Diskuse: Už zase: Toyota prý chystá oživení modelů MR2 a Supra

zpět na článek
  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Re: Žádný petrolhead

    30.06.10 11:25 Reagovat

    Kingu, za a) ano, vim to jiste, existuje na to X vypoctu a neni na tom nic tezkeho. Treba si najdi dil poradu cerne ovce na CT, kdyz testuji zarovky, meri spotrebu a zivotnost a prirovnavaji to k "obycejne" zarovce a nevyplatila se snad ani ta nejuspornejsi... b) jak muzes prirovnavat diesl k hybridu? Dieslove motory porad vydrzeji dele nez baterky, takze to neni takova casovana bomba. Navic popularni jsou jen u nas a v okoli, celosvetove rozhodne ne. Kdyz teda zustanu "u nas", tak tady uz ty hybridy budou jeste hure prodejne, paradoxne prave kvuli tebou zminovanym dieslum, jestli muzu takhle predpovidat... :-)

  • Kingfoto King

    Re: Re: Žádný petrolhead

    29.06.10 22:19 Reagovat

    A ty víš, že to je skutečně ekonomicky nevýhodné? Nebo je to jen psychologický efekt vyšší pořizovací ceny? ;-) Někdy musíš na stádo vypustit psa. >:D

    S držením ceny ojetých hybridů nemám zkušenosti, ale nemusí to nutně být tak, jak říkáš. Propadá se snad cena nafťáků oproti benziňákům? Ne, je to přesně naopak, nafťáky si drží cenu lépe. Divné. Mají sakra dražší servis, odchází jim vstřiky, turba atp. :-)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Re: Žádný petrolhead

    29.06.10 16:14 Reagovat

    K tem zarovkam - dokud to pro cloveka neni ekonomicky vyhodne, mel by od toho dat ruce pryc, viz. alternativni zdroje energie (nektere). Jsou lide, kteri si radi priplati za "zelene" hi-technologie, ale nekomu to prikazovat?

    Mne tohle rekl prodejce v Brne Reckovicich, kdyz jsme se bavili o moznostech financovani CR-Z a ze Honda snizila zaruku na elektromotry o 1/3 je taky fakt. At tak ci tak, urcite si to aute proste nebude drzet cenu tak, jako "klasika", coz pri uvazeni jeho vyssi porizovaci cene neni zrovna zanedbatelne, nemyslis? :-)

  • Kingfoto King

    Re: Re: Žádný petrolhead

    29.06.10 15:09 Reagovat

    Akumulátor nemá vybití rád, to je pravda, ale že by po delším stání mohly odejít si opravdu nemyslím. Každopádně by to mohl být problém při sezónním používání auta, to je fakt. To ale ukáže až čas, to asi od stolu nerozsekneme.

  • Kingfoto King

    Re: Re: Žádný petrolhead

    29.06.10 15:05 Reagovat

    Nevím přesně, jak souvisí žárovky s auty >:D , ale jedinou alternativou nejsou úsporné žárovky. Máme tu halogeny, LED a podobné vymyšlenosti. Faktem je, že wolframová žárovka je naprostý nesmysl - více energie jde do tepla než do světla. A co se týče rtuti v úsporkách, úsporky jsou nebezpečný odpad a taky by se měly také likvidovat, takže odvézt na sběrný dvůr a ne hodit do popelnice. Četl jsem i argument, že při získávání elektřiny z fosilních paliv se uvolní za dobu životnosti woflramky více rtuti, než kolik ho vyprodukuje za stejnou dobu úsporka. Ale písemně to teda nemám. :-)

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Re: Žádný petrolhead

    29.06.10 15:02 Reagovat

    King: Ty baterky muzou vydrzet taky o dost min, staci nechat auto treba dva mesice stat a muzou odejit do kytek uplne. Zaruka byla vyssi a prave proto ji snizili...

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Re: Žádný petrolhead

    29.06.10 15:00 Reagovat

    Vajtus: Proc je to hodne? Uvedom si, ze baterie dost zasadne zvysuji cenu auta a ojety hybrid je velmi tezko prodejny, tudiz je to dost nenavratna investice, ktera ma navic zivotnost (technickou) treba jen tech 200 000km - takze i kdyby to melo spotrebu takovou, jakou udava TP, porad to muze byt dost nevyhodne... Nebo na to existuje jeste jiny uhel pohledu? Samozrejme se da argumentovat tim, ze "oni to jeste nejak vymysli", ale to sem asi nema smysl tahat...

