TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S

TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: titulní fotka TechArt si pro aktuální Porsche 911 Turbo S připravil atraktivní sadu doplňků, kterou pojmenoval GTsport 1of 30. Název pak napovídá, že ji hodlá aplikovat jen na 30 vozů.

TechArt Automobildesign GmbH se sídlem v Leonbergu nedaleko Stuttgartu byl založen v roce 1987 a během necelých třiceti let se vypracoval do pozice jednoho z nejvýznamnějších a nejvýraznějších úpravců vozů značky Porsche.

Mezi nejdivočejší kreace této společnosti v posledních letech patřil například model GTstreet R, jehož základem se stalo Porsche 911 Turbo. V případě novinky pojmenované GTsport 1 of 30 je základ vlastně stejný, ale výsledek působí výrazně elegantnějším dojmem.

Za to vděčí TechArt GTsport 1 of 30 především sadě nových dílů pro karoserii. Komponenty z uhlíkových vláken představují především mřížky a lemy vstupů a výdechů vzduchu na přídi, bocích i zádi, nahrazující nebo doplňující původní díly. Zvláštní zmínku si z nich zaslouží kapsa náporového sání na víku motorového prostoru.

Na lehké proměně vzhledu se pak do jisté míry podílí sportovní pružiny, které lehce snižují světlou výšku a samozřejmě i nová kovaná 20palcová kola Formula IV Race.

V případě pohonné jednotky v podobě přeplňovaného plochého šestiválce o objemu 3,8 litru, disponujícího v sériovém Porsche 911 Turbo S nejvyšším výkonem 580 koní (427 kW) a točivým momentem 700 N.m, resp. 750 N.m, aplikuje úpravce elektronický modul TechArt TechTronic. Výsledkem je výkon 640 koní (471 kW) a točivý moment až 880 N.m.

TechArt pak v rámci GTsport 1 of 30 nabízí i nový sportovní volant, hlavici řadicí páky a koberce s logy daného modelu. Zájemci o takto upravené Porsche 911 Turbo S si musí připravit 29.911 eur (zhruba 780.000 Kč) a tuto částku připočítat k ceně vozu, která je na českém trhu v současnosti stanovena na 5.650.000 Kč.

Fotogalerie

  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 1
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 2
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 3
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 4
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 5
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 6
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 7
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 8
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 9
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 10
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 11
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 12
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 13
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 14
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 15
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 16
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 17
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 18
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 19
  • TechArt GTsport 1 of 30: Decentně pojaté ladění Porsche 911 Turbo S: fotka 20


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

Kia Stinger

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 13931 | Zobrazit seznam všech anket