Diskuse: Test - Piaggio Vespa ET4 125: italská klasika

zpět na článek
  • koomaar

    super

    20.05.09 12:28 Reagovat

    mám Vespu ET2, 50 od roku 2001, jiný skůtr bych nikdy nechtěl. Vespa je naprosto skvělá vzhledem i jízdou. Projel jsem se na pár jiných skůtrech, ale žádný mi neseděl jak ten můj. Je pro mne žážitkem ji vytáhnout z garáže. Doporučuju všech kteří váhají.

  • Mati.pc

    Velký plus...

    25.08.08 09:43 Reagovat

    Ahoj, jsem rád že jsem si mohl přečíst tento test, chci si ho koupit, ještě ale uvažuji o Piaggio Skipper 125, ale ta Vespa je tak krásná!!! No de mi hlavně o 4T, mám Piaggio TPH 125 a chtěl bych to na jaře prodat a koupit si Vespu. De o styl a o krásu. Je to prostě jednička mezi skůtry, je to první skůtr na světě, je to prostě to co dalo skůtrum za jedna. Opravdu styl a krása která bude přetrvávat dalších 20 let... :yes: :yes: >:D ;-)

  • mar-sel

    .

    03.03.08 11:10 Reagovat

    koupil jsem si vespu po bouračce sháním přední blinkry a přední lištu která spojuje plasty s karoserii

  • pavel.tenista

    Re: Itálie

    07.10.07 22:52 Reagovat

    v cechach je hodne lidi ktery ti s tim radi pomuzou - at uz vespa club, massimo canepa kterej vozi tyhle veci z italie (treba wochomurka ma vespu od nej), brenenskyho shamana nebo treba kluky z ayk racing.. moznosti je fakt hodne :-) a tyhle co jsem tu vyjmenoval tak jsou dobry a vyzkouseny - pokud budes chtit vice info tak mi napis na mail pavel.tenista@seznam.cz nebo pisni na icq 211475109 - nevim jak moc tu muzu a nemuzu delat reklamu :-)

  • Roma

    Itálie

    07.10.07 20:48 Reagovat

    No teď už bych jen chtěl vědět kde takhle krásnej skůtr za ty peníze seženu... :-(

  • %sepo

    Re: mínus

    07.10.07 19:00 Reagovat

    to je fakt .. pocitat nadcasovy design vespy .... ako minus .. hm .. tento design bol in pred 40 rokmi a za dalsich 40 bude ... (teda dufam) .... naoaj som to nepochopil

  • wochomurka

    Re: Re: Re: zkušenosti

    07.10.07 15:50 Reagovat

    no problema, jen jsem chtěl opravit tuhle chybičku aby nevznikl dojem, že stará ET4 má stejný motor, jako nejnovější LX 125. A výkony jsou dány jen novějším a starším motorem. ;-) Jsem rád, že takovejhle super stroj vůbec někdo otestoval :yes:

  • Roman Daněk (Autofun.cz)foto Roman-Danek-Autofun-cz-

    Re: Re: zkušenosti

    07.10.07 14:46 Reagovat

    Musím se zastat Davida, autora článku, že chyba: stříkačka x karbec byla opravena ještě před zveřejněním, ale tiskařský šotek je malá potvůrka... Omlouvám se, přenos psaného textu do editačního systému je moje chyba...

    Technické informace (zmiňovaný výkon 7 kW vs. 9 kW) => hodnoty v textu a tabulce jsou opsány z velkého techničáku...

  • pavel.tenista

    Re: zkušenosti

    07.10.07 13:13 Reagovat

    tyhle clanky by mel psat nekdo kdo tomu rozumi a pane autor nezlobte se ale myslim ze tomu rozumime asi oba stejne ---> vime o tom uplny houby.. v clanku mate zavazne dost zavazne chyby... to je jako splest si BMW E39 jako s BMW E60 >:D a vzdyt by stacilo jen malo... torchu to nastudovat...

    a dat vespe minus za design? to se na me nezlobte ale to je jako hodnotit po strance designu mini nebo treba fiat 500

  • wochomurka

    zkušenosti

    07.10.07 12:58 Reagovat

    Mám ET4 s LEADER motorem r. v. 2000... pár připomínek autorovi... ET4 na obrázku má starý model ET4 vyrábený od roku 96 do roku 99, měl motor Piaggio AC 2 ventily ale karbec a 9 koní, ne stříkačka, jak autor uvádí. od roku 2000 až do modelu Vespa LX se dával 2 ventil AC Piaggio serie LEADER a taky karbec a výkon 12 koní. Stříkačka se totiž na ET4 vůbec nedělala a začala se dělat až u nejnovějších modelů nástupce LX. Starý model možná má plyn na přehmátnutí, moje Vespa se dá do krajních poloh otočit najedenkrát. Vibrace při brždění musely být u testovaného dány určitě křivým kotoučem, protože když na to hemstnu já, nevibruje vůbec. Pokud někdo hodnotí Vespu z hlediska designu, asi vůbec neví, o čem Vespa je... Je to klasika a to se snad ani kritizovat nedá, 50% řekne, že je hnusná, a 50% ji miluje, ale musíme si uvědomit, že nebýt Vespy, žádný skůtry nejsou, to ona prošlalapa cestičku ostatním... Jinak ve všem souhlasím s autorem, mám na ni variátor Malossi což pomohlo akceleraci a průběhu výkonu a tlumiče Bitubo, což pomohlo neskutečným způsobem jízdním vlastnostem. Veliké plexi, s kterým sem ji koupil ji posouvá někam k cestovním skůtrům a není problém na ni udělat i přez 200km na jeden zátah. Jediná nevýhoda jsou jizdní vlastnosti na horším povrchu, ale to je dáno 10" kolama a občas si na našich silnicích připadám jak na slalomu. Jinak s plexi mám maximálku kolem 95km/h, bez něho něco přez 105km/h ale optimum je kolem 90 na kochandu... :-) Jinak ET4rek a všeobecne Vesp tu v čr moc není, což z vás dělá v provozu a i na srazech docela raritu.

  • M111

    design

    07.10.07 07:52 Reagovat

    a't je charakteristiak, jaká je, skutr je prostě nádherný...

  • %zezulka

    nadherne

    07.10.07 02:34 Reagovat

    retro styl ma berie, takze hodnotim za 1* :yes: :yes:

  • lukas_

    Re: mínus

    06.10.07 23:12 Reagovat

    U hodnocení designu ale přece vůbec nejde o to jak odpovídá charakteristice, jde o to co člověka napadne když se na skůtr podívá - a vespa je prostě krásná.

  • David Kárný

    Re: Re: mínus

    06.10.07 22:55 Reagovat

    Mám na mysli design vůči charakteristice celého skůtru, který na mě po dobu celého testu působil velice sportovním dojmem, nikoliv ladným a uhlazeným jako je jeho design, právě proto je tato položka zařazena do "mínus".

  • Kvasoň

    Re: mínus

    06.10.07 21:21 Reagovat

    to same mě napadlo... v čem je ten design tak nesnesitelný až mínusový?? :-|

  • jaromil-

    mínus

    06.10.07 20:57 Reagovat

    jestliže autor počítá mezí mínusy vespy design, tak nechápu jak může vůbec dělat motoristického novináře ;-\ . V rossi edition s laďákem by to bylo plus?

zpět na článek
  • Přidat příspěvek:





Související články

Nejčtenější

Plakát týdne

Kia Stinger

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 14240 | Zobrazit seznam všech anket