Diskuse: Audi TT RS Endurance: nízký, širkoký a nebezpečný

zpět na článek
  • oIoo

    na téma křídlo

    17.10.10 17:44 Reagovat

    přední lízátko takhle veliké přidává až 150kg takže vlastně zdvihá zadek - to se, mimo jiné, kompenzuje zadním křídlem, které tím, že je co nejvíc vzadu má větší páku (jak easy) a nemusí být tedy tak strašně skloněné, což by zhoršovalo aerodynamický odpor....

  • flajtr

    k

    16.10.10 20:14 Reagovat

    Mě napdalo, že by tak mohli kompenzovat třeba i těžký předek, což se u tak lehkého auta, a pětiválce dá očekávat. Navíc, pokud chcou dodržet minimální délku vozu, křidlo se dá nastavit pro optimální přítlak.

  • Jan Matějíček

    Re: kridlo

    16.10.10 17:43 Reagovat

    nevedej, ted to musi kvuli Georrgovi udelat cely znova, protoze jim to nerekl driv... jak pan Lorenc >:D

  • Rapid666

    Re: kridlo

    16.10.10 15:51 Reagovat

    já si myslím, že jeden z důvodů je že je daná minimální délka vozu

  • Hrubisfoto Hrubis

    Re: kridlo

    16.10.10 14:19 Reagovat

    asi vedej co delaj >:D

  • Georrge

    kridlo

    16.10.10 14:14 Reagovat

    proc to ma tak silene posunute kridlo za zadni napravu? Clovek by cekal ze se spis budou snazit narvat kridlo primo nad zadni napravu, at to ma velky pritlak ale nezveda se cumak, takhle to bude cumak zvedat a bude tedy nizsi pritlak na predni kola, horsi zataceni a pritom maj na predku plno spoileru a aerodynamickych prvku ktere zvysuji odpor, a ve vysledku jsou k nicemu... no karosar ze me asi nebude :-)

zpět na článek


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 17937 | Zobrazit seznam všech anket