BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH

BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: titulní fotka Německá společnost Kaege GmbH se vedle klasických servisních služeb věnuje i tuningu a její nejnovější dílo představují úpravy BMW M3 Sedan.

BMW M3 Sedan má ve své sériové podobě pod kapotou uložen řadový šestiválec TwinPower Turbo, který z tří litrů objemu poskytuje maximální výkon 431 koní (317 kW) a točivý moment 550 N.m.

Po zákroku tunerů od Kaege zůstává přeplňovaný šestiválec stále na svém místě, ale díky novému softwaru se pyšní výkonem 517 koní (380 kW) a točivým momentem 700 N.m, což je rozhodně nezanedbatelné zvýšení oproti sériovému modelu.

Vedle zvýšení výkonu a točivého momentu motoru mají pro M3 Sedan u Kaege připravenu ve své nabídce i montáž sportovního podvozku KW: Ten je k dispozici v několika úrovních, z nichž tu nejvýše postavenou představuje provedení s nastavením světlé výšky a tuhosti prostřednictvím ovladače v interiéru.

Na jízdních výkonech a vlastnostech se může projevit i výměna standardních 18-palcových kol na nová 20-palcová kola BBS obutá do pneumatik Michelin Pilot Supersport o rozměru 255/30 R20 vpředu a 285/30 R20 vzadu. V nabídce jsou pak ještě i 21-palcová kola.

BMW M3 Sedan a M4 Coupé: První jízdní dojmy

Kromě úprav zaměřených výkon a jízdní vlastnosti jsou v nabídce Kaege pro M3 sedan připraveny i panely z uhlíkových vláken pro obložení zadní strany předních sedadel a opěrek hlav na zadním sedadle.

Fotogalerie

  • BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: fotka 1
  • BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: fotka 2
  • BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: fotka 3
  • BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: fotka 4
  • BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: fotka 5
  • BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: fotka 6
  • BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: fotka 7
  • BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: fotka 8
  • BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: fotka 9
  • BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: fotka 10
  • BMW M3 Sedan po zákroku Kaege GmbH: fotka 11

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.