Radikal Chopper si pohrál s Ducati Scrambler

Radikal Chopper si pohrál s Ducati Scrambler: titulní fotka Ducati Scrambler patřila k nejočekávanějším novinkám loňského podzimního Intermotu a krátce po své premiéře se stala předmětem zájmu řady úpravců.

Ducati uvedla Scrambler rovnou ve čtyřech provedeních pojmenovaných Full Throttle, Classic, Urban Enduro a Icon, z nichž každé nabízí mírně odlišný vzhled a míří na trochu jinou cílovou skupinu.

Může se ovšem stát, že si nevyberete ani jednu nabízenou verzi a pak přijde vhod inspirace nebo rovnou výlet do milánské firmy Radikal Chopper, v níž Andrea Radaelli upravil Scrambler podle svých představ.

Původní filozofie lehké a hravé motorky byla zachována, ale Radaelli se stylem i provedenými změnami v oblasti přední vidlice, leštěné zadní vidlice, sedla a malé kapotáže za ním vydal ještě více do sedmdesátých let než samotná Ducati. Pozornost si pak zaslouží i otevřený výfuk, který sice možná přehlédnete, ale rozhodně nepřeslechnete.

Pohonnou jednotkou Ducati Scrambler je vzduchem chlazený vidlicový dvouválec o objemu 803 cm3, který známe z Monsteru 796. Motor je naladěn na výkon 75 koní (55 kW) při 8250 min-1 a točivý moment 68 N.m při 5750 min-1.

Suchá hmotnost stroje je pouhých 176 kilogramů, což ve spojení s celkovým zaměřením Scrambleru znamená, že se jedná o hravý stroj do města, ale i na kratší výlety, kde si poradí i nějakou tou polní nebo šotolinovou cestou.

Fotogalerie

  • Radikal Chopper si pohrál s Ducati Scrambler: fotka 1
  • Radikal Chopper si pohrál s Ducati Scrambler: fotka 2
  • Radikal Chopper si pohrál s Ducati Scrambler: fotka 3
  • Radikal Chopper si pohrál s Ducati Scrambler: fotka 4
  • Radikal Chopper si pohrál s Ducati Scrambler: fotka 5
  • Radikal Chopper si pohrál s Ducati Scrambler: fotka 6

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.