Diskuse: Test: Abarth 500 Esseesse - Profesionální komediant

zpět na článek
  • Tomassino

    Re: Abarth 500 - Praha

    24.10.12 00:37 Reagovat

    Zajímá mě jak se chová podvozkově...jak je to s nedotáčivostí na limitu a především jestli ta nevypínatelná stabilizace dovolí užít si trochu rošťáren.
    Projet se s prodejcem není ono, nebo mi ho mohou půjčit třeba na půl dne? Spíše bych rád s nějakým majitelem, který už má auto v ruce, může předávat zkušenosti a ukázat pořádné svezení.

    Mimoch. nebude někdo z Vás majitelů Abarthu 500 tuto sobotu v Mostě na dni pro veřejnost? To by byla přímo ideální příležitost... >:-[]

  • kubajzak

    Re: Abarth 500 - Praha

    14.10.12 21:52 Reagovat

    z prahy nejsem, ale naznač alespoň, co by tě zajímalo?

    mimochodem na salonu jsou uplně v pohodě, zajdi tam, svez se ...

  • Tomassino

    Abarth 500 - Praha

    10.10.12 11:28 Reagovat

    Není tu náhodou někdo z Vás majitelů Abarthu 500 z Prahy nebo okolí? Tenhle boží stroj bych si totiž chtěl koupit, takže bych uvítal možnost prohodit pár slov s majitelem a třeba se nechat svézt.

    Na oplátku mohu nabídnout svezení v jedné ze svých italských lásek...předchůdce - stará 500 z roku 1970 a nebo srovnání po stránce výkonů - Punto GT 1.4 turbo s pár úpravami na víkendové létání po zatočených okreskách, které to moderní 1.4T jistě natře >:-[]

    Najde se tu nějaký nadšenec? Byl bych vděčen... :yes:

  • kubajzak

    Re: kit 695

    09.10.12 14:53 Reagovat

    ode dneška chodím a budu tvrdit, že to má díky tomu čtyřlaufu 200koní :-! >:D

  • Aleš Jungmann (Auto.cz)

    Re: kit 695

    01.10.12 09:28 Reagovat

    Nějaké koníky by to přinést mělo, je to neoficiální info, ale... ;-)

  • Kubajzak

    Re: kit 695

    27.09.12 10:07 Reagovat

    až se uvidíme ... tak se pozdravíme :-)

    jinak mimochodem ještě k tomu článku - u toho výfuku monza článek zmiňuje, že snad má přidat nějakého koně navíc - já mám informaci, že to je jen zvuk ... ale kurňa! tak odteď budu žít s pocitem, že to řve určitě kvůli těm koním navíc >:D

  • abarth500go@gmail.com

    Re: kit 695

    27.09.12 08:36 Reagovat

    Taky mam cervenej, nejlepsi barva :-)
    Treba se nekde uvidime.

  • kubajzak

    Re: kit 695

    26.09.12 19:52 Reagovat

    Mám červenej >:D >:D toho vzteklejšího a s monzou :-)

    Jinak na pojistku na okruhu se tedy určitě poptám, nechám to ale až na horké letní dny.

  • abarth500go@gmail.com

    Re: kit 695

    26.09.12 10:36 Reagovat

    Severni smycka je sice vedena jako okreska, bohuzel pro nadsence, pojistovny ji zahrnuji velice casto do vyluk.
    Pri sjednavani ps uz je ve valne mire zahrnuta v pojisteni i odpovednost.
    To je to proc jsem se ptal o jakou akci se jedna, da se pojistit v podstate vsechno, jde jen o to, za kolik ;-).

    Mate pravdu, kazdy okruh je nebezbecny, ale nejake jsou vice a jine zase mene.
    Je na kazdem odhadnout miru nebezpeci.

  • Skyline

    Re: kit 695

    26.09.12 09:44 Reagovat

    Severni smycka ale neni okruh, je to vedeno jako okreska, tedy tam plati i normalni pojistka. Navic spousta pojistek plati i na okruzich (napr. Generali meli ve smlouve pouze podminku, ze nesmi jit o zavody/merene jizdy, pri havarce na jizdach pro verejnost stacila bezna havarijni pojistka, vyzkouseno znamym v Brne).

