Sedmdesátky: Aneb když se toho FIAT nebál

Sedmdesátky: Aneb když se toho FIAT nebál: titulní fotka V dnešních reklamách na nové automobily vidíte napříč značkami povětšinou spokojené rodinky, šťastné pejsky, městský provoz a vrcholem akčnosti celého spotu pak bývá ostřejší průjezd zatáčkou na nějaké prašné cestě.

Vzpomínáte si ale, že dřív se to dělalo jinak? Mluvíme o sedmdesátých letech. Dobách, kdy auta v reklamách létala vzduchem, shazovala se ze skal nebo se, pro demonstraci tuhosti karoserie, vršila jedno na druhé pomocí jeřábu do několikapatrové věže (Volvo).

Skutečným přeborníkem v míře „bláznivosti“ pak byla automobilka Fiat, která se svými nejprodávanějšími modely vážně nezacházela v rukavičkách. Tou dobou totiž FIAT spolupracoval se známým francouzským kaskadérem, jménem Rémy Julienne. Pokud Vám to jméno nic neříká, vzpomeňte na původní „Loupež po italsku“ a několik sedmdesátkových bondovek, ve kterých Rémy zaujal pozici hlavního kaskadéra.

Vznikla tak oboustranná spolupráce, kdy si FIAT vybíral Rémyho pro jeho odvahu a schopnosti a na druhé straně si zase kaskadér vybíral zejména Fiaty, prý pro jejich odolnost a spolehlivost, které sám hodnotil jako nadstandardní. A že nešlo jen o prázdná slova vám pak dokážeme v následujících dobových spotech.


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 12597 | Zobrazit seznam všech anket