Diskuse: Audi RS5 od Senner Tuning: 56 koní k dobru

zpět na článek
  • *Smec_m

    Re: ne diky

    28.12.10 13:01 Reagovat

    Koukam, ze jsou tam zajimave projekty. To toho dneska v praci zase moc neudelam. >:D

  • mustafafoto mustafa

    Re: ne diky

    28.12.10 12:06 Reagovat

    no a hele. vzhledem k autu, zkus mrknout na www.hothatchclub.cz je to o rychlym koncernu, tak se tam mrkni ;)

  • *Smec_m

    Re: ne diky

    28.12.10 12:05 Reagovat

    OK, tak kdybys vedel o nekom, kdo by si vzal moji GT28. Tak bych mozna menil i driv. >:D

    Uz aby bylo jaro... >:-[]

  • mustafafoto mustafa

    Re: ne diky

    28.12.10 11:37 Reagovat

    Plánuju eShop a dílny budu mít zatim jen nasmlouvaný. Dál uvidim, jestli to vůbec pojede ;) Ale rád bych.

  • mustafafoto mustafa

    Re: ne diky

    28.12.10 11:37 Reagovat

    To bych možná mohl sehnat i levnějc. GT3071r co sem měl do fabky mě stála nová kolem 900$ >:D ale to byla spíš náhoda. Každopádně ti mužu dát vědět, na kolik by mě vyšla včetně poštovnýho a cla. Kdyžtak se mi ozvi na email. BHudak@seznam.cz

  • *Smec_m

    Re: ne diky

    28.12.10 09:53 Reagovat

    Rozdil zase az tak velky neni. $2,075.00 za GTX3076R vs $1,745.00 za GT3076R.

    Planujes jen e-shop, nebo i dilnu, brzdu atd.?

  • mustafafoto mustafa

    Re: ne diky

    28.12.10 09:18 Reagovat

    eShop ještě nemam. Zatim se mi dělaj stránky a já domlouvám dodavatele... Ale počítám tak leden/únor to pustim. Každopádně počítej, že GTX řada bude cenově zase trošku jinde. Jinak co se týče toho BW turba, tak to bude potřebovat asi jinou downpipe.

  • *Smec_m

    Re: ne diky

    28.12.10 08:52 Reagovat

    Hod sem odkaz na tvuj eshop ;-).

    Garretta mam na Audi 5-val 2,2 20v turbo(AAN) a dalsi upgrade vidim tak za rok. Stal me 32. Ale ted tak premyslim, ze vymena za vetsiho garretta(premyslel jsem o GTX3076R) neni problem vzhledem k downpipe a svodum(uz sem zjistoval), ktere jsou nove, ale tohle nevim jestli by tam pasovalo a znova to delat vsechno se mi rozhodne nechce. Poptam se, vsechno mam delane u jedne firmy, sam si vymenim tak maximalne kolo. >:D

    Puvodne tam bylo kkk 24 a byl sem hodne prekvapenej, ze turbolag se paradoxne zmensil, i kdyz to turbo je vetsi. Prece jenom skoro 20 let vyvoje je znat...

  • mustafafoto mustafa

    Re: ne diky

    26.12.10 21:44 Reagovat

    No a do čeho to chceš? Sehnat by se to možná i dalo. Za kolik si kupoval GT28r?

  • *Smec_m*

    Re: ne diky

    26.12.10 20:58 Reagovat

    Dik za odkaz, nevis zhruba za kolik se nachaji sehnat, jde mi o pomer ceny garrett vs borgwarner. A dokazes je sehnat ty, koukal jsem ze si tu psal, ze neco rozjizdis? Nejde o nic zhaveho, vzhledem k tomu, ze jsem s novym GT28R najel teprve 2000 tis km a jelikoz zajizdim motor, tak jsem jeste ani nevyzkousel jak fouka. :-) Ale jak sem jiz nekde psal, clovek si zvykne na vsechno a casem me to prijde urcite pomaly a budu chtit vetsi turbo...

  • mustafafoto mustafa

    Re: ne diky

    24.12.10 02:13 Reagovat

    ;-)
    [odkaz]

  • *Smec_m*

    Re: ne diky

    23.12.10 16:15 Reagovat

    Nemas nejaky odkaz? Na jejich ofiko strankach je uplny prd.
    turbos.bwauto.com

    Ja zatim zvolil takovy stred ve velikosti, sel jsem z 24 na 28.

  • mustafafoto mustafa

    Re: ne diky

    23.12.10 16:06 Reagovat

    Koukal, ale furt to neni nic proti nový řadě turb od Borgwarner, který má nový ultralehky keramický ložiska a turbínu. ;) btw: musim si změnit status. Turbokit sem vyměnil za eShop a jdu cestou menšího turba, který zde budu nabízet, tak ho budu mít zájemcům aspon v čem předvést ;)

  • oIoo

    Re: ne diky

    23.12.10 10:54 Reagovat

    ...aha, takže o 200 kilo míň >:D

  • *Smec_m*

    Re: kw

    23.12.10 10:53 Reagovat

    To mustafa: Uz si koukal na novou radu GTX od garrettu, maji hodne slusne parametry. >:-[]

  • mustafafoto mustafa

    Re: kw

    23.12.10 10:30 Reagovat

    Ten motor by měl bejt původně Audi. Jedinej motor od Lamba, by měl bejt ten 12ti válec, ještě původně z Diabla a ted jeho nástupce 6,5L. Každopádně 10val je od Audi. Puvodně to bylo jako MPI a pak se předělal na FSI, jehož debut byl v Audi S8 a až pozdějc v Gallardu jako LP560...

  • Filip G

    Re: ne diky

    22.12.10 23:06 Reagovat

    mijunior: RS5 s keramikou má 1725 kg vs M3 která má 1675kg (audi je čtyřkolka)

    takže bych to tak tragicky neviděl:)

  • mijunior

    ne diky

    22.12.10 22:02 Reagovat

    Kdyby se postarali aby to melo o sto kilo mene pak reknu fajn ale tento styl tuningu me neoslovuje. Kone navic jsou to posledni co RS5 potrebuje.

  • Filip G

    Re: kw

    22.12.10 15:57 Reagovat

    přečti si všechny moje příspěvky...pak něco piš

    a v RS6 je V10 omg!! >:D

  • hand

    RS

    22.12.10 14:55 Reagovat

    Stejne to pozavodi kazda chipnuta Ochcavak RS nebo FObie :-!

zpět na článek