 mm.
Auto stojící na kolech BRABUS Monoblock F „PLATINUM EDITION“ obouvá
pneumatiky 275/30 ZR20 vpředu a 295/25 ZR21 vzadu. Kola jsou prý o celých
12 procent lehčí než ta sériová a gumy na ně vám vyrobí partneři
Brabusu, Pirelli či Yokohama. Celé auto bylo sníženo o 30 milimetrů,
součástí úpravy je však nezbytný hydraulický systém zvedání předku.
Interiér také není právě k zahození, takže nám nezbývá než dát
palec nahoru a smutnit, že se v tom nejspíš nikdy nesvezeme.
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.