Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda

Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: titulní fotka Máte rádi Nekonečný příběh? Máme pro vás nový díl; přinášíme totiž další informace o supersportu Arash AF-10.

Ano, to je to auto co tu mělo už dva roky být a co už jednou změnilo svou finální podobu. Teď už by ovšem měly být následující informace zcela relevantní.

Tak tedy: před zadní nápravou se ukrývá sedmilitrový osmiválec LS7 vypůjčený z Corvetty a naladěný na výkon 558 koní při 6.200 otáčkách. Točivý moment vrcholí při 4.800 min-1 hodnotou 643 Nm. Válce mají rozměry (vrtání x zdvih) 104,8×101,6 mm a omezovač byl nastaven na rovných sedm tisíc otáček – jak je tedy vidět, že Arash do motoru nevrtal. Však má jiných starostí dost…

Karoserie o rozměrech 4663×2050×1145 mm je totiž vyrobená z karbonu a je prý dílem profíků z Formule 1. Díky nízké hmotnosti auta (váží jen 1260 kilogramů) máme očekávat zrychlení z klidu na 100 km/h za 3,4 sekundy a maximálku kolem 330 km/h. Sílu na zadní dvacetipalcová kola posílá šestistupňová převodovka Graziano GT-ME1, keramické brzdové kotouče ukryté za dvoudílnými hliníkovými koly mají průměr 380 mm vpředu (8 pístků, devatenáctipalcový ráfek) a 362 mm plus šest pístků vzadu. V autě by neměl chybět bezpečnostní rám, zřejmě však půjde o volitelnou položku.

Interiér může někomu připomínat skládačku, u podobných projektů jde ovšem o design interiéru až na posledním místě. AF-10 by měl především hodně dobře jezdit…už kvůli ceně, která byla stanovena na 11,5 milionu Kč. Zdá se vám to málo? Pak si počkejte na silnější přeplňovanou variantu AF-10S s výkonem 850 koní či dokonce na bestiální 1200koňové monstrum s cenovkou 40 milionů Kč.

Fotogalerie

  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 1
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 2
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 3
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 4
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 5
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 6
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 7
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 8
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 9
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 10
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 11
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 12
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 13
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 14
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 15
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 16
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 17
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 18
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 19
  • Arash AF-10: Technika nového supersportu Arashe Farbouda: fotka 20

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
fef ffefef 22.08.2010  15:56
nezájem xy 22.08.2010  11:52
Uaa Pekelná Micinka 22.08.2010  11:51
Vstoupit do diskuse ›


Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 17781 | Zobrazit seznam všech anket