Was ist das "krize"? BMW M jdou na dračku

Was ist das Že by emkové verze vozů BMW potvrzovaly, že luxusního zboží se recese příliš netýkají?

Zatímco všem automobilkám na světě se propadají prodeje, odchází se ze závodních šampionátů a ruší se sportovní modely, divizi M automobilky BMW naopak prodeje rostou, a to tak, že výrazně!

Skutečnost, že značce BMW klesly prodeje od ledna do listopadu letošního roku oproti stejnému období předchozího roku skoro o 29 % a celé skupině BMW téměř o 31 %, se vůbec netýká modelů nesoucích na karoserii logo M, tyto verze jsou naopak na výrazném vzestupu. Za letošní rok došlo k nárůstu o více než 50 %! Zatímco vloni se celosvětově prodalo 14 092 emek, letos to je 22 340 kusů. Prezident BMW M Ludwig Willisch to pochopitelně přikládá atraktivitě a fascinaci, jakou BMW M u zákazníků vyvolává. Něco na tom asi bude, tak velký nárůst zájmu ale spíš naznačuje, že se ke koupi svého vysněného auta rozhodli ti, které krize ještě naplno nezasáhla, ale nevědí, co bude v příštích letech. Nesmíme zapomínat ani na to, že i AMG od Mercedesu se rozhodlo vyjít krizi sebevědomě naproti.


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: Němčina Michal Fokt 22.12.2008  08:54
Re: Němčina %Transporter 20.12.2008  19:26
Němčina Tojefuk 20.12.2008  12:26
Re: Fascinacia %babo 19.12.2008  12:31
Re: Fascinacia TeeJay 19.12.2008  11:45
Re: Fascinacia Doyle 19.12.2008  11:30
Fascinacia %babo 19.12.2008  11:19
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

Aston Martin DB11 Volante

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 13422 | Zobrazit seznam všech anket