Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací

Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: titulní fotka Automobilka Mercedes-Benz si pro blížící se autosalon v New Yorku připravila premiéru nejvýkonnější verze nové generace třídy E, kterým je provedení E63 AMG, nastupující zatím ve verzi sedan.

Mercedes-Benz E63 AMG se na autosalonu v New Yorku představí v provedení pro modelový rok 2010 a nastoupí na místo svého předchůdce, jemuž pod kapotou pracoval atmosférický zážehový osmiválec o objemu 6,2 litru s výkonem 514 koní (378 kW) a točivým momentem 630 Nm. Maximální rychlost předchozího modelu byla elektronicky omezena na 250 km/h a z 0 na 100 km/h akceleroval za 4,5 s.

Nová generace nejostřejšího provedení třídy E přichází opět s atmosférickým osmiválcem o objemu 6,2 l, disponujícím výkonem 525 koní (386 kW) a točivý moment 630 Nm, což jsou téměř stejné údaje jako u předchozí generace.

Podobná situace jako u výkonu pohonné jednotky je to i s maximální rychlostí, která je omezena na 250 km/h a u zrychlení je hodnota 4,4 s, ale pro dosažení rychlosti 96 km/h. Tisková zpráva ovšem ještě uvádí možnost odpojení omezovače a následně možnost dosažení rychlosti až 298 km/h.

Po těchto informacích se může zdát, že i když se jedná o zcela novou generaci, tak k žádným velkým změnám nedošlo, ale automobilka vyzdvihuje použití nové 7rychlostní automatické převodovky AMG SPEEDSHIFT MCT, která umožňuje nastavení čtyř jízdních režimů – Controlled Efficiency, Sport, Sport Plus a Manual.

Dalšími novinkami nového modelu E63 AMG jsou přepracované vzduchové odpružení, nová přední náprava s rozchodem kol rozšířeným o 56 mm, novým nastavením posilovače řízení a systému ESP. Všechny tyto změny mají přispět k lepším jízdním vlastnostem nejen při sportovní jízdě a společně s propracovanou aerodynamikou se mají podílet i nižší spotřebě paliva. Podle údajů výrobce má být o 12 procent nižší než u předchozího modelu.

Vedle výše zmíněných změn se nový E63 AMG od ostatních verzí nové třídy E odlišuje i upraveným vzhledem karoserie, která dostala agresivněji tvarovaný přední nárazník, nástavce prahů a nový zadní nárazník. V blatnících mají své místo standardně montovaná 19palcová kola AMG s pneumatikami 255/35 R19 vpředu a 285/30 R19 vzadu.

Fotogalerie

  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 1
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 2
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 3
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 4
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 5
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 6
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 7
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 8
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 9
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 10
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 11
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 12
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 13
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 14
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 15
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 16
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 17
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 18
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 19
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 20
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 21
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 22
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 23
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 24
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 25
  • Mercedes-Benz E63 AMG: Silák se vrací: fotka 26


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: Libovec libovej mk111 03.04.2009  12:57
Re: Libovec libovej hups! 02.04.2009  19:20
Libovec libovej Carlsson 02.04.2009  01:17
MAZECCC Chudas 01.04.2009  14:33
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

Kia Stinger

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 13922 | Zobrazit seznam všech anket