Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol

Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: titulní fotka Všechno je jednou poprvé a Alpina poprvé ve své historii zařazuje do své nabídky pohon všech čtyř kol. Ten samozřejmě vychází ze systému xDrive automobilky BMW.

Alpina od letošního roku svým klientům umožní u modelu B7 Bi-Turbo volbu mezi tradiční poháněnou zadní nápravou a pohonem všech čtyř kol. Ten má podle tiskových materiálu společnosti nabídnout větší trakci a aktivní bezpečnost za všech jízdních situací.

Model B7 Bi-Turbo Allrad využívá technický potenciál systému xDrive automobilky BMW a jeho inteligentní a dynamické rozdělení točivého momentu mezi přední a zadní nápravu v rámci milisekund.

Alpina si ovšem pro tento systém pohonu připravila vlastní nastavení řídící elektroniky s novým mapováním rozdělení točivého momentu, které má přispět k výraznému zlepšení jízdní dynamiky a to především při projíždění zatáček a akceleraci.

Řidič může navíc ovlivnit nastavení pohonu všech čtyř kol prostřednictvím ovladače Drive Dynamic Control, jímž si zvolí jeden z nabízených programů. První je Comfort/Normal pro pohodlnou jízdu, následuje Sport pro asertivnější styl jízdy a nakonec je k dispozici Sport+. V tomto posledním režimu míří točivý moment především ke kolům zadní nápravy. Kromě toho se DSC automaticky přepne do režimu DTC a sníží se zásahy stabilizačního systému.

Bez ohledu na to, zda je zapnut režim Comfort nebo Sport systém rozpozná příčné zrychlení 0,5 m/s2 a zvýší přísun točivého momentu pro zadní kola. Okamžité a plně variabilní rozdělení točivého momentu zůstává aktivní bez ohledu na zvolený program a pracuje na udržení nejvyšší úrovně trakce i aktivní bezpečnosti za každé jízdní situace.

Fotogalerie

  • Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: fotka 1
  • Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: fotka 2
  • Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: fotka 3
  • Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: fotka 4
  • Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: fotka 5
  • Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: fotka 6
  • Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: fotka 7
  • Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: fotka 8
  • Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: fotka 9
  • Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: fotka 10
  • Alpina B7 Bi-Turbo Allrad: poprvé s pohonem všech kol: fotka 11


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.