    Vycet moznosti bych jen doplnil informaci, ze je dobre mit pojistenou i odpovednost (kdyz uz by clovek mel platit tak nehorazne prachy), protoze na okruzich - vcetne malych - neni levno. Nic nepotesi vic nez rozbite auto a k nemu navic faktura za opravu svodidel (udelat skodu za 30k a vic neni zadny problem ani v pripade, ze se zas tak moc nestalo a auto odjede po vlastni ose).

    Ja sice auto na okruhy pojistene nemam, ale je dobre vedet co hrozi a podle toho jezdit (nebo jezdit tam, kde je nejvetsi skoda na okruhu rozhazeny kacirek, tedy treba Brno - i v tom Moste lze bez vetsich problemu doklouzat az ke svodidlum, jak se zase stalo jinemu znamemu a levne to nebylo, par desitek tisic za opravu tam nechal).

  • abarth500go@gmail.com

    Re: kit 695

    25.09.12 23:34 Reagovat

    No tak to ti musí být jasné, o čem píšu :-))).
    Jakej Más?

    Normální pojištění na to neplatí, ale pojistit to lze, jsou zde doplňkové podmínky - pořadatelská služba na trati atd. nic ale složitého.
    Když se bojíš, tak radím okruh v Mostě, dlouhé uníkové zony a relativně nižžší rychlost na kolo, díky poskládání okruhu, pak sem napiš, popřípadě do mailu, zak kolik to jezdíš :)))))
    Cena se pohybuje cca kolem 10 000,- ale dá se s tím ještě pracovat, nesjedná se to ale na poboččce, musí se PS udělat na zvláštní ujednání.
    Cena je dál podmíněna okruhem, dobou trvání, zázemím okruhu a cenou vozidla, tak že se pohybujem 5000-10 000. Nedá se sjednat do zahraníčí, třeba na severní smyčku máš smůlu :). Ale jak říkám, třeba most je dost bezpečný okruh, kam to není třeba, podle mého názoru.

  • kubajzak

    Re: kit 695

    25.09.12 22:11 Reagovat

    no a čím myslíš, že jezdím ;)

    já na okruh nejezdím (a jinde též nezávodím) právě proto, že mi bylo řečeno, že jakmile přejedu na okruh, tak smolík, pojistit to prostě nejde, přitom já bych za to klidně dal i docela dost mít možnost to vyzkoušet v relativním klidu ...

    kolik tedy stojí pojištění tohodle prďoly na den ježdění na okruhu, když prostě pojedu na volné jízdy ...

  • abarth500go@gmail.com

    Re: kit 695

    25.09.12 21:22 Reagovat

    To pochopíte, až ho budete mít, nebo jíne takové auto. Byť je to vlastně Fiat 500, tak má tak dlouhý rodokmen, že by se za něj nemusel stydět nejeden supersport, nevím, u auta nejde jen o to jak jede, jak Vás dovede pobavit, jak je dokonalé a není..... Při koupi Abarthu 500 si koupite ještě to něco na víc, kus hisorie.

    Jsem pojišťovacím makléřem, tak že ....
    Pojisti na okruh se vozidlo dá a je zde několik způsobů.
    Pojisti jen na ten konkrétní den, kdy jedete na okruh, zde se rozlišuje, zda je to den otevřených dveří, nebo regulérní závod, dále zda se jedná o závodní speciál, nebo zda jde o produkční vozidlo.
    Záleží dále na tom, kdo bude pojiště, pořadatel závodu, který v pojistné smlouvě může mít zahrnuto i poškození vozidla závodníka, což velice drahé a nedělá se to, nebo si každý závodní tým pojistí vozidlo sám, jedná se zde převážně o paušální roční pojištění, ve kterém je pojištěna celá společnost, včetně odpovědnosti za škodu, dále je pojištěna přeprava a dále i vozidlo jako náklad a dále vozidlo jako závodní stroj na trati. Je toho ještě mnohem víc, ale v kostce je to takhle.

  • Kubajzak

    Re: kit 695

    25.09.12 19:22 Reagovat

    No patrit někam :-) to nevím.

    Závodit nepotrebuji, ale jak to funguje na okruhu, když to roznesete ? Jde to pojistit?

