Ženeva 2011: Audi A7 ABT

Ženeva 2011: Audi A7 ABT: titulní fotka Německý úpravce ABT na Ženevu chystá drobná vylepšení pro sportovní sedan Audi A7.

Vždycky se najdou lidé, kterým se „banánový“ tvar aut, jenž se vrátil díky Mercedesu CLS, nebude líbit, nicméně je třeba uznat, že toto řešení má své kouzlo a platí to i o jeho aplikaci na vozy Audi, speciálně na nový model A7. Auta z Ingolstadtu sice hrají svůj design dost na jistotu, nelze mu však upřít perfektní propracovanost, což je něco, co se úplně nehodí do krámu tuningovým firmám, které tak mají menší možnosti úprav.

Dokonce ani ABT, jenž se na koncernová auta specializuje, se nepouštěl u své úpravy do žádných větších akcí. na přední nárazník přidal lízátka v RS stylu, prahy osadil velmi decentními nástavci a změnil tvar zadního difuzoru a koncovek výfuku. K tomu přidal kola ve velikostech 19–21 palců.

U úprav motorů může ABT sáhnout do bohatého portfolia pro ostatní typy, A7 je proto k dispozici V6 3.0 TDI s 282 koňmi (207 kW), popřípadě s vlastním turbem a a 310 k (228 kW), respektive 610 Nm. Kompresorový benzinový třílitrový šestiválec poskytuje po úpravě výkon 410 k (301 kW). Úprava bude mít premiéru v březnu na autosalonu v Ženevě.

TIP: Za volantem: Audi A7 Sportback

Fotogalerie

  • Ženeva 2011: Audi A7 ABT: fotka 1
  • Ženeva 2011: Audi A7 ABT: fotka 2
  • Ženeva 2011: Audi A7 ABT: fotka 3
  • Ženeva 2011: Audi A7 ABT: fotka 4
  • Ženeva 2011: Audi A7 ABT: fotka 5
  • Ženeva 2011: Audi A7 ABT: fotka 6
  • Ženeva 2011: Audi A7 ABT: fotka 7


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.