Honda netroškaří: vymyslela maxivagon s kapacitou 22 aut

Honda netroškaří: vymyslela maxivagon s kapacitou 22 aut: titulní fotka Nejsme tu sice klub fandů železnic (ach, mašinky...), tento zajímavý vagon nám ale rozhodně nesměl uniknout.

Když se řekne Honda, většině čtenářů se vybaví rychlé motocykly, moc dobrá auta a milovníkům venkova taky zahradní technika. Napadlo by vás ale někdy, že Honda se také podílela na vývoji železničního vagonu?

Pro potřeby amerického trhu s tamějšími ohromnými počty prodaných automobilů je velmi důležitá schopnost přepravit co nejvíce aut na velké vzdálenosti. A za co nejméně, pochopitelně. Jasným favoritem je železnice, lidé od Hondy ale nebyli spokojeni s kapacitou stávajících vozů na přepravu aut. Ty klasické mají dvě podlaží a životnost nějakých 20 let, což managerům Hondy nedalo spát a tak v roce 2000 přišli se svým vozem Auto-Max, který má, díky třem podlažím, kapacitu 22 automobilů a životnost celých 50 let. Nyní jich Honda vlastní čtyři stovky a je zatím jedinou automobilovou společností, která na tyto vozy vyráběné firmou Greenbrier v tak velké míře sází.

Za vším ale hledej marketing…nejen, že se tak zlepšila ekonomika dopravy, snížily se také emise vztažené na jedno přepravené auto. Ekologičtí aktivisté chrochtají blahem, magazíny mají o čem psát a image Hondy, jako značky s tvůrčím přístupem k problémům, roste. Báječné. Jenom to soukání se ze zaparkovaných Hond Ridgeline těm řidičům nepřeju.

Fotogalerie

  • Honda netroškaří: vymyslela maxivagon s kapacitou 22 aut: fotka 1
  • Honda netroškaří: vymyslela maxivagon s kapacitou 22 aut: fotka 2
  • Honda netroškaří: vymyslela maxivagon s kapacitou 22 aut: fotka 3

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: normál King 02.09.2008  16:45
normál Boldricus 01.09.2008  13:08
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 12597 | Zobrazit seznam všech anket