Úpravce si vzal do parády legendární kachnu. Výsledkem má být rat rod s V8

Úpravce si vzal do parády legendární kachnu. Výsledkem má být rat rod s V8: titulní fotka Jestli si něco pamatuji z jízdy s Citroënem 2CV, pak to, že bych s ním opravdu nechtěl jet rychleji než 120 km/h. Někteří lidé to ale mají jinak…

Kachna, neboli Citroën 2CV, je automobilová legenda. Malé lidové vozítko z Francie pomáhalo motorizovat zem a jeho ikonické tvary jsou tak populární, že ho najdete na každé správné fotce z pařížských uliček nebo venkovských vinic. Jako správné lidové auto, i 2CV je roztomilé, neagresivní a rozhodně ne moc výkonné. Tedy skoro vždy…

Existuje totiž jedna kachna, ze které se v Danton Arts Kustoms rozhodli postavit rat rod. Sice ještě nemají hotovo, ale první fotka ze stavby už je venku a s roztomilou kachnou to nemá moc společného. Ostatně to můžete porovnat se skicou, jak by hotový projekt měl vypadat.

Úpravci udělali z klasického Lamborghini Espada hot rod. Jak se vám líbí?

Určitě si všimnete, že malý dýchavičný motor Citroënu je pryč a jeho místo okupuje velký vidlicový osmiválec. Celá 2CV navíc sedí blíž u země. To svědčí o celkové výměně všech podvozkových komponentů a jiné jsou určitě i brzdy. Jsme hodně zvědaví na výsledek, i když něco se dá vytušit už z předchozích prací této dílny.

Firma Danton Arts Kustoms, kterou vede Alexandre Danton, už párkrát rozruch vzbudila. Jeden z předchozích projektů se například týkal Lamborghini Espada. Italské GT si ponechalo vidlicový dvanáctiválec, ale ten byl přiznaný díky otevřenému motorovému prostoru. Luxusní kupé z Itálie se ale především proměnilo na zle vypadající rat rod.

Dílnou prošla také dvě Porsche 911, ta ale o své ploché šestiválce přišla. Dostanou prý vidlicové osmiválce z Bentley – a to rouhačsky dopředu, kde býval zavazadlový prostor.

Fotogalerie

  • Úpravce si vzal do parády legendární kachnu. Výsledkem má být rat rod s V8: fotka 1
  • Úpravce si vzal do parády legendární kachnu. Výsledkem má být rat rod s V8: fotka 2
  • Úpravce si vzal do parády legendární kachnu. Výsledkem má být rat rod s V8: fotka 3
  • Úpravce si vzal do parády legendární kachnu. Výsledkem má být rat rod s V8: fotka 4
  • Úpravce si vzal do parády legendární kachnu. Výsledkem má být rat rod s V8: fotka 5
  • Úpravce si vzal do parády legendární kachnu. Výsledkem má být rat rod s V8: fotka 6


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.