  • abarth500go@gmail.com

    Re: kit 695

    25.09.12 17:23 Reagovat

    Ja jsem za ten odkaz rad, protoze kdyz mate ABARTHa, tak nekam patrite, stejne, jako kdyz mate STI, nebo EVO. Je skoda, ze u nas neni tolik clenu Abarth clubu ;-(.
    Rychle jezdeni na okreskach stoji za uvazenou, stejne jako to, koho po te okresce prohanite. Myslim, ze nejlepsi je vyrazit na okruh a tam si vyzkouset chovani auta na limitu. Nejde tady o to jak kdo ridi a ani co mate za auto, ale koho na te okresce potkate, "zavodnika z horni dolni", nebo srnku? Vzdy je to nebezpecne a nestoji to zato.
    Rychla nakupni taska mi neprijde uplne vystizne oznaceni, spis bych rekl kapesni supersport :-))), coz i potvrdil na okruhu v Moste i jinde.

  • Kubajzak

    Re: kit 695

    25.09.12 12:23 Reagovat

    nějaký odkaz bych vůbec neřešil, 1,8 se do stávajícího "půdorysu" (jak zaznělo v článku) rozumě nevejde. Asi by šel dát motor za přední sedačky (viz motore centrale), ale ... proč? za miliony si dokázat, že to posunu ... ale kam vlastně?

    Tohle auto není závoďák. Není a nebude, je to kurňa rychlá a zábavná nákupní taška a bohatě to stačí. Srovnávat to s minim, mrs apod, zbytečný. Tohle auto má kategorii samo pro sebe. V reálný dopravě si užiju se všemi auty a ve všech třech se najde situace, kdy mě "udělá" i člověk ve fáčku - prostě protože půjde do situace, do který já nepůjdu ani se čtyřma promilema v krvi :-)

    S tímhle výkonem se "souboj" na silnici přesouvá do rychostí přesahující 130-150kmh, což na klikatých okreskách je totální hovadina ... a koho zajímá dálnice :-)

  • Donovan's

    Palec za text

    25.09.12 00:12 Reagovat

    Šmankote, lidi, to se to dobře čte. Po té sterilitě kterou poslední dobou předvádí auto.cz, je to úplně jak rajská hudba! Bravisimo, pane Jungmanne! :yes:

  • abarth500go@gmail.com

    Re: kit 695

    24.09.12 22:09 Reagovat

    To je dobry napad, ale kdyz by tam byla 1,8 , vazilo by auto asi o nejake to kg vic a pak zhlediska odkazu, ktery zanechal Carl Abarth, ktery sel cestou preplnovani, by to nebylo ono. Na dreho strane puvodni 695 byla zadokolka, tak ze tradice je trochu ta tam.

    Uvidime, jak bude vypadat dalsi generace, zatim jeste neni v planu, ale ......

    Nechme se prekvapit :-)))

  • hand

    Re: kit 696

    24.09.12 19:43 Reagovat

    kdyby tam nebylo turbo ale 1.8 atmo ,ktera by tocila i 8000 rpm s 180 konmi tak by to bylo jeste lepsi :yes:

  • abarth500go@gmail.com

    kit 696

    24.09.12 14:28 Reagovat

    Děkuji za výborný článek, všem majitelům bych dopuručil kit 695 Brembo Koni, u tlumičů je sice jízda trochu kostrbatá, ale na opravdu rychlé okreskové tempo to bohatě stačí a dle vlastní zkušeností mohu říci, že Vás nevytřese.
    S tímto Kitem se stává rovnoceným konkurente Mini S apod.
    Posez za volantem není optimální, ale dá se výborně řešit sedadli Sabelt, které Vás krasně obejmou a podrží v zatáčkách a navodí už tak "závodní" atmosféru.
    No a o tom to je, Abarth 500 je vozidlo pro každého, někomu 135k stačí a sedadla a posez mu přijdou Ok, někdo ale dál posouvá hranice jak svoje, tak i malého štíra a dokupuje si konverzní kity, které jsou vstupenkou zase o kousek někam dál do závodního Světa!
    To nejvíc oceňuji na Abarthu, uděláte si ho přesně takového, kterého budete milovat ;-).
    Hrdý majitel ABARTHu

zpět na článek