Diskuse: Ford Focus RS - Britové už "kupují zajíce v pytli"

zpět na článek
  • Hardox

    RS

    12.10.08 11:44 Reagovat

    Jost Capito stravil roky ve formuli 1 a ve vyvoji u rally..tohle auto udajne dovedl k dokonalosti :-)

  • babo83

    Re: A co na sněhu ???

    14.09.08 22:58 Reagovat

    Inak len otazka (ziadna rypava, proste sa pytam). Vsade som cital, ze Kuga ma 3G HALDEX, nie 4G ( aj v teste v AUTOCAR)... Ci sa mylia a uz je tem 4G? Ze ale HALDEX pokrocil je jasne, celkom nan zacinam menit nazor napriklad dost dobre to ukazuje AUDI TTS

  • willík

    Re: provozní náklady

    14.09.08 22:34 Reagovat

    Jo a to jsem se nezmínil u EVA"co ho stál servis běžnej >:-[] >:-[] >:-[] A co pak,když se začli * mezinápr.dif... >:-[] >:-[] Je to nádherný,ale na takový auto,uý musíš bejt milionář beze srandy...aby sis ho,užil...

  • willík

    Re: Modlím se ke koncepci,silná zašpérovaná skvěle fungující předokola.Tohle umí RS",Honda " a Ford"

    14.09.08 22:31 Reagovat

    Jistě souhlas :yes:

  • willík

    provozní náklady

    14.09.08 22:30 Reagovat

    Jinak ještě k příspěvku,ala za to můžu mít jeté EVO" apod...Ano to jistě a je to moc lákavý posadit EVO 9ku"do garáže,to řeší i můj kámoš s R26,ale jedna věc je to pořídit a druhá provozovat,on měl 6ku EVO...každej kilák ho stál 45kč---Ono mít káru s rallyovým rodokmenem to je sen nás všech,ale naštěstí existujou poslední dobou stejně nekompromisní auta,se kterejma se dá jezdit na dovču za 8,5l a stejně tak můžeš s ním pak pohonit STI"někde na okrsce,za 12-15l...netaháš totiž za sebou kardany a mezinápravový diferáky,dík i nim jezdí EVO"min za 14l-20l a 30l při pálce"...na plnou nádrž s takovým EVEM"když se jedeš svézt ujedeš taky 120km!!!chápete? :-)

  • matheusfoto matheus

    Re: Modlím se ke koncepci,silná zašpérovaná skvěle fungující předokola.Tohle umí RS",Honda " a Ford"

    14.09.08 22:28 Reagovat

    eRko sedan od Mugena jen potvrzuje že předokolky mají taky potenciál. Tešte se Focus bude peklo

  • willík

    Modlím se ke koncepci,silná zašpérovaná skvěle fungující předokola.Tohle umí RS",Honda " a Ford"

    14.09.08 22:22 Reagovat

    Směju se tady příspěvkům,jako,že EVO je EVO a nějakej předohrab bude vždy *...je to sranda,číst fakt mě to baví:):)Jinak k Fordu Focus,pocitově myslím,že auto bude fungovat rovněž z jinýho světa jako Megane R26,v kterým mám čest si povozit občas zadek a těším se na první test new Focusu RS vs Meganu R26R,myslím,si,že Fordovi 300ps tolika nepomůže a bude to hodně vyrovnané(Megane je lehčí,fachá bezvadně)Každopádně jsem vždy psal,že recept na hardcore zábavu u mě je silná zašpérovaná předokola,super účiná zbran a dvě automobilky,mi to dokonale naservírovali,už jen proto ject:):)Přál bych každému řídit takovouhle káru,jako je zrovna R26 a věřím,že budu jeden z prvních kterej povodí i new RS"...jistě EVO,STI jsou legendy a měl jsem tu čest v obouch,zvlášt 6EVO,byla nezapomenutelná,ale věřte mi,dá se jim slušně s výše uvedenejma autama dejchat na záda,víc než si všichni myslíte......jo i s předohrabem,se musí počítat >:-[] >:-[] >:-[] Na sucho,mokro...asfalt chci předohrab"ala R26,super zábava!!Na bordel,pole bych vytáhl EVO"VŽDY...Za týden rally Příbram,go Valda gogogo!!!

