Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu

Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: titulní fotka Objevily se první konkrétnější zprávy o chystaném osmiválci pro Bentley Continental GT.

Jedním z důvodů, proč koupit luxusní britské gétéčko Bentley Continental, je rozhodně jeho v dnešní době unikátní motor W12 o objemu 6,0 l, z něhož dvě turba dostala výkon 575 koní (423 kW) a točivý moment 700 Nm. Jenže jak už bylo řečeno v článku Nový Bentley Continental GT – britský aristokrat, jak má být, i Bentley musí mít na zřeteli snižování spotřeby a emisí.

Britové se tedy nijak zvlášť netají, že zbaví dvanáctiválec jeho monopolu na Continetal GT, o nějž se bude muset dělit s levnějším, slabším a úspornějším osmiválcem o objemu 4,0 l. Doposud nebyly k dispozici žádné bližší informace, nyní už bychom ale měli být malinko moudřejší.

Jak se dá očekávat, motor pro Bentleye připraví Audi a s největší pravděpodobností půjde o stávající 4,2litrový kousek se sníženým zdvihem. Nový osmiválec by se měl nabízet s jedním a dvěma turby. První varianta by se měla výkonově pohybovat kolem 415 koní a druhá už bude s 550 koňmi pokukovat po teritoriu wédvanáctky, byť co se točivého momentu týče, bude na tom zřejmě stávající motorizace přece jen o kus lépe. Obě motorizace by měly být zkombinovány s dvouspojkovým S Tronicem, taktéž z ingolstadtské líh­ně.

Fotogalerie

  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 1
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 2
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 3
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 4
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 5
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 6
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 7
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 8
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 9
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 10
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 11
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 12
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 13
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 14
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 15
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 16
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 17
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 18
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 19
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 20
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 21
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 22
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 23
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 24
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 25
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 26
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 27
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 28
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 29
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 30
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 31
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 32
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 33
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 34
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 35
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 36
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 37
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 38
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 39
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 40
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 41
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 42
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 43
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 44
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 45
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 46
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 47
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 48
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 49
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 50
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 51
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 52
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 53
  • Bentley V8 4.0: první informace o britském downsizingu: fotka 54

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: jedno, dvě... Guess 02.02.2011  18:06
Re: jedno, dvě... mijunior 01.02.2011  17:26
Re: jedno, dvě... Michal Fokt 01.02.2011  17:17
jedno, dvě... mustafa 01.02.2011  17:07
napric znackami mijunior 01.02.2011  13:52
Vstoupit do diskuse ›


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 19428 | Zobrazit seznam všech anket