Subaru BRZ na českých značkách dostalo V8. Má 580 koní

Hodnocení
(počet hlasů: 43, průměr: 4,14; procenta:78%, součet:178)

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

  • Přidat příspěvek:





O videu

Dvojčata Toyota GT86 a Subaru BRZ jsou skvělá auta. Existují ale i lidé, kteří tvrdí, že jim chybí výkon, ačkoliv mají 200 koní.

Pokud na „Toyobaru“ koukáte stejně, je tu další řešení tohoto problému. Přišla s ním italská firma Brill Steel a je opravdu neotřelé. Běžně si totiž úpravci vystačí s turbem nebo kompresorem, jako to udělala třeba i firma Cosworth. Ale jak praví staré pořekadlo, objem nenahradíš – a pořádný víceválec pod kapotou udělá své.

Italové tedy do japonského kupé hodili pár svalů, konkrétně americký osmiválec Small Block LS3 o objemu 6,2 litru. Jeden takto upravený kus už existuje, nedávno se představil v Monaku a překvapivě má české registrační značky. Nápadný je trochu i zvenčí díky bodykitu Rocket Bunny.

Motor je posazen na pomocný rám z Corvette ZR1. Parametry má úchvatné – výkon dosahuje 580 koní, točivý moment 912 Nm a omezovač otáček leží na 7500. Převodovka Temec T56 pochází z portfolia firem GM, Dodge a Ford. Aby ale nebylo vše jen z Ameriky, kardan zadní nápravy je z Nissanu Skyline GT-R R32. Cena přestavby činí 50 tisíc eur, tedy 1,3 milionu korun. Dáte za ní tedy více, než za koupi kupátka určeného k přestavbě. Ale už vám nikdy nikdo neřekne, že vaše Toyobaru „má málo výkonu.“

Související videa | Všechna videa »
  • Subaru do světa pustilo skladbu složenou ze zvuků výfuků od STI. Jak se vám líbí?
    3644×
  • Šílenější úpravu jsme asi ještě neviděli. Někdo přidal sedanu od Toyoty další dvě nápravy, ale jinak, než byste čekali
    6335×
  • Tady je důkaz, že na sněhu je rychlejší jezdit bokem
    1877×
  • Tohle video z Nürburgringu ukazuje, jak zákeřná mohou být auta s motorem uprostřed
    6706×

Související články


Navigace:


Přihlášení - Registrace »