Diskuse: BMW Vision EfficientDynamics: do prodeje už za dva roky

zpět na článek
  • x_ghost

    Re: hmm

    19.12.10 14:48 Reagovat

    v pohode :-) no my tú kvalitatívnu otázku asi nevyriešime. aj tak, ak mám behať po usa v aute, tak si prenajmem dáky muscle car zo 63 a gumujem s ním pred každým strediskom greenpeace, ktoré by som po ceste stretol >:-[] >:D

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: hmm

    19.12.10 11:30 Reagovat

    Omluva za ostřejší tón :-) , to že si někdo ucpe-poškodí vstřiky na diesselu v americe může mít mnoho příčin. Ten kámoš má to BMW hlavně na okruhy, protože by tam nedostl technickou a po silnicích to vozí na přívěsu. Sice občas přehodí značky a projede si i normálně, ale to asi jen proto, že se zná s místními poldy z okrsku a ti občas přivřou oči. Osobně se nedomnívám, že by byl extra veliký rozdíl v kvalitě nafty v evropě a us. Dá se to určitě zjistit.

  • x_ghost

    Re: hmm

    19.12.10 00:32 Reagovat

    hehe s tým okresom si ma dostal :-) ale chápem samozrejme ako to myslíš... len som tým chcel načrtnúť, že sa asi extra nestarajú o kvalitu ich nafty, a to čo uvádzaš o takmer totálnom zákaze na naftu, to som ani netušil :yes:

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: hmm

    18.12.10 00:43 Reagovat

    Napadá mě asi tak 30 odpovědí proč to tak mohlo být, ona amerika není veliká jako okres Nové Zámky.

  • x_ghost

    Re: hmm

    18.12.10 00:28 Reagovat

    J@W: ohľadom tej nafty v amerike mám otázku. mne sa od známeho doniesla do uší informácia, že jeden pán tam jazdil s európskym MB M320 CDI a údajne sa mu z tamojšej nafty zaniesli/zničili piezoelektrické vstrekovače - to mu povedali v MB Servise, keď mu autíčko prestalo ísť. tak ako to tam majú, že to BMW tam frčí v pohode?

  • rymanfoto ryman

    krasa

    17.12.10 23:32 Reagovat

    zavidim tem chlopakum co to testuji :yes:

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: hmm

    17.12.10 22:18 Reagovat

    Skyline, to jsme si asi nerozuměli, samo že to není na úrovni abs. zákazu, že to řeší emisni limity NOx. /to si snad nemusíme vysvětlovat/. Jinak prodává tam ještě MB a teď nově mazda.

  • mijunior

    ne diky

    17.12.10 22:04 Reagovat

    Dat 5 mega za auto a zvuk dvanactivalce si pak poustet z reproduktoru,ne diky. Kdyz budu chtit jezdit za 3,5 l koupim si Polo Bluemotion, vlastne za 5 mega celou flotilu. Nerikam ze by supersport mel zrat jako masina na frezovani asfaltu a smrdet jako Trambus ale tento smer me neoslovuje. :-!

  • Skyline

    Re: hmm

    17.12.10 17:57 Reagovat

    J@W: v USA neni zadny "zakaz ropaku", proste tam jen musi byt emisemi na urovni benzinu. A donutit diesel nesmrdet je znacne problematicke a drahe, proto tam krome VW nikdo osobni ropaky neprodava (resila to Honda, ale kdyz uz bylo uvedeni na spadnuti, prisla krize, benzin spadl ze 4 USD za galon zpatky na 2 a bylo vymalovano).

    Na pumpe je navic nafta drazsi, maji tam ponekud logictejsi pristup k veci - "nafta je pro podnikani, podnikatel zaplati", ne jak tady, ze se smradochum podkuruje. Holt mame tu bruselskou ekologii.

  • muhehehe

    gumy

    17.12.10 17:20 Reagovat

    195/35.. to bude žihadlo jak ďábel :-)

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: hmm

    17.12.10 16:30 Reagovat

    Jako to všechno se dá jistě pochopit. Ale američany nikdy nepochopím - země s jednou s nejrozvinutější kamionovou dopravou na světě a zároveň tvrdí, že ropa v osobních autech je škodlivá >:D a pořád drží skoro výhradní zákaz. Jako ochrana trhu kl. us cars je to dobré, to jo, ale i ten už se jim dnes prakticky rozpadl. 8-s Hodně jsem si o tom povídal s kamrádem co tam xx žije a dělá do paliv, ..... sám má mimo svých dvou aut ještě jedno bmw 530 D "na černo" a na okruzích ohromuje amíky, co to dokáže >:D !

  • Kingfoto King

    Re: hmm

    17.12.10 16:05 Reagovat

    Tak do jisté míry má taky vliv převažující trh, ale vzdor zažitým představám jsou stojany na naftu i v Japonsku a Americe (Tak akorát, nevím, jestli nemají jen "trysky" o kamionových průměrech >:D ) a určitě by nebyl problém vysvětlit kupci hybridu, že krmit ho naftou je jediný správný způsob, jak být grín. takže na těch ekologických důvodech možná něco bude.

    Copak tlačit, stačí jet 40tkou v pomalu jedoucí řadě aut. 8-s

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: hmm

    17.12.10 15:54 Reagovat

    King: díky za info, že je k tomu vedou čistě ekologické důvody jsem tedy nevěděl, ... no pokud se člověk ještě zamyslí, kde mají hybridy největší odbyt, je asi jasné, proč se drží zatím benzínu. Osobně si ale myslím, že to bude otázka času, kdy do hybridů proniknou diessely.
    - Jinak si z toho nic nedělej, dobře to znám - tlačíš před sebou najivního ropo-briketo-služebního jezdce >:D a celou dobu musíš čichat chlorové sloučeniny. :no:

  • Kingfoto King

    Re: hmm

    17.12.10 15:47 Reagovat

    Filozofie Toyoty a Hondy je v tomto vzácně ;-) zajedno. Obě automobilky si uvědomují, že se s tím dá dosáhnout lepších výsledků, ale hlavním smyslem hybridů je omezit smrad ve městech a jak známo, diesely smrdí. Navíc je prý komplikovanější (a tím pádem dražší) skloubit diesel s elmotorem, konkrétnější ale nebyli.

    A co se mě týče, už jsem fakt nas... V tomhle příšerném počasí ty ropáky páchnou víc, než kdykoli jindy a musím jezdit s vnitřní cirkulací skoro stále, což nejde, protože se auto mlží, takže ať chci nebo ne, musím se nechat těmi sajrajty krmit. 8-s :no:

  • Uživatel_5340709foto Uzivatel-5340709

    Re: hmm

    17.12.10 15:41 Reagovat

    Pokud to bude sério"F"ka, určitě nebude ten design tak extrémní a dost možná zazní opačná kritika, že se mohli rozšoupnout více. ;-)
    -Jinak dodnes se divím, proč toyota již sama nepoužila kombinaci el. motoru a deisselu. Snažil jsem se trochu hledat, ale nějaké jejich ofic. vyjádření jsem nikde nenašel, přitom selským rozumem vzato by to mělo fungovat efektivněji než benzin + el.motor.

  • meera

    ne - e

    17.12.10 15:39 Reagovat

    356 koní za 5 mega... ani náhodou :no:

  • Vysnan1foto Vysnan1

    hmm

    17.12.10 15:34 Reagovat

    Ta moderna technologia co je vnutri mozno za tie prachy stoji... ale za ten vonkajsok by som sa hambil 8-s ...za to ze technologia je z buducnosti, nemusi byt aj dizajn ako z inej planety :no:

zpět na článek