Hennessey Z700: připraveno pro Nordschleife
Co je lepší než Corvette ZR1? Nepochybně její ještě zběsilejší varianta vytvořená firmou Hennessey.
Jak známo, Vette ZR1 je aktuálním držitelem nejlepšího času na Severní smyčce Nürburgringu, u americké tuningové firmy Hennessey jsou ale toho názoru, že jde tohle auto udělat ještě o něco lépe. O atak rekordu továrního týmu se sice zatím nepokusili, ale nebyli by asi úplně bez šance…
Kompresorem Roots přeplňovaný vidlicový osmiválec LS9 o objemu 6,2 l má standardně výkon 647 koní (476 kW) a obří točivý moment 819 Nm, u Hennessey ho ale zvýšili na 716 koní (526 kW) při 6400 otáčkách a 972 Nm při 3200 otáčkách. Auto ale prošlo i odtučňovací kúrou, standardní sedadla byla nahrazena karbonovými skořepinami a stejnou změnou prošla i kola. Jen jejich výměnou došlo k úspoře 27 kg neodpružených hmot. Samozřejmostí je funkční aerokit ve stylu speciálů série Le Mans, zadní křídlo vytváří na zadní nápravě přítlak téměř 140 kg. Vznikne pouze 24 těchto aut, se základní cenou 207 150 $ a jejich majitelé dostanou zdarma školení na soukromém firemním okruhu Lonestar Motorsports Park.
Sakryš, taky si říkáte že by to chtělo vyzkoušet potenciál Z700 na
Nordschleife? Však se tam chlapci z HPE (Hennessey Performance Engineering)
taky po prázdninách chystají.
text: Alena Bolechová
Fotogalerie
Diskuse k článku
Poslední příspěvky:
Autor | Datum a čas | |
---|---|---|
vette | Johnny_P | 11.07.2009 17:36 |
degeg | falta | 09.07.2009 22:04 |
Re: parada | TeeJay | 08.07.2009 10:48 |
parada | %Koenigsegg <3 | 07.07.2009 12:15 |
Pre veľkých chlapcov | %DOUBLE M | 07.07.2009 11:07 |
Vstoupit do diskuse › |