  • Japan forever

    Raději čtyřkolku

    13.09.08 15:36 Reagovat

    Jako design nádherný, krásný. Ale za ty prachy, co bude stát nové RS, bych si raději koupil ojetou čtyřkolku z Japonska. Evo nebo Sti dokážou divy na sněhu a je s nimi mnohem lepší zábava než s předokolkou.

  • Kingfoto King

    Re: A co na sněhu ???

    12.09.08 20:38 Reagovat

    Hehe, tohle je tvůj asi vůbec první rozumný příspěvek. ;-) :yes:

  • FFRS

    Re: A co na sněhu ???

    12.09.08 18:56 Reagovat

    "anonym" "King" optimizmus je pro Fandu RS nutnosti >:D Jak rika anonym tohle RS muze byt take posledni.

    Osobne bych take dal prednost AWD, ale na druhou stranu nazaviram oci jinym nazorum i tomu RS alibismu.

    Zahodil jsme predsudky od prvniho RS a mrknul jsem co to je Haldex 4(XWD) v Kuga a Sabu, techniky nema deleko svoji vyslednou funkcnosti k AWD v EVU.
    Tak proc neni ve FOCUSU RS? To jsem si rikal hned.
    Opoved je... jakykolive system AWD se musi zapracovat do daneho modelu od zacatku at kvuli ekonomicke navratnosti tak kvuli rozlozeni vahy.
    Spomenme na Sierru nebo Escorta.
    Stavaji Focus II je na trhu pres 2 roky, Haldex 4 jen na svete rok.
    Z toho plyne ze koncepce stavaciho Focus neni na pokrocile AWD typu Haldex4/XWD, nebo AWD Subaru nebo Mitsubishi pripravena.
    To odpoved proc stavajici Focus nema ted AWD.
    Bude ho mi udajne 3 generace Focusu 2010, uvidime.

    Ted k pohonu 2WD, bezny pohon 2WD opravdu nemuze konkurovat AWD.
    Ale RS nebude mit bezny 2WD pohon.
    Samodrejmne ze 2WD nenaradi nikdy 100% hnana 4 kola ani v RS2.
    Ale proc nevyvijet 2WD kontrukci ktera by dokazala ukocirovat dobrym gripem 300PS.
    Pokud se to Fordu povede sice to nenahradi AWD ale bude take uspech.
    A to ze se da s 300PS 2WD uspesne zavodit ukazuje WTCC,uz neexistujici Kit Cars, i slabsi 215-230PS v S-1600.

  • Kingfoto King

    Re: A co na sněhu ???

    12.09.08 16:32 Reagovat

    Ne, že bych patřil k nadšeným příznivcům 4x4, taky jsem předokolkař a taky vím, že dobře udělaná předokolka může porazit zadokolku (třeba tady [odkaz] ), ale tvůj optimizmus je přece jen trochu přehnaný. Já být tebou, tak si počkám na realitu. Vždycky je lepší být mírně pesimistický, než být potom zklamaný.

  • "anonym"

    Re: A co na sněhu ???

    12.09.08 16:26 Reagovat

    předohrab je pořád předohrab, at už je jakkoli poladěný, fyziku nelze v tomto ošálit. RS2 se mi jako sportovně vyhlížející auto opravdu líbí ale je pouze vyhlížející, neboli polokrevník. Ono udělat čtyřkolu není jen tak, už jenom z pozice nákladu na výrobu a nákladného provozu oproti dvoukole. Pro Ford musí znamenat RS2 výdělečný segment, jinak je to posldní RS, viz vyjádření šéfa projektu, a předražení by nebylo dobrou cestou. To že se Ford dušuje , že jejich předokolák je srovnatelný s AWD, svědčí spíše o alibismu. Jo a samo neberu AWDéčkem třeba Heldex a podobný náhražky...PS: at daj alespoň zadokolec, a beru ho do své rodiny snů :yes: .. PS2: kupovat takovéto auto bez potřeby dávat šotolinu, je holý plítvání peněz, tot můj názor

  • FFRS

    Re: A co na sněhu ???

    12.09.08 15:41 Reagovat

    jonky do M-sportu psat nemusim bezne nejezdim na sotoline, kdyby si mne lepe cetl, tak Team RS uz davno testoval i AWD proti 2WD RS2. A vidis AWD nic extra navic neprineslo ani vetsi rychlost ani vetsi grip. Holt neni 2WD jako 2WD.

    doomsnoopy ano skoro finalni xy prototyp bude v Parizi.

    add....a osobne si myslim ze 265 ps verzia meganu r by focusu usla dovod vaha a semislicky....

