Nástupce Alfy 147 konečně odhalen. Připravte se na 235 koní!
Nová Alfa Romeo Giulietta bude mít sice světovou premiéru až v březnu 2010 v Ženevě, už teď ale máme k dispozici tři oficiální fotky a první informace.
Poté, co internet doslova zahltily špionážní snímky kamuflovaných i nekamuflovaných prototypů nástupce 147, jsou tu konečně oficiální snímky zevnějšku auta, ale i pohled do kabiny.
Předně byste měli vědět jednu věc – nebude se jmenovat Milano, jak se všeobecně očekávalo, ale bude použito historického označení Giulietta. Jak můžete vidět ve fotogalerii, rozhodnutí to asi bylo neočekávané i pro lidi zevnitř automobilky, protože už existovaly oficiální snímky se štítkem Milano.
Dalo se celkem očekávat, že po mitu bude i další novinka Alfy svým designem připomínat překrásné 8C Competizione. Oválná světla, výrazná maska chladiče a agresivně tvarovaný přední nárazník doplňují na zádi výrazné svítilny s LED. Guilietta má opět kliky zadních dveří skryty v okenním rámu a velká kola s rudě lakovanými třmeny uvnitř dávají tušit, že fotografovi nepózoval základní 105koňový nafťák. V kabině se objeví i kožené čalounění, trošku mám ale (zase) obavu o boční vedení sedadel.
Na co se (krom potěchy oka) můžeme těšit? Alfa si u nás ještě nevyžehlila, že zařízla (kulantně řečeno odsunula na neurčito) projekt MiTo GTA a snaží se nás uchlácholit verzí Quadrifoglio Verde, teď si ale zase docela šplhla. Verzi Giulietta GTA jsme na rozdíl od mita ještě neviděli, tak nám nebude moc vadit, že i zde bude vrcholem nabídky zřejmě „jen“ Quadrifoglio Verde (ra bude asi na fotkách). To jen bylo v závorce oprávněně, protože Alfa slibuje získat z nového turbomotoru 1.75 TBi výkon naprosto dostačujících 235 koní (173 kW). Co se zbytku motorizace týče, možná by vás mohl uspokojit i 170koňový multiair, ty úchylnější z vás pak stejně výkonný dvoulitrový turbodiesel. Stejně jako mito, i giulietta dostane systém DNA a elektronickou náhražku samosvoru.
Giulietta bude mít délku 4,35 m, šířku 1,8 m, výšku 1,46 m a rozvor 2,63 m, půjde tedy o kompaktní hatchback standardních rozměrů, obavy, že se bude jednat o další deltu, byly tedy naprosto zcestné, 350litrový kufr patří taktéž k dnešnímu standardu.
…a nedá mi to… TIP: Za volantem – Alfa Romeo 8C Spider
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
Re: Zadní náprava | Dixik2 | 27.02.2010 15:27 |
hmm | mijunior | 03.12.2009 08:15 |
Re: Zadní náprava | Boook | 02.12.2009 20:40 |
Re: Zadní náprava | Vajtus | 02.12.2009 20:11 |
Re: Zadní náprava | Vajtus | 02.12.2009 20:01 |
design | riderhenry | 02.12.2009 17:01 |
Treba začať šetriť | "neregistrovaný" | 02.12.2009 16:41 |
Re: Zadní náprava | King | 02.12.2009 16:06 |
hmm | Hrubis | 02.12.2009 16:02 |
Re: Zadní náprava | Amaranth | 02.12.2009 16:01 |
Zadní náprava | King | 02.12.2009 15:56 |
Re: Alfa | TeeJay | 02.12.2009 15:53 |
Re: Alfa | Vajtus | 02.12.2009 15:40 |
Alfa | TeeJay | 02.12.2009 13:36 |
Vstoupit do diskuse › |