  • Kingfoto King

    Re: Žádný petrolhead

    29.06.10 14:57 Reagovat

    Ale BRoyi... Kolik km ročně najezdíš se sportovně laděným autem? Akumulátory v CR-Z mají tovární záruku 100 000 km nebo 3 roky, takže po tu dobu můžeš být bez starostí a reálně vydrží ještě déle, to holt není baterka v mobilu. ;-)

    Co se praxe se spotřebou týče, jde o to, že je při stejném jízdním stylu spotřeba nižší než u běžných verzí. To by snad mohlo jako argument stačit. ;-)

    Jsi si úplně jistý tou těžbou lithia? Lithium je sůl a neumím si představit proces jeho získávání louhováním rudy. Já o těžbě našel [odkaz] . Jak se bude recyklovat? Jako všechno ostatní z aut. ;-)

  • Vajtusfoto Vajtus

    Re: Re: Žádný petrolhead

    29.06.10 13:10 Reagovat

    Baterky vydrží 200 000 Km? To ale podle mě hodně je...

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Re: Žádný petrolhead

    29.06.10 11:55 Reagovat

    nejlepsi je, ze usporne zarivky se nehodi pro caste vypinati a zapinani. Nechpau, jak takova kravovina mohla projit - osobne na EU nevidim uz nic dobreho, nejak jsem vystrizlivel 8-s Nebo si snad nekdo mysli, ze by mu mela nejaka instituce prikazovat, jake pouzivat zarovky?

    Baterky jsou asi docela slabe misto, treba v Honde se strasne dusovaly, ze baterky vydrzi "klidne i 200 000 km", jako by to bylo snad hodne >:D Kdyby mi to nerikal prodejce Hondy, tak vybuchnu smichy a spadnu ze zidle...

  • Enthusiastic.driverfoto Enthusiastic-driver

    Re: Žádný petrolhead

    29.06.10 11:20 Reagovat

    eeeeee, to je jedno, páč je to ekologické, že áááno... stejně jako úsporné zářivky, které asi obsahují jinou rtuť než teploměry, které musely být zrušeny >:D Ale hlavně to nenadělá ty nehezké, řekl bych až zlé.. zlé molekuly CO2, jelikož pokud stoupne podíl této nepěkné věci v atmosféře z 0,03% na 0,031% tak všichni umřeeeeeeeeem >:D

    Ať jsem trochu v topicu - tyhle srandy od Toyoty už nějak neberu moc vážně, nakonec se stejně dočkáme Supry na baterky se záložním pohonem v podobě dvojspřeží oslů, jež budou mít v zadcích zaražen odlučovač CO2.. >:-[]

  • BRoy

    Žádný petrolhead

    29.06.10 11:10 Reagovat

    si nebude kupovat co 3-4 roky baterky do svého sporťáčku (nebo i dřív , když bude tuhá zima), jenom proto, aby mohli zelení magoři onanovat nad hodnotami emisí CO2, které to auto v praxi stejně nikdy nedosáhne. A co je ekologického na výrobě těch baterek? Třeba těžba a zpracování lithia (louhování rudy pomocí kyselin a nasledná elektrolýza LiCl) v Amazonii? A jak se budou ekologicky recyklovat/likvidovat ty tisíce tun baterek, když se tahle blbost masově rozšíří?

  • Kingfoto King

    Re: jsem majitel

    29.06.10 08:35 Reagovat

    Vypadá to, žes nejel zatím ani s CR-Z, ani s elektromobilem. Pak bys určitě neříkal fiasko CR-Z a nechtěl bys elektromobil. >:D

  • zh

    treba myslet na buducnost

    28.06.10 20:40 Reagovat

    Kazdy automobilovy fanusik by mal zacat mysliet na svoju buducnost a pokym je este cas zaobstarat si do garaze auto, ktore by sluzilo ako pojistka na horsie casy. Treba vyuzit sancu pokial su ceny sportovych aut 70., 80., a aj 90. rokov este relativne unosne.

  • migac

    jsem majitel

    28.06.10 20:34 Reagovat

    první generace MRkačky, pokud to nedopadne fiaskem jako u CR-Z, tak proč ne elektrosporťáček ;-)

  • k3

    Super

    28.06.10 16:16 Reagovat

    Mám rád německý káry , ale supra byla opravdu super .

  • Amaranthfoto Amaranth

    Re: Nástupca Supry ??????

    28.06.10 14:43 Reagovat

    Než hybrida, tak radši nechat Supru spát navěky a nešpinit její odkaz "čistou" elektřinou...

  • riderhenryfoto riderhenry

    Re: Toyota

    28.06.10 14:14 Reagovat

    no ja myslim celkove o Toyote a jejich sportovnich planech...

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Toyota

    28.06.10 13:08 Reagovat

    Jancula: Jsi si fakt jistý, žes to četl pořádně? :-)

  • TeeJayfoto TeeJay

    Re: Toyota

    28.06.10 13:06 Reagovat

    Henry, dívám se, že naposledy se o Supře psalo před rokem, a to skoro navlas. To zase není tak často. ;-) Já si tedy jako fanda dostupné neinformace jednou za rok klidně připomenu. Už se těším na konec června 2011. >:D

zpět na článek
  • Přidat příspěvek:





Související články

Nejčtenější

Plakát týdne

Volkswagen T-ROC

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 13600 | Zobrazit seznam všech anket