    RS bude taky odlechcene, tak ze vaha bude podobna.
    slicky si muzu dat i na ST jako si muzu dat na ST kit na 400PS ;-) Presto RS2 asi bude auto s lepsim gripem. :yes: :yes:

  • %subario

    Re: A co na sněhu ???

    12.09.08 13:06 Reagovat

    No, pokud máš na mysli max rychlost, dost možná bych s tebou souhlasil, ale co se týče pružnosti a obratnosti a o tu zejména u těchto typů aut jde v první řadě, RS2 nebude pro STI přímím konkurentem. A nejde pouze o sníh, je tu taky šotolina, ostré točny a to je celoroční :yes: ...Tím že RS bude pouze předohrab, vytvořil si vlastní bojové pole, nicméně o level níže, nežli ve skupině EVO,STI ...pokud myslíš že je to naopak, napiš do zázemí Fordu WRC a možná ti budou věnovat dvě tři minutky času aby ti zdůvodnili, proč AWD ;-)

  • %enakkifoto

    Re: co vlastně ještě může překvapit?

    12.09.08 09:51 Reagovat

    ja si myslim, ze je to aj tak jedno kto komu ujde. niekedy mi to pride ako v materskej skolke. vacsina ludi s tym autom nikdy nepojde ale budu onanovat co je rychlejsie.
    dolezite je, aby sa majitel zabavil a nie, ze nekto na nordschleife stym bol o 2 sek rychlejsi. na beznych cestach, ale i okruhoch viac bude zalezat, kto si za tu karu sadne.
    a hlavne - auto musi byt zabavne. to jepodla mna pritorita c.1. verim, ze RS bude urcitelepsie nez napriklad M3 MPS, ale myslim, ze v porovnani s EVO tu bude stale iba predohrab. skoda.

  • doomsnoopy

    Re: co vlastně ještě může překvapit?

    12.09.08 09:07 Reagovat

    prototyp uz musi byt pomaly hotovy ked ford ho che zacat predavat na jar,
    megane r si podla mna tak lahko neda
    ale zas 300 koni je 300....na megane sa ale velmi velmi lahko robi resoft na 265 ps tu kde byvam to robi priamo renault bez straty garancie....
    a osobne si myslim ze 265 ps verzia meganu r by focusu usla dovod vaha a semislicky....

  • FFRS

    Re: A co na sněhu ???

    11.09.08 19:49 Reagovat

    V poradna zima se snehem trva jen par mesicu - ne li tydnu, zbytek roku to tomu tezkemu STi na suchem asfaltu da kazde RS2. Mimo to polovocicka STi stoji prez zimu doma nebot se jeji ridici stejne boji i s AWD jet full, bez hrebu je to stejne na normalni silnici o hubu >:D

  • %mario007

    A co na sněhu ???

    11.09.08 19:26 Reagovat

    V zimě budete s tímhle pro smích. Každé Subaru Vám to natře kdy se mu zachce. >:-[]

  • FFRS

    Re: co vlastně ještě může překvapit?

    11.09.08 18:35 Reagovat

    Ano bude o cca 100 kg odlechceno( spokulace EVO Magazine), v Autocaru jen spokulovali jako vsude.

    Co kdo myslel nebo nemyslel je jedno.
    Proste zatim oficialne zadne data ohledne casu na Nurburgringu nebo vahy RS2 tovarna nezverejnila. A proc taky kdyz auto je porad jeste prototyp ve vyvoji i kdyz uz nekolikata verze.

    Britove sklamani byt nemusi a minimalne vic jak jeden tisic neni, ty urcite vedi ze RS2 si Megana na Nurburgringu dal k snidani. Ale RS2 podle Fordu pude proti AWD autum, tak uvidime >:D

  • babo83

    Re: co vlastně ještě může překvapit?

    11.09.08 18:16 Reagovat

    ano, to pisali v AUTOCAR, ale ze vraj je to chyba a ze prave ma byt lahsie... ?? Tak uvidime

zpět na článek
  • Přidat příspěvek:





Související články

Nejčtenější

Plakát týdne

McLaren 720S

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 15241 | Zobrazit seznam všech anket