Dvanáctiválec od AMG už to má spočítané. Zato V8 zůstane déle, než se čekalo

Dvanáctiválec od AMG už to má spočítané. Zato V8 zůstane déle, než se čekalo: titulní fotka Vrcholný motor produkce AMG, obří vidlicový dvanáctiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly už tady s námi prý moc dlouho nebude. Zato zůstane V8.

Prvním náznakem bylo, když byl z prodeje stažen Mercedes-AMG SL 65 právě s motorem V12. A nyní je to potvrzené, šestilitrový motor AMG se dvěma turby a výkonem 622 koní bude dalším dvanáctiválcem, jehož život končí.

Ale abychom nepřinášeli jen špatné zprávy, čtyřlitrový vidlicový osmiválec se dvěma turby v nabídce zůstane, dokonce déle, než se čekalo. Aby ale sledoval trendy, dostane hybridní technologii. Prý je totiž sice už nyní dost efektivní, ale ve spojení s elektromotorem bude (alespoň na sportovní poměry a na papíře) i poměrně úsporný. Jeho životní cyklus tak nejspíš bude mnohem delší, než se předpokládalo. Možná tu s námi vydrží dalších 10 let.



Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
super clanocek denial 14.10.  09:57
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

Kia Stinger

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 14205 | Zobrazit seznam všech anket