Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné

Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: titulní fotka Sportec připravil svou úpravu SPR1 i pro faceliftované Porsche 911 Turbo. Těšíte se na 858 (ano, opravdu 858) koní.

Sportec prokázal dostatek smyslu pro humor, když pro faceliftové SPR1 použil slogan „všechno zůstává odlišné“ a korunu tomu dává, když udává, že má na každém kole výkon na úrovni jednoho Golfu GTI – 214,5 koně. Ano, počítáte správně – Sportec SPR1 disponuje výkonem 858 k (631 kW) při velmi sympatických 8200 otáčkách!!!

Stydět se ostatně nemusí ani točivý moment 800 Nm v 4800/min, takže skutečnost, že je prvotřídní dynamika zajištěna, asi nikoho nepřekvapí. Přesto by mohla…

SPR1 totiž zvládne s prstem v nose (a manuální převodovkou) stovku za rovné 3 s a pokud si myslíte, že vaše 0–100 za 8 sekund není úplně zlý výsledek, pak vězte, že tohle porsche má v tu dobu na rychloměru 200 km/h. Dílek s číslici 300 mine jeho ručička o dalších 10 s později. Děsuplné. A pokud na to máte nervy a dostatečně prázdnou silnici, měli byste být schopni to vytáhnout až za hranici 380 km/h. jak moc, to už prý záleží na použitých pneumatikách. To už bude každopádně na rezervní spodky…

Sportec se netají tím, že původní motor 3,6 l dost razantně přepracoval, a to nejen co se nových turbodmychadel, mezichadiče a výfuku týče. Boxer má mimo jiné i dva vstřikovače na válec titanové ojnice nebo karbonové sání. Na zadní nápravě pomáhá s trakcí samosvor a je jasné, že má auto také „well proportioned braking system“ – vpředu šestipístky s vrtanými keramickými 380×34mm kotouči, vzadu se čtyřpístkovými třmeny a vrtanými keramickými disky 350×28 mm.

Vůz využívá kovaná kola Design SPR1, na přední nápravě 9×20" s pneumatikami 245/30 ZR20 a na zadní 12,5×20" s obutím 325/25 ZR20. Auto je vybaveno ochrannou klecí, karoserie je zhotovena z karbonu a kevlaru. Také v interiéru lze najít karbon, a to nejen jako dekoraci, ale také coby materiál dveřních výplní, doplňuje ho kůže a alcantara.

Fotogalerie

  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 1
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 2
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 3
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 4
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 5
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 6
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 7
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 8
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 9
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 10
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 11
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 12
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 13
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 14
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 15
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 16
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 17
  • Ženeva 2011: Sportec SPR1: všechno zůstává odlišné: fotka 18

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
extrem porny 06.03.2011  21:18
Hmmm Simon ZL 06.03.2011  13:58
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

Kia Stinger

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 13931 | Zobrazit seznam všech anket