Audi R8 4.2 FSI quattro: kompresor pro osmiválcový supersport

Audi R8 4.2 FSI quattro: kompresor pro osmiválcový supersport: titulní fotka Společnost APS ohlásila zahájení spolupráce s kalifornskou firmou VF Engineering, kterou bude nyní ve Velké Británii zastupovat a nabízet její úpravy. První z nich je určena pro osmiválcové Audi R8.

APS uvádí, že tato úprava má Audi R8 s osmiválcovým motorem pomoci k podobným výkonům, jakých dosahuje provedení s desetiválcem. Jen pro pořádek si tedy připomeňme pár základních čísel.

Osmiválec o objemu 4,2 litru disponuje výkonem 420 koní (309 kW) při 7800 min-1 a točivým momentem 430 Nm dostupný od 4500 do 6000 min-1, zatímco 5,2litrový desetiválec má výkon 525 koní (386 kW) při 8000 min-1 a točivý moment 530 Nm při 6500 min-1.

Hlavní součástí sady od VF Engineering, kterou ve Velké Británii nabízí APS je kompresor Eaton TVS1900, pracující s tlakem 7,5 PSI. S použitím kompresoru souvisí ještě několik dalších úprav pohonné jednotky včetně nového nastavení řídící jednotky.

Při použití sady s kompresorem od kalifornské firmy se může osmiválcové Audi R8 pochlubit výkonem 548 koní (403 kW) při 7500 min-1 a točivým momentem 593 Nm při 4800 min-1. Na provedené úpravy je poskytována záruka na jeden rok bez omezení počtu najetých kilometrů.

Fotogalerie

  • Audi R8 4.2 FSI quattro: kompresor pro osmiválcový supersport: fotka 1
  • Audi R8 4.2 FSI quattro: kompresor pro osmiválcový supersport: fotka 2
  • Audi R8 4.2 FSI quattro: kompresor pro osmiválcový supersport: fotka 3


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.