TechArt Magnum nastupuje v nové podobě

TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: titulní fotka TechArt představuje již čtvrtou generaci svých extrémních úprav pro Porsche Cayenne s dnes již tradičním pojmenovaním Magnum.

TechArt představil první Magnum v roce 2004 a od té doby upravil do této podoby více než 1200 Porsche Cayenne všech generací. Nyní uvádí již čtvrtou generaci této úpravy, určenou pro modernizovaný Cayenne.

Magnum opět představuje kompletní proměnu Porsche ve výrazně agresivnější a výkonnější stroj. Pro karoserii Cayenne je připravena kompletně nová sada karosářských dílů, zahrnující přední i zadní nárazníky s propracovanými vstupy vzduchu k chladiči i brzdám a výdechy odvádějícími ohřátý vzduch. Součástí zadního nárazníku je integrovaný difuzor, zvyšující aerodynamický přítlak na kola zadní nápravy.

Na linie předního i zadního nárazníku navazují díly rozšiřující blatníky, prahy i spodní část předních i zadních dveří. Vedle těchto tradičních úprav karoserie jsou součásti paketu Magnum i rámečky hlavních světlometů, nová kapota motoru s výdechy, masivní spoiler nad zadním oknem a relativně decentní spoiler pod ním. K výrobě nových karosářských dílů využívá TechArt plastů a kompozitních materiálů.

Mezi úpravy exteriéru lze zařadit i možnost výběru jednoho ze čtyř typů litých kol TechArt Formula ve velikostech od 20 do 23 palců. Na použití nových kol pak úpravce navazuje svým novým modulem řídící jednotky vzduchového podvozku, umožňujícím další snížení světlé výšky.

Do podoby Magnumu může být upraveno prakticky každé Porsche Cayenne, ale nejčastěji je toto dílo TechArtu spojováno s verzí Turbo a jejím přeplňovaným osmiválcem, pro nějž je připraveno výrazné zvýšení výkonu. Ve standardní podobě toto provedení disponuje výkonem 520 koní (382 kW) a točivým momentem 750 N.m, ale po zákroku úpravce disponuje výkonem 700 koní (515 kW) a točivým momentem 920 N.m.

Úpravy provedené pod kapotou Cayenne Turbo se vedle elektroniky týkají i sání, vstřikování paliva, turbodmychadel a samozřejmě i výfukového systému, zakončeného stylovou čtveřicí koncovek.

TechArt Magnum, jehož základem je Porsche Cayenne Turbo, je schopen akcelerovat z 0 na 100 km/h za 4,1 s a dosáhnout maximální rychlosti 295 km/h, zatímco sériové provedení zrychluje z 0 na 100 km/h za 4,5 s a má maximální rychlost 279 km/h.

Vedle karoserie a techniky ukryté pod ní se TechArt věnuje i interiéru. Pro ten je připraveno kompletní přečalounění přesně podle představ majitele vozů a nechybí sportovní volanty, pedály nebo výkonné multimediální systémy.

Fotogalerie

  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 1
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 2
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 3
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 4
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 5
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 6
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 7
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 8
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 9
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 10
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 11
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 12
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 13
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 14
  • TechArt Magnum nastupuje v nové podobě: fotka 15


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.