Aprilia RSV4 2011– Facelift a kontrola trakce
Italská Aprilia si pro modelový rok 2011 připravila vyjma proklamovaného Dorsodura 1200 drobné změny pro svůj vrcholný model RSV4.
Ač to kolikrát ani nedává smysl, každým rokem se zvyšuje u motorek výkon a u kategorie superbiků nejvíce. „RSVčko“ se tentokrát dostává na hodnotu 188 koní, což je o celých 8 plnokrevníků více než letos. Ze závodního prostředí WSBK přichází inovovaný systém kontroly trakce, který pomůže na závodním okruhu zrychlit o pár sekund. Poprvé ho kupodivu budeme moci vyzkoušet na zmiňovaném velkém Dorsoduru.
Další změnou bude přepracovaná převodovka a výfukové potrubí. Nahrazena by měla být i koncovka výfuku, která se stávala častým předmětem kritiky.
Důkazem o závodních genech je i absence brzdového systému ABS. Jakoby vedení Aprilky říkalo: Chceš jezdit na krev? Nepotřebuješ ABS! Větší vzhledové změny se tedy nekonají, vyjma jiných kombinací laků a nově tvarované koncovky výfuku.
Pozn: ilustrační foto Aprilie RSV4, MY2010
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
abs | Julo84 | 28.09.2010 10:22 |
suprovost!!! | laufeček | 27.09.2010 11:04 |
Vstoupit do diskuse › |