Audi upravuje aerodynamiku R18 e-tron quattro

Audi upravuje aerodynamiku R18 e-tron quattro: titulní fotka Audi těsně před druhým podnikem letošní série vytrvalostních závodů FIA WEC představuje změny provedené na karoserii svého speciálů R18 e-tron quattro.

Letošní šampionát FIA WEC zahájila 12. dubna šestihodinovka na britském okruhu Silverstone a Audi R18 e-tron quattro s posádkou Marcel Fässler, André Lotterer a Benoît Tréluyer zde zvítězilo.

Vedení týmu i automobilky tedy může být se svou letošní evolucí prototypu R18 e-tron quattro od začátku sezóny spokojené, ale na závodním voze je stále co zlepšovat. Díky tomu se nyní prototyp třídy LMP1 představuje s úpravami, které mají zlepšit jeho aerodynamické vlastnosti.

Na start šestihodinového závodu v belgickém Spa-Francorchamps se 2. května postaví Audi R18 e-tron quattro s nově tvarovanými předními partiemi, přepracovanými výdechy na bocích a vstupy vzduchu na zádi i novým uložením zadního spoileru.

Provedené změny snižují aerodynamický přítlak a zlepšují obtékání vzduchu kolem vozu, čímž mu dovolují dosahovat vyšších rychlostí. Audi uvádí, že karoserie bude v letošní sezóně specificky upravována prakticky před každým závodem, aby dosaženo optimálního nastavení celého vozu pro danou trať.

Trojice Audi R18 e-tron quattro míří na 24 hodin Le Mans 2015

Pod upravenou karoserií se momentálně žádné změny neodehrávají a R18 e-tron quattro je stále hybridem s přeplňovaným vznětovým vidlicovým šestiválcem o objemu 4,0 litru.

Fotogalerie

  • Audi upravuje aerodynamiku R18 e-tron quattro: fotka 1
  • Audi upravuje aerodynamiku R18 e-tron quattro: fotka 2
  • Audi upravuje aerodynamiku R18 e-tron quattro: fotka 3

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.