Diskuse: EVO vs. STI: Všichni proti všem (2)

zpět na článek
  • fan.mj

    Re: EVO v nevýhodě

    12.06.08 17:13 Reagovat

    No ty o tom vieš, vôbec nie je pravda čo hovoríš zrejeme si sa na takom aute v bežnej premávke neviezol, nie je pravda, že stačí aj fábia a nie je to len o športovom prevezení. Je to obrovský rozdiel a kto najazdí 80000 km za rok a jazdí na takomto aute by si do fabie ani nesadol. (hovorím z vlastnej skúsenosti)

  • %e)voVIII®foto

    Zdravím

    18.04.08 21:58 Reagovat

    fandím a zbožňujem obé auta a značky ale to asi všetky japonské :-)
    -čo sa týka minulosti mám pocit že trocha lepšie bolo evo videl som spustu videí spomeniem len to na youtube TopGear kde je žlte evo - modra impreza a RS4 a tam jasne vyhralo evo ale to je jedno ako som povedal u mna su to jedny z najlepších áut planéty best :-) takže neriešim
    -a to že je evo v týchto videách horšie bude a hlavne to X tak to bude tým automatom

    -/-ale prišiel som tu kôli inej veci pred pár dnami sa na každej stranke testovalo prvé subaru s diesel boxerom jasne že je super :-)
    a v tom čase sa na internete objavila správa že v amerike sa veľa áut subaru s motormi 2.5T(aj impreza) má dostaviť do servisu pre nejaký klepot to by ale nebolo nič som si povedal ved chybička sa môže stať každému :-) a tak som otvoril komentáre a začal čítať no a natrafil som na komentáre typu to je stará známa vec alebo že tie motory sa zadrievajú alebo že ak sa u subaru objaví klepot tak to znamená za 5-10 tis km zadretie motora...? je to pravda alebo ako to je dokonca tak jeden písal že má kamaráta ktorý pripravuje STička na rally suťaže a vie o tomto probléme ale zase na druhej strane ved viete Rally je Rally tam nič nevydrží dlho :-)
    - a neverím tomu že ak si kúpim imprezu a budem s ňou často jazdiť, starať sa o ňu a nebudem jazdiť ako prasa viď rally ale tam sa to musí že sa mi zadrie.
    a ako je to zo životnosťou motorov evo - impreza ? tam sa asi nedá počítať s tým že niektorý s týchto motorov vydrzí ako nejaký klasický jakonský benzín 1.6 aj cez 500 000 tis km? sice je pravdou že som ešte evo alebo imprezu jasne že STi nevydel z viac ako 200 tis km nabehanými .

  • %Vipifoto

    Zajímavý souboj

    18.04.08 17:34 Reagovat

    Vždycky jsem fandil EVU, ale teď mě celkem zklamalo, Subaru stále drží triumf. Hodně ale bude dělat i to že Subaru točí o tisíc otáček víc, to se musí projevit...

  • Kingfoto King

    Rozumbradové

    18.04.08 09:15 Reagovat

    Vy jste mi koumáci. >:D Reálný rozdíl mezi oběma auty zřejmě bude dost podobný jako u minulé generace, tedy pro dobře 95 % populace nerozpoznatelný, to zaprvé. Za druhé evropsk éSTI bude mít 2,5 litr a můžeme se jen domnívat, zda to negativně neovlivní jízdní vlastnosti. A za třetí - u těchto auto záleží spíš na pocitu, jaký z řízení máte a v tomto ohledu u mě vždycky vedlo Evo, které dosud mělo přesné a ostré řízení, o kterém se blátivé Impreze ani nezdálo a v Evu bývaly i lepší sedačky a řazení fungovalo mnohem precizněji. Pokud by to tak bylo i nyní, bude mi jedno, že je STI o něco rychlejší a pořídil bych mě lépe vyhovující (a hezčí) Evo. :-!

  • apredol

    vs

    18.04.08 00:09 Reagovat

    super test,sofer v maskacoch mal uplnu pravdu (super sme si pokecali) >:D .inak 2x klobuk dole nad jazdnymi vlastnostami Imprezy a nad tym jak je skareda ;-\ .videl som i nazivo a je to design Hyundai 5 rokov naspat.naozaj skoda.takyto fadny design asi z biedy nevytrhne.okrem toho pri jazde cez kuzele sa dooost hybala radiaca paka v kulise,coz neposobi zrovna solidnym dojmom

  • matheusfoto matheus

    jsem zamten

    17.04.08 23:30 Reagovat

    Vždy jsem byl EVař, i když byly první prototypy a spy fotos tak jsem se Impreze smál, ale udivuje mě čím dál víc a moje volba by padla právě na novou STi než na EVO X. Už i vzhledově se mi líbí ;-)

  • Frutin

    vytáčení

    17.04.08 22:04 Reagovat

    Nebude v tom vytáčení na 7 a 8 rozdíl ve výdrži motoru? Prostě motor v subaru vydrží vyšší otáčky! A v celkovém hledisku je i díky tomu třeba lepší. Osobně mi je to jedno já na takové to auta nemám:) ;)

  • delphfoto delph

    Re: EVO v nevýhodě

    17.04.08 21:33 Reagovat

    tak atom není ani tak okruhový auto jako auto postavený za účelem prohánět motorky, kdekoliv a kdykoliv :, katerham je prostě stylovka (ano sportovní a má hodně co říct ale prostě stylovka) a Caparo? to je pro tyco nikdy neměli talent pro to aby se dostali do sebemenšího závodu formule, ale mají dost peněz si jednu koupit...

  • Bonkersfoto Bonkers

    Re: EVO v nevýhodě

    17.04.08 20:20 Reagovat

    může to říct někdo, kdo neříká, že nejlepší znamená nejrychlejší. Upřímně, Impreza není zas tak hezká a ten asi 3% rozdíl v rychlosti bych přežil. Koneckonců na běžný používání by stačil i Lancer RalliArt.
    Tyhle diskuze mezi lidma, kteří si to auto stejně nikdy nekoupí a řeší, jaký má zrychlení z nuly na 160 nebo jak rychle projede zatáčkou jsou tak trochu zbytečný, nemyslíte? Vždyť na sportovní projetí po běžných silnicích stačí i blbá Fabia RS. Na okruh, uznávám, by se hodilo něco rychlejšího, ale na něm stejně nikdo netráví tolik času, aby se mu vyplatilo si kupovat okruhový auto (např Caterham, Atom, Caparo T1 ;-) )

  • kkkkkkkkkkkkkk

    blbe

    17.04.08 19:50 Reagovat

    je to auto na *

  • Andrejlmlm

    Re: EVO v nevýhodě

    17.04.08 19:46 Reagovat

    Všeci čo v každom teste čo impreza vyhrá tvrdíťe, že EVO malo špatného vodiča atd. ste už dobre trápny! Skúste sa v tom previesť! A ntrepte tu. Samozrejme, že na impreze mu to šlo lepšie pretože impreza je lepšia! Priznajte si to už koněčne zato, že EVO je krajšie nemusí byť aj lepšie!

  • Davestarr

    Re: EVO v nevýhodě

    17.04.08 18:59 Reagovat

    Jezus jak muze nekdo rict ze je neco lepsi kvuli vzhledu... :no: ..a k tomu startu z 3 tis. otacek...neni to nahodou proto ze kvuli tomu ze to je automat tak ho to nepusti vytocit vic na neutral ? hmm ?

  • Bonkersfoto Bonkers

    Re: EVO v nevýhodě

    17.04.08 18:13 Reagovat

    správně! usuďme z toho teda že Evo je prostě lepší :yes: a to myslím vážně, Evo je vážně lepší, už jenom proto že je asi milionkrát hezčí.

  • lustrineli

    Re: EVO v nevýhodě

    17.04.08 16:33 Reagovat

    Mozna.Ale hlavne byl rozdil v ridicich.STI driver to zkratka umel,stal na spojce, tocil 7 tisic, prudce pustil spojku a vyletel jako raketa.Evo driver se rozjizdel pri 3 tisic!!!Dalsi velky rozdil byl, ze STI tocilo az do 8 tisic, zatimco EVO jen do 7..

  • Marvelino

    Nad tenhle porad neni

    17.04.08 15:50 Reagovat

    Nj, stary dobry Best motoring...japoncici vzdy otestujou tak jak to nejlepe jde a ani nevadi, ze reci nerozumite, ono je to jedno, staci koukat. :yes:

  • %cyberwolf.it

    EVO v nevýhodě

    17.04.08 13:48 Reagovat

    Pokud jste si povšimly, tak použili EVO X s dvojspojkovou převodovkou, které má o 0,9 sekundy horší zrychlení na stovku, než pětistupňový manual. Myslím, že tato drobnost velice znevýhodnila EVO, i když se jej nechci nijak zastávat

  • MarekParek

    Dobry

    17.04.08 13:13 Reagovat

    ,ale ja jim kua vubec nerozumim :-)
    Jinak dalsi videjko, ktery mi jen potvrzuje, ze Impreza je proste lepsi nez Evo >:-[]

  • Uwe_Filter

    Prima dvojka

    17.04.08 13:05 Reagovat

    Úplnej Merunka a Čvančarová >:D
    Ale překvapuje mě, o kolik je nový Sti lepší než to starší...

zpět na článek
  • Přidat příspěvek:





Související články

Nejčtenější

Plakát týdne

Kia Stinger

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 14183 | Zobrazit seznam všech anket
 

Navigace:


Přihlášení - Registrace »