Audi TT RS GT4: závoďák (skoro) pro každého

Audi TT RS GT4: závoďák (skoro) pro každého: titulní fotka Audi představilo nový závodní vůz pro finančně neméně náročnou okruhovou kategorii GT4.

Minulý víkend se v Šanghaji jel poslední závod sezony německých cesťáků DTM a Audi tam při této příležitosti představilo světu závodní verzi TT RS ve specifikaci třídy GT4.

Gétéčtyřka představuje nejmenší možnou finanční zátěž pro závoděníchtivé nadšence, protože se jezdí prakticky se sériovými auty. Ta mají navíc víceméně jen ochrannou klec, zesílenou karoserii a palivovou nádrž a odolnější brzdy. TT RS regule GT4 bezezbytku splňuje a tak není problém nasadit ho v jakékoli závodní sérii na planetě, řídící se pravidly FIA.

Pětiválec o objemu 2,5 l dává výkon 340 k (250 kW) a je zkombinován s dvouspojkou S tronic, závodním diferenciálem, upraveným podvozkem se stavitelnými tlumiči a 18" lehkými koly. Upraven byl také zevnějšek – nárazníky, blatníky, kapota a křídlo pomáhají auto lépe chladit a podržet na trati. A také odlehčit – kapota, dveře a víko kufru jsou z kompozitu a okna z polykarbonátu.

TT RS GT4 je zatím prezentován jako koncept, už nyní se ale hovoří o tom, že bude možné ho už napřesrok kupovat, a to za 120 000 euro.

Fotogalerie

  • Audi TT RS GT4: závoďák (skoro) pro každého: fotka 1
  • Audi TT RS GT4: závoďák (skoro) pro každého: fotka 2
  • Audi TT RS GT4: závoďák (skoro) pro každého: fotka 3
  • Audi TT RS GT4: závoďák (skoro) pro každého: fotka 4
  • Audi TT RS GT4: závoďák (skoro) pro každého: fotka 5
  • Audi TT RS GT4: závoďák (skoro) pro každého: fotka 6
  • Audi TT RS GT4: závoďák (skoro) pro každého: fotka 7
  • Audi TT RS GT4: závoďák (skoro) pro každého: fotka 8
  • Audi TT RS GT4: závoďák (skoro) pro každého: fotka